Thuis & corona
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
Had natuurlijk misschien toch wel wat makkelijker acteren geweest voor sommigen, als ze zich veiliger voelen met een mondmasker. Maar is inderdaad een probleem met vroegere opnames. Eastenders op BBC heeft ervoor gekozen om het wel te doen, waardoor je het effect krijgt dat alles wat actueler overkomt! 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Dat is niet raar. Daar hebben ze bewust voor gekozen. En daar ben ik erg blij om. We worden er al genoeg mee geconfronteerd in ons dagelijkse leven, dus hoef ik dat in onze fictie-reeksen niet nog eens de hele tijd te zien. Al hoop ik wel dat ze voor de feestdagenafleveringen gekozen hebben om er een klein beetje reken mee te houden en geen grote groepen thuispersonage's bij elkaar gaan laten vieren. Daarmee zouden ze ons toch echt zitten uitlachen.ikke schreef: ma 21 dec 2020, 12:27 Ik vind het heel raar dat men in THUIS wil duidelijk maken dat een brandverzekering noodzakelijk is. Maar er wordt nog steeds geen woord gerept over Corona, je ziet nooit een personage met een mondmasker. De meeste wonen toch in het centrum van 't Thuisdorp en in de meeste dorp-stadscentra moet tegenwoordig toch een mulleslunse gedragen worden?
En in het gemeenschapshuis wordt ook niet echt afstand gehouden,hé?
1 x
-
ikke
- x 435
Thuis & corona
Als ze op andere vlakken op de realiteit van brandgevaar ed wijzen, mogen ze hun steentje bijdragen wat Coronamaatregels volgen aan gaat. Er gaan nog steeds lockdownfeesten van min. 10 personen door.
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Nogmaals corona bestaat niet in Thuis. Dus, nee dat gaat niet gebeuren.ikke schreef: wo 23 dec 2020, 13:03 Als ze op andere vlakken op de realiteit van brandgevaar ed wijzen, mogen ze hun steentje bijdragen wat Coronamaatregels volgen aan gaat. Er gaan nog steeds lockdownfeesten van min. 10 personen door.
0 x
-
ikke
- x 435
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Thuis & corona
Omdat Corona voor de acteurs/actrices wel degelijk bestaat.
Maar de schrijvers hebben beslist om dit niet in de verhaallijnen te verwerken.
Maar de schrijvers hebben beslist om dit niet in de verhaallijnen te verwerken.
0 x
-
ikke
- x 435
Thuis & corona
't Is niet dat ik deze tijd zo leuk vind, maar ik vind het wel een gemiste kans om de thuiskijkers een hart onder de riem te steken door solidariteit te tonen.satine schreef: do 24 dec 2020, 09:36 Maar de schrijvers hebben beslist om dit niet in de verhaallijnen te verwerken.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Thuis & corona
maar ik heb er gisteren wel op gelet dat de thuis-personages kerstavond en kerstdag gaan vieren in "kleine bubbels" ipv een groot feest : tom & karin gaan naar een restaurant, nancy & didi gaan naar marianne & leo, bobbie & tamara geven een diner samen met dries (ze moeten het nog vragen) en lowieke. Dus .... daar hebben ze wel rekening mee gehouden, vind ik en niet vergeten dat deze opnames wellicht dateren ergens in oktober of zo, dus toen de strengere maatregelen (nog) niet van tel waren (sluiting horeca, eindejaarsfeesten enkel in eigen bubbel .... ).
En ja, de thuis makers hebben direct gezegd dat ze de pandemie niet gingen verwerken. Heb wel eens gezien dat een bepaalde opname was op de parking van een supermarkt, ergens in een afgebakend hoekje waarschijnlijk, en in de achtergrond zag je de gewone klanten rondlopen met een mondmasker aan, de personages niet.
En ja, de thuis makers hebben direct gezegd dat ze de pandemie niet gingen verwerken. Heb wel eens gezien dat een bepaalde opname was op de parking van een supermarkt, ergens in een afgebakend hoekje waarschijnlijk, en in de achtergrond zag je de gewone klanten rondlopen met een mondmasker aan, de personages niet.
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Dat doen ze bijvoorbeeld door, die indruk geven ze toch, geen grote kerstfeesten te doen. Voorts heb ik er geen probleem dat ze corona in Thuis beperken tot het zich aan het houden van de regels ten behoeve van de opname's en het niet in het verhaal steken. We moeten er al meer dan genoeg over horen, dus ik ben heel blij dat zij toch een half uurtje per dag brengen waarbij je het even kan vergeten. Thuis is een fictie-reeks en ik zie dat dus absoluut niet als een voorbeeld voor wat ik in het dagelijkse leven zou moeten doen.ikke schreef: do 24 dec 2020, 12:21 't Is niet dat ik deze tijd zo leuk vind, maar ik vind het wel een gemiste kans om de thuiskijkers een hart onder de riem te steken door solidariteit te tonen.
0 x
-
ikke
- x 435
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Thuis & corona
Als het over transgenders, brandverzekeringen, adoptie, verkrachting, drugsgebruik enz gaat staan ze wel ALTIJD op de eerste rij.
Misschien moeten ze dat dan ook maar laten hé, tenslotte is Thuis amusement/fictie en zitten de meeste kijkers daar ook niet op te wachten...
@ Martha
De meeste kerstfeestjes (o.m. Tom en Karin & Dries en Judith) kunnen wel kleinschalig zijn, maar volgen ook niet de corona regels. Karin en Judith zijn bv geen knuffelcontacten hé
Misschien moeten ze dat dan ook maar laten hé, tenslotte is Thuis amusement/fictie en zitten de meeste kijkers daar ook niet op te wachten...
@ Martha
De meeste kerstfeestjes (o.m. Tom en Karin & Dries en Judith) kunnen wel kleinschalig zijn, maar volgen ook niet de corona regels. Karin en Judith zijn bv geen knuffelcontacten hé
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Ging dat om een kerstfeest? Ik dacht dat het om gewoon eens samen te gaan eten was. Bovendien rijmt dat sowieso niet met corona, want de Horeca is in het echt al een hele tijd gesloten.Tiboko schreef: vr 25 dec 2020, 12:18 De meeste kerstfeestjes (o.m. Tom en Karin & Dries en Judith) kunnen wel kleinschalig zijn, maar volgen ook niet de corona regels. Karin en Judith zijn bv geen knuffelcontacten hé
0 x
-
ikke
- x 435
Thuis & corona
Volledig akkoord.Tiboko schreef: vr 25 dec 2020, 12:18 Als het over transgenders, brandverzekeringen, adoptie, verkrachting, drugsgebruik enz gaat staan ze wel ALTIJD op de eerste rij.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Thuis & corona
Ook iemand al gelet op het "corona" kapsel van Tom ?
Het staat hem niet en dan die vettige schijn erop.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Thuis & corona
Hij was ook de enige die zich gisteren voor dat etentje met zijn ex en Dries niet had omgekleed.
Liep de hele dag in dat bezwete witte hemd en ging daarmee ook nog gewoon aan tafel, foei Tom
Liep de hele dag in dat bezwete witte hemd en ging daarmee ook nog gewoon aan tafel, foei Tom
0 x