Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw schreef: ma 22 mar 2021, 10:47
Maar bon, dit gaat over Peter en man man... eindelijk komt mijn wens uit. Peter krijgt eindelijk zijn verdiende loon, in de vorm van de rosse sprinkhaan en waarschijnlijk een dochter waarvan niemad het bestaan wist.
Inderdaad héérlijk dat het verleden hem in lijkt te gaan halen. Iets waar ik ook enorm naar uitgekeken heb...
En waarom hij het voor Femke verzwegen heeft, kan ik me toch wel voorstellen eigenlijk... Hij heeft haar destijds bedrogen met Nina en Nina heeft hem vervolgens zo'n beetje volledig ten gronde gericht. Femke en hij zijn na heel veel gedoe uiteindelijk toch weer bij elkaar gekomen, maar hebben het verleden nooit echt fatsoenlijk "afgewerkt". Als je dan ziet hoe ze daar nu krampachtig en schijnheilig "het perfecte koppeltje" uit lopen te hangen via andermans rug en met andermans geld, dan kan ik me wel indenken dat Jut & Jul allebei (zowel samen als afzonderlijk) schrik hebben dat die hele farce in het water valt vanwege problemen/leugens uit hun verleden. Want dat zijn er nogal wat...
Kan dus best zijn dat dit niet het enige louche is wat Peter op dit moment bezig houdt, maar ik denk dat dit probleem op zichzelf toch groot genoeg is voor hem om ervoor te liegen. Dat is eigenlijk al jaren een soort 2e natuur voor Peter ook.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Als dit inderdaad om alimentatie gaat die al een hele tijd maandelijks betaald wordt, dan begrijp ik niet goed dat Femke (die alles toch zo nauwgezet uitpluist) dit nooit gemerkt heeft.
Dit is echt wel een behoorlijk bedrag dat elke maand zomaar verdwijnt.
satine schreef: ma 22 mar 2021, 12:55
Als dit inderdaad om alimentatie gaat die al een hele tijd maandelijks betaald wordt, dan begrijp ik niet goed dat Femke (die alles toch zo nauwgezet uitpluist) dit nooit gemerkt heeft.
Dit is echt wel een behoorlijk bedrag dat elke maand zomaar verdwijnt.
Hij heeft daar blijkbaar een persoonlijke rekening voor gebruikt. Daar ziet zij dus niets van.
satine schreef: di 23 mar 2021, 08:35
Die rekening openen is dan misschien niet speciaal, achterhouden voor je vrouw dat je elke maand 900 euro betaalt aan iemand, is dat wel.
En of! Mensen die dat normaal vinden zijn niet normaal, mijn gedacht
En hoe dan ook moet dat geld (die 900 euro) toch ergens vandaan komen, dus wellicht haalde hij dat toch uit de winsten van de Withoeve, want voor zover we weten stond Peters advocatencarrière tot voor kort op een heel laag pitje.
daffy duck schreef: di 23 mar 2021, 08:24
Dat wordt dan wel een heel rare en niet realistische situatie in een gezin! Weinig aan te raden en leefbaar!
Ik had het puur over hoe speciaal het is op je eigen naam een bankrekening te openen. Over hoe moeilijk dat is. Ik denk trouwens dat er wel veel partners zijn dog nog bankrekeningen hebben op eigen naam, maar uiteraard niet geheim en in de volle wetenschap van de andere dus.
satine schreef: di 23 mar 2021, 08:35
Die rekening openen is dan misschien niet speciaal, achterhouden voor je vrouw dat je elke maand 900 euro betaalt aan iemand, is dat wel.
Inderdaad. Ik doelde voor alle duidelijkheid enkel op het openen van de rekening.
Peter in nauwe schoentjes...
Als Femke er achter komt dat hij al jaren een kind heeft bij iemand anders en daar ook elke maand dik voor betaalt, dan gaat het zijn beste dag niet zijn denk ik.
Tenzij hij daar alweer een sussende leugen voor klaar heeft liggen.
satine schreef: wo 24 mar 2021, 08:59
Wat een geniepige man is dat toch!
Dat is het zeker, in alles wat hij zegt en doet...
Vind het ook wel frappant dat "onze perfecte familieman" niet eens nieuwsgierig lijkt te zijn naar Yasmine, wat ondanks alles toch zijn vlees en bloed is. Veel warmte is er - over de hele lijn - in die kerel toch niet te bekennen...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..