Da's waar! Thilly is goed aan Christine gewaagd, wat Christine's misselijke gedrag nog enigszins dragelijk maakt om naar te kijken, gewoon omdat je jezelf afvraagt hoe Thilly haar nu weer op de kast gaat jagenikke schreef: do 26 nov 2020, 08:54 Ik geniet van de strijd tussen Thilly en Christine en verheug mij al op de spetterende nederlaag van Christine. Die twee zijn op hun best als ze samen "spelen".![]()

Daar lijkt het wel op, inderdaad. Maar ze is zo giftig naar iedereen toe, dat ze in mijn ogen juist hoe langer hoe onzekerder overkomt.daffy duck schreef: wo 25 nov 2020, 23:19 Dat vrouwmens denkt echt dat de evenaar door haar g... loopt!![]()
Ze zeggen wel eens dat pestkoppen zelf eigenlijk heel onzeker zijn, en dat ze dat d.m.v. hun pestgedrag proberen te maskeren. Geen idee of dat klopt (of het zal toch niet in alle gevallen kloppen), maar in het geval van Christine vind ik dat wel hoe langer hoe logischer klinken. Vooral als je ziet hoe ze zich tegenover Thilly gedraagt, die duidelijk in haar hele gedrag boven Christine staat. Je ziet af en toe gewoon de paniek in Christine's ogen (ook echt geweldig gebracht door de actrice, overigens, want ze legt het er nergens te dik bovenop) als Thilly haar in woord en daad de loef afsteekt.