Christine Leysen (Daphne Paelinck)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Straf dat Christine van lerares plots werkplanner kan worden. De serre bij Berghmans moet op 2 dagen (voor het einde van de week) geplaatst worden, met 3 onervaren medewerkers die nog groen achter hun oren zijn
. Ze bestellen donderdag zaken die vrijdag dus al moeten geleverd zijn en s avonds in mekaar steken ???? Ik hoop dat het mislukt en Christine onder haar voeten krijgt.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Je zag de tweestrijd gewoon in haar ogen.satine schreef: vr 20 nov 2020, 08:47 Christine was niet heel opgezet met het feit dat er nu twee vrouwen in Adils buurt zijn, twee jonge vrouwen dan nog die geen van beiden op hun mondje gevallen zijn.![]()

Ze kunnen die dames met geen mogelijkheid missen, maar anders...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vind het maar een wankele bezetting voor zo'n haastklus.
Nee, onze Christine is niet blij met die twee.
Kan nog leuk worden.
Nee, onze Christine is niet blij met die twee.

0 x
-
- x 435
Het kan niet anders dan mislukken... in 't echte leven dan toch.johan1969 schreef: vr 20 nov 2020, 09:29 Straf dat Christine van lerares plots werkplanner kan worden. De serre bij Berghmans moet op 2 dagen (voor het einde van de week) geplaatst worden, met 3 onervaren medewerkers die nog groen achter hun oren zijn . Ze bestellen donderdag zaken die vrijdag dus al moeten geleverd zijn en s avonds in mekaar steken ???

0 x
-
- x 435
Nee, Adil belde donderdagmorgen naar zijn leveranciers om te vragen of bepaalde zaken in stock waren en dat bleek daadwerkelijk zo te zijn. Hij ging daar dan nog op weg naar de werf omgaan. Ze hebben dus wel degelijk twee volledig dag om te werken op de werf.johan1969 schreef: vr 20 nov 2020, 09:29 Ze bestellen donderdag zaken die vrijdag dus al moeten geleverd zijn en s avonds in mekaar steken ???? Ik hoop dat het mislukt en Christine onder haar voeten krijgt.
0 x
-
- x 435
Je bent Adil vergeten.jessie V. schreef: do 19 nov 2020, 22:06 Die klus moet dus geklaard worden door Joren, Tilly en Viv. Of heb ik het nu niet goed begrepen.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Thuis is wschl de enige wereld waar mensen zelf dingen moeten afhalen bij 'leveranciers'. En straf, als er iets stuk is aan mijn auto, duurt het vaak n week vooraleer het binnen is.tvx1 schreef: vr 20 nov 2020, 14:18 Nee, Adil belde donderdagmorgen naar zijn leveranciers om te vragen of bepaalde zaken in stock waren en dat bleek daadwerkelijk zo te zijn. Hij ging daar dan nog op weg naar de werf omgaan. Ze hebben dus wel degelijk twee volledig dag om te werken op de werf.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Joren heeft geen rijbewijs, Viv blijkbaar wel maar die moet doorgaan voor iemand van 18 a 19 ? Ik heb haar wel nog nooit met n auto zien rijden.tvx1 schreef: vr 20 nov 2020, 14:19 jessie V. schreef: ↑do nov 19, 2020 11:06 pm
Die klus moet dus geklaard worden door Joren, Tilly en Viv. Of heb ik het nu niet goed begrepen.
Je bent Adil vergeten. Die werkt ook mee op de werf.
0 x
-
- x 435
Niet te vergelijken hé. Hier gaat het om een aannemer die waarschijnlijk vrij courante dingen nodig heeft van zijn groothandelaar. En ik denk ook wel dat die dat normaal bij ACE gaan leveren, maar aangezien het hier in dringend geval betrof heeft Adil duidelijk gevraagd om de dingen te mogen gaan ophalen om zo een pak tijd te winnen. Dat is dus geen kwestie van moeten. Ik ben zeker dat dat in de werkelijkheid ook wel eens gebeurd. Je hebt nu eenmaal niet altijd de luxe om te kunnen wachten op een levering.johan1969 schreef: vr 20 nov 2020, 16:18 Thuis is wschl de enige wereld waar mensen zelf dingen moeten afhalen bij 'leveranciers'. En straf, als er iets stuk is aan mijn auto, duurt het vaak n week vooraleer het binnen is.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik heb zo de indruk dat Christine niks van Thilly moet weten want zij zit haar gans de tijd zo vies te kijken met een gezicht tot op de grond.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat Christine aan iedereen n hekel heeft, buiten Adil. En als ze vriendelijk of geinteresseerd lijkt in iemand, is het zo fake dat het opvalt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Zal wel een grote dosis jaloezie bij komen kijken, vooral als ze ziet hoe ze vlot en geliefd is bij iedereen.apestaart schreef: vr 20 nov 2020, 22:28 Ik heb zo de indruk dat Christine niks van Thilly moet weten

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Wat was dat nu weer in de bar madam? Wat heeft Thilly haar nu in hemelsnaam misdaan? Gewoon omdat ze haar werk goed doet en Adil daar positief over is. Beneden alles. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En dan nog eens natrappen bij Adil! Zogezegd in zijn belang en in het belang van het bedrijf. Dat vrouwmens denkt echt dat de evenaar door haar g... loopt!
Altijd haar gedacht en eigenbelang! maar ik denk dat ze toch bij Tilly op haar mannetje zal vallen! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Ik geniet van de strijd tussen Thilly en Christine en verheug mij al op de spetterende nederlaag van Christine. Die twee zijn op hun best als ze samen "spelen".daffy duck schreef: wo 25 nov 2020, 23:19 ik denk dat ze toch bij Tilly op haar mannetje zal vallen!

0 x