Een niet te onderschatten, maar in haar geval helaas een onbezoldigde, job.
Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
0 x
-
ikke
- x 435
Goed dat Simonne toch luisterende oren in haar omgeving heeft.
En zo zijn we weer bij 't personage waar 'hier om gaat.
Ik vind heel de situatie zo verschrikkelijk voor Simonne, maar moet ze echt zo kwaad blijven op Frank? Die doet toch maar gewoon zijn best om te redden wat er te redden valt? Het is nog helemaal niet bewezen dat hij de oorzaak is van de brand, toch?
Hoe zouden de anderen reageren moesten ze in Frank's schoenen staan???,
En zo zijn we weer bij 't personage waar 'hier om gaat.
Ik vind heel de situatie zo verschrikkelijk voor Simonne, maar moet ze echt zo kwaad blijven op Frank? Die doet toch maar gewoon zijn best om te redden wat er te redden valt? Het is nog helemaal niet bewezen dat hij de oorzaak is van de brand, toch?
Hoe zouden de anderen reageren moesten ze in Frank's schoenen staan???,
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik had al langer het gevoel dat er niet veel meer fut meer in zat, in die relatie.
Hij wil altijd gezellig samen in de zetel zitten, zij wil nog uit het leven halen wat er in zit.
Na haar uitschuivertje met Waldek is dat nooit meer hetzelfde geweest, in mijn ogen.
Hij wil altijd gezellig samen in de zetel zitten, zij wil nog uit het leven halen wat er in zit.
Na haar uitschuivertje met Waldek is dat nooit meer hetzelfde geweest, in mijn ogen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik had gisteren echt te doen met Simonne, ze miste haar Baby duidelijk, hoe moeilijk het de laatste tijd ook is...
Hopelijk komt Frank gauw tot het inzicht dat hij de aangeboden hulp beter kan aannemen en uitkijken naar de toekomst, samen met zijn Suske.
Hopelijk komt Frank gauw tot het inzicht dat hij de aangeboden hulp beter kan aannemen en uitkijken naar de toekomst, samen met zijn Suske.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Daar zou ik niet op rekenen, Frank kennende gaat hij doorgaan tot aan het gaatje.satine schreef: za 06 feb 2021, 11:41 Hopelijk komt Frank gauw tot het inzicht dat hij de aangeboden hulp beter kan aannemen en uitkijken naar de toekomst, samen met zijn Suske.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, ik hoop dat hij na zijn val inziet dat het huis verloren is en ze alle hulp kunnen gebruiken
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Het moet erg zijn voor Simonne: ze heeft niet alleen alles verloren,
maar ze vindt ook geen warme troost bij Frank. En daarbij komt nog dat ze zich moet sterk houden tegenover iedereen die het goed meent met hen. Vooral dan het onderkomen dat ze nu toch vinden bij Femke en Peter. Hierin is ze ook beschaamd en dat komt er dan nog eens bovenop!
Gelukkig kent iedereen Frank daar een beetje.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Simonne, de solden zijn nog bezig, dus met het geld dat jullie gekregen hebben (of zullen krijgen) is het toch mogelijk om eens iets nieuws te kopen want datgene wat je nu draagt (vooral die broeken) daarvoor trekt zelfs Nancy haar neus op 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Mag dat eigenlijk, zomaar 'een handje toesteken' in een café als je technisch werkloos bent? 
0 x
-
tvx1
- x 435
Waarom niet? Ze wordt daar toch niet voor betaald.satine schreef: za 03 apr 2021, 17:08 Mag dat eigenlijk, zomaar 'een handje toesteken' in een café als je technisch werkloos bent?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Neen, inderdaad niet, maar als er inspectie komt dan zullen zij dit moeilijk aannemen of geloven. Die denken meteen het slechtste: een niet ingeschreven werknemer. Dus oppassen voor Simonne, want die miserie, dat ze haar technische werkloosheidsuitkering zal verliezen kan ze nu wel missen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
tvx1
- x 435
Het is de moeder van de uitbaatster die gewoon vrijwillig een handje helpt. Dan moet je al van heel slechte wil zijn om daar een zaak van te maken.daffy duck schreef: za 03 apr 2021, 17:43 Neen, inderdaad niet, maar als er inspectie komt dan zullen zij dit moeilijk aannemen of geloven. Die denken meteen het slechtste: een niet ingeschreven werknemer. Dus oppassen voor Simonne, want die miserie, dat ze haar technische werkloosheidsuitkering zal verliezen kan ze nu wel missen!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Is ook bedoeld als regel tegen zwartwerk.
Iedereen (ook familieleden) kan zeggen dag hij of zij maar een handje toesteekt.
Dus nee, enkel als het café dicht is.
Iedereen (ook familieleden) kan zeggen dag hij of zij maar een handje toesteekt.
Dus nee, enkel als het café dicht is.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Het mag gexoon niet. Het wordt altijd als zwartwerk gezien (unizo.be).
Ook bij invaliditeit moet je zelfs bij éénmalig vrijwilligerswerk (vb drankbonnetjes verkopen op schoolfeest) vooraf toestemming vragen.
Ook bij invaliditeit moet je zelfs bij éénmalig vrijwilligerswerk (vb drankbonnetjes verkopen op schoolfeest) vooraf toestemming vragen.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Inderdaad, zelfs als het onbezoldigd werk betreft moet men vooraf aan de RVA toestemming vragen om dat werk te mogen doen.heidiw schreef: za 03 apr 2021, 21:15 Het mag gexoon niet. Het wordt altijd als zwartwerk gezien (unizo.be).
Laatst gewijzigd door apestaart op zo 04 apr 2021, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x