Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Gelukkig heeft Frank geen "engelbewaarder", of ook hij vloog weer de gevangenis in.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, maar ook zonder enkelband denk ik dat hier wel gevolgen aan gaan zitten voor hem (of normaal gesproken zou dat toch zo zijn), ook al zal het misschien geen gevangenisstraf zijn.
De verwondingen van Didier zagen er ernstig genoeg uit om aan te nemen dat Frank hem niet bepaald zachthandig staande heeft gehouden. En dat lijkt me toch ook niet de bedoeling, ook al probeerde hij Tim te helpen...
De verwondingen van Didier zagen er ernstig genoeg uit om aan te nemen dat Frank hem niet bepaald zachthandig staande heeft gehouden. En dat lijkt me toch ook niet de bedoeling, ook al probeerde hij Tim te helpen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ow, dat heb ik gemist - daarom was ik niet helemaal zeker.vdbemdsa schreef: di 17 nov 2020, 10:19 Tja, wie anders, je hoorde Tim toch duidelijk roepen, Frank neen!
Dan heeft Frank een probleem vrees ik.
Didier lijkt me iemand die het niet zo nauw neemt met zijn plichten (mensen niet bestelen of bedriegen), maar wel alles af weet van zijn rechten.
0 x
-
tvx1
- x 435
We zagen die "Didier" op een gegeven moment een steeg inlopen achterna gezeten door Tim. Frank stond echter te wachten in die steeg. Het kan dus ook zijn dat die "Didier" heeft geprobeerd om met geweld voorbij Frank te raken en dat die laatste simpelweg zichzelf verdedigd heeft. Of dat hij op één of andere "Didier" wilde afstoppen en die daarbij ten val kwam en zich daarbij verwondde.Christel schreef: di 17 nov 2020, 11:02 Ja, maar ook zonder enkelband denk ik dat hier wel gevolgen aan gaan zitten voor hem (of normaal gesproken zou dat toch zo zijn), ook al zal het misschien geen gevangenisstraf zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou inderdaad ook goed kunnen.tvx1 schreef: di 17 nov 2020, 13:07 Het kan dus ook zijn dat die "Didier" heeft geprobeerd om met geweld voorbij Frank te raken en dat die laatste simpelweg zichzelf verdedigd heeft. Of dat hij op één of andere "Didier" wilde afstoppen en die daarbij ten val kwam en zich daarbij verwondde.
Maar als Frank zich verdedigd heeft dan vind ik het wel een beetje vreemd dat hij helemaal in orde leek te zijn, zonder ook maar een enkele blauwe plek o.i.d., terwijl "Didier" er toch behoorlijk gehavend bij liep. En in het laatste geval, dus dat Didier ten val gekomen is, zijn de verwondingen wel heel specifiek in zijn gezicht/aan zijn hoofd voor een val.
Tel daarbij op dat Tim inderdaad al op voorhand een waarschuwing riep naar Frank, en achteraf ook niet bepaald positief reageerde toen Nancy en Frank hem ervan probeerden te verzekeren dat Didier uit het niks Eddy neergeslagen had, en ik heb er toch een beetje een hard hoofd in.
Vooral ook omdat die Didier inderdaad het type lijkt wat niet zo erg inzit met zijn eigen gedrag, maar wel een slaatje zal weten te slaan uit alles wat hem aangedaan wordt.
Maar goed, we zullen het wel zien. Hopelijk voor Frank zitten er niet teveel gevolgen aan
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Kan altijd gebeuren dat je bij een val ergens met je hooft tegenaan botst. Zeker in zo'n smalle steeg. Eddy was bvb ook schijnbaar slecht gevallen. Ik kan uit persoonlijke ervaring ook verzekeren dat zelfs een relatieve kleine wonde aan het voorhoofd of bovenaan op het hoofd disproportioneel zwaar kan bloeden. Er ligt daar immers maar een heel dun laagje huid direct op de schedel.Christel schreef: di 17 nov 2020, 14:47 En in het laatste geval, dus dat Didier ten val gekomen is, zijn de verwondingen wel heel specifiek in zijn gezicht/aan zijn hoofd voor een val.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Didier zal wel per ongeluk tegen Franks vuist gelopen zijn en Tim, niet van de rapste was waarschijnlijk te laat zodanig dat Frank hem eerst 'fluweelzachtjes' heeft kunnen overmeesteren. En hoofdwonden zijn inderdaad altijd een bloederig drama!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
tvx1
- x 435
Daarbij, ik denk niet dat hij veel noten op zijn zang zal moeten hebben aangezien hij zelf Eddy veel zwaarder heeft toegetakeld.daffy duck schreef: di 17 nov 2020, 17:24 Didier zal wel per ongeluk tegen Franks vuist gelopen zijn en Tim, niet van de rapste was waarschijnlijk te laat zodanig dat Frank hem eerst 'fluweelzachtjes' heeft kunnen overmeesteren. En hoofdwonden zijn inderdaad altijd een bloederig drama!
0 x
-
tvx1
- x 435
Allé Frank zeg wat voor een lamzak ben jij nu? Een lamp vervangen is nog echt een kleine moeite???
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik denk dat Frank een beetje te voortvarend is met zijn verhuisplannen. Hij met al zijn sentimenten naar ons moe en alles daar omheen, zal nog spijt krijgen als de verkoop van zijn huis echt zou doorgaan.
0 x
-
ikke
- x 435
Sentimenten en herinneringen neem je makkelijk mee naar een andere woonst. En als men zich "verbeterd" heeft men zelden spijt van een goede verhuis, toch?jessie V. schreef: vr 27 nov 2020, 11:05 Ik denk dat Frank een beetje te voortvarend is met zijn verhuisplannen. Hij met al zijn sentimenten naar ons moe en alles daar omheen, zal nog spijt krijgen als de verkoop van zijn huis echt zou doorgaan.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Frank en Simonne hun plotse verhuis en Bob en Tamara die een huis willen kopen... 
0 x
-
tvx1
- x 435
Alsook Kobe en Paulien...Kiki_Dee schreef: vr 27 nov 2020, 14:40 Frank en Simonne hun plotse verhuis en Bob en Tamara die een huis willen kopen...
0 x
-
tvx1
- x 435
Van een mooi rijhuis naar een appartementje vind ik niet automatisch een verbetering.ikke schreef: vr 27 nov 2020, 12:35 Sentimenten en herinneringen neem je makkelijk mee naar een andere woonst. En als men zich "verbeterd" heeft men zelden spijt van een goede verhuis, toch?
0 x
-
ikke
- x 435
Pas als een mens ouder wordt ziet hij/zij het voordeel in van een mooi, praktisch appartement(je) of een kleinere praktischer woning, niet al te ver van bakkers en beenhouwerijen....en andere etablissementen die men nodig heeft.
Ik ben daar ook nog niet aan toe, maar ik ben wel al oud genoeg om te snappen dat mensen op een gegeven moment meer comfort en minder trappen verkiezen boven een al dan niet mooi rijhuis. "Zich verbeteren" is een heel persoonlijk gegeven...
't Gaat in Thuis nu wel wat rap, maar dat is ons probleem niet, hé?!
Het zou mij echt niet verwonderen moesten Kobe en Paulien dat Bomanshuis kopen en er een pareltje van maken. Zoals Jacques zei: een ideaal huis voor beginners, die doen niets liever dan verbouwen.
Wat ik mij wel afvraag is waar ze Frank en Simonne zullen droppen? Wat is er met het appartement van Waldek gebeurd? Die woonde in dezelfde blok als waar Eddy en Gèleke nu al een hele tijd wonen....
Ik ben daar ook nog niet aan toe, maar ik ben wel al oud genoeg om te snappen dat mensen op een gegeven moment meer comfort en minder trappen verkiezen boven een al dan niet mooi rijhuis. "Zich verbeteren" is een heel persoonlijk gegeven...
't Gaat in Thuis nu wel wat rap, maar dat is ons probleem niet, hé?!
Het zou mij echt niet verwonderen moesten Kobe en Paulien dat Bomanshuis kopen en er een pareltje van maken. Zoals Jacques zei: een ideaal huis voor beginners, die doen niets liever dan verbouwen.
Wat ik mij wel afvraag is waar ze Frank en Simonne zullen droppen? Wat is er met het appartement van Waldek gebeurd? Die woonde in dezelfde blok als waar Eddy en Gèleke nu al een hele tijd wonen....
Laatst gewijzigd door ikke op za 28 nov 2020, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x