Hij heeft Harry gewoon opgebeld om te zeggen dat de politie is langsgeweest, verder heeft hij niets verkeerd gezegd in dat telefoongesprek.Kiki_Dee schreef: di 16 feb 2021, 10:46 Ai ai Lowie, het ziet er niet goed uit voor hem. Natuurlijk heeft hij met het dealen niets te maken, maar zo onmiddellijk bellen naar Harry nadat de politie buiten is, maakt hem uiteraard enorm verdacht.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Nee, maar zo direct Harry opbellen lijkt toch alsof hij wel connecties heeft. Moest hij geen drugs van hem en Roxanne krijgen, dan zou hij hem niet zo vlug verwittigen van het politiebezoek denk ik. Dus heel zuiver komt het bij de politie niet binnen.vdbemdsa schreef: di 16 feb 2021, 16:32 verder heeft hij niets verkeerd gezegd in dat telefoongesprek.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Connecties heeft hij sowieso he, dat wist de politie toch al, want het is een grote klant van Boowie.daffy duck schreef: di 16 feb 2021, 16:59 Nee, maar zo direct Harry opbellen lijkt toch alsof hij wel connecties heeft.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Nu weet ik natuurlijk niet om welke drug het ging, maar als iemand een half zakje (?) poeder in je koffie gooit, moet die koffie toch een andere smaak krijgen - of ken ik nu helemaal niks van drugs ???
0 x
-
- x 435
Dat vroeg ik mij gisteravond ook luidop af.Tiboko schreef: vr 19 feb 2021, 12:35 als iemand een half zakje (?) poeder in je koffie gooit, moet die koffie toch een andere smaak krijgen - of ken ik nu helemaal niks van drugs ???
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Hij had ook al enkele slokken van die koffie genomen, dus die tas was niet vol. Dan zo'n half zakje poeder erin kappen, dat zou je toch zien drijven? Dat lost toch ook niet onmiddellijk op, denk ik.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Trouwens Lowie had helemaal niets verkeerd gezegd tegen de politie of Harry over Roxanne als ik me goed herinner. Het is omdat Lexie Roxanne heeft zien dealen dat ze niet meer binnen mag in de Impuls
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Pffff, het ziet er niet goed uit...
Ergens heb ik wel met hem te doen.
Ik heb mij zitten afvragen hoe hij niet gezien of geproefd/geroken heeft dat er iets in die koffie zat.
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij zonder te kijken de kop koffie heeft vastgenomen en er een flinke slok uit genomen heeft.
Uiteindelijk was hij behoorlijk opgefokt en van de kaart toen Roxanne terug weg was.
Ik dacht ook dat we hem voordien zagen met een zakje met wit poeder, had hij dat in zijn zak?
Is het gevonden op zijn bureau?
Leg dan maar uit aan de politie dat je geen flauw idee hebt wat je overkomen is.
En nee, hij is niet goed bezig, ook al probeert hij wel.
Hij staat er ook helemaal alleen voor, ook al probeert Simonne een beetje een moederfiguur te zijn.
Maar wil hij haar lastig vallen met wat er gebeurt?
Tante en Nonkel hebben het ook al zo moeilijk...
En zoiets opbiechten is natuurlijk ook niet makkelijk, eender tegen wie.
Dus ik hoop dat hij hier goed uit komt en dat hij zijn fouten kan rechtzetten.
En dat hij wat steun krijgt - want hij doet wel stoer en hij heeft zijn problemen aan zichzelf te danken - niemand hoeft er alleen voor te staan vind ik.
Ergens heb ik wel met hem te doen.
Ik heb mij zitten afvragen hoe hij niet gezien of geproefd/geroken heeft dat er iets in die koffie zat.
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij zonder te kijken de kop koffie heeft vastgenomen en er een flinke slok uit genomen heeft.
Uiteindelijk was hij behoorlijk opgefokt en van de kaart toen Roxanne terug weg was.
Ik dacht ook dat we hem voordien zagen met een zakje met wit poeder, had hij dat in zijn zak?
Is het gevonden op zijn bureau?
Leg dan maar uit aan de politie dat je geen flauw idee hebt wat je overkomen is.

En nee, hij is niet goed bezig, ook al probeert hij wel.
Hij staat er ook helemaal alleen voor, ook al probeert Simonne een beetje een moederfiguur te zijn.
Maar wil hij haar lastig vallen met wat er gebeurt?
Tante en Nonkel hebben het ook al zo moeilijk...
En zoiets opbiechten is natuurlijk ook niet makkelijk, eender tegen wie.
Dus ik hoop dat hij hier goed uit komt en dat hij zijn fouten kan rechtzetten.
En dat hij wat steun krijgt - want hij doet wel stoer en hij heeft zijn problemen aan zichzelf te danken - niemand hoeft er alleen voor te staan vind ik.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Neen, het ziet er niet goed uit. Want als ze in het ziekenhuis dat wit poeder ook nog in z'n zak gevonden hebben, dan zal de 'policieforce' aka Tim en Co , er een kluif aan hebben!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Lowie zijn kansen zijn eens en voor altijd verkeken wat betreft de hervatting met de relatie met Viv, zij heeft een nieuw lief, ik ben benieuwd wie dat zal zijn.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik vermoed dat het wel goed komt tussen Viv en Lowie. Viv haar lief bestaat volgens mij niet. Het is een uitvlucht zodat Lowie op een afstand blijft.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Viv heeft duidelijk nog gevoelens voor Lowie, dat zag je toen ze dat kladje van die brief aan Paulien las.
Ze wil enkel niet wéér door hem gekwetst worden. Begrijpelijk.
Ze wil enkel niet wéér door hem gekwetst worden. Begrijpelijk.
0 x
-
- x 435
Ik zie niet in waarom het voor eens en altijd verkeken zou zijn. Het is niet omdat ze een nieuw "lief" heeft, dat ze het al meteen serieus meent voor de rest van haar leven. Als dat lief al echt bestaat.apestaart schreef: zo 14 mar 2021, 23:21 Lowie zijn kansen zijn eens en voor altijd verkeken wat betreft de hervatting met de relatie met Viv, zij heeft een nieuw lief, ik ben benieuwd wie dat zal zijn.
0 x
-
- x 435
ha, Viv een nieuw lief? 'k Moet dat eerst zien vóór ik het geloof,hoor. Dat zei ze maar om Lowie te jennen. En om er efkes(?) van af te zijn...
0 x
-
- x 435
Hij bestaat dus echt...ikke schreef: ma 15 mar 2021, 18:38 ha, Viv een nieuw lief? 'k Moet dat eerst zien vóór ik het geloof,hoor. Dat zei ze maar om Lowie te jennen. En om er efkes(?) van af te zijn...
0 x