In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
In en Uit
Monika Van Lierde is ook een topactrice. Ik heb me aan de Xander verhaallijn soms geërgerd maar Monika Van Lierde speelde het allemaal wel erg knap. Bij deze vind ik het ook jammer dat ze er uit gaat, ook al kon ik me aan "Ann" wel eens ergeren ze mag wel een buiging maken na deze reeks afleveringen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
In en Uit
Ook ik ga "Ann" missen, maar dan echt wel veel meer de actrice dan het personage.
Ik heb Ann altijd een plezierig en interessant om te volgen personage gevonden, totdat het met Mayra helemaal de soep indraaide en ik haar vaak onredelijk tot op het ongevoelige af vond. Haar verhaallijnen draaiden vanaf die tijd ook zo goed als altijd om ruzie en ellende, en een vrolijke serene Ann zagen we nog maar amper, dus daar werd ik persoonlijk echt een beetje moedeloos van.
Maar wel echt respect voor al die jaren dat Monika meegespeeld heeft.
Ze was er toch al bij vanaf de allereerste aflevering.
Eigenlijk wel een beetje jammer dat ze niet een wat grootser afscheid gekregen heeft, en het toont in mijn ogen ook wel aan hoe geïsoleerd haar personage inmiddels geworden was.
Toch wel zonde allemaal, want Monika vind ik ook zeker een fantastische actrice.
Ik hoop dat ze veel leuke nieuwe uitdagingen in haar leven krijgt
Ik heb Ann altijd een plezierig en interessant om te volgen personage gevonden, totdat het met Mayra helemaal de soep indraaide en ik haar vaak onredelijk tot op het ongevoelige af vond. Haar verhaallijnen draaiden vanaf die tijd ook zo goed als altijd om ruzie en ellende, en een vrolijke serene Ann zagen we nog maar amper, dus daar werd ik persoonlijk echt een beetje moedeloos van.
Maar wel echt respect voor al die jaren dat Monika meegespeeld heeft.
Eigenlijk wel een beetje jammer dat ze niet een wat grootser afscheid gekregen heeft, en het toont in mijn ogen ook wel aan hoe geïsoleerd haar personage inmiddels geworden was.
Toch wel zonde allemaal, want Monika vind ik ook zeker een fantastische actrice.
Ik hoop dat ze veel leuke nieuwe uitdagingen in haar leven krijgt
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
In en Uit
Wel raar dat ze van 23 jaar spreken. Monika was er al bij tijdens de eerste aflevering. En dat is binnen iets meer dan een maand toch al 25 jaar geleden?Sandertje schreef: do 22 okt 2020, 20:52 Pfoeh... Toch wat definitiever dan de aflevering deed uitschijnen: https://www.facebook.com/thuisopeen/vid ... 793732029/
Of het nu permanent is of een tijdelijk afscheid om wat spanning te brengen toch voor de voorziene toekomst:
Uit: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
En blijkbaar had ze haar vertrek dus zelf af meer dan een jaar geleden verzocht. Dan hebben de scenaristen met zo veel tijd er toch maar een matig vertrek van gemaakt.
0 x
-
ikke
- x 435
In en Uit
Ben ik nu de enige die geen probleem heeft met het "overhaaste" vertrek van dokter Ann? Ik vond het heel aannemelijk en ontroerend. En kon het ook wel begrijpen dat Ann de relatie niet meer ziet zitten. Wel spijtig. Maar een mooie scène, vond ik.tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 12:04 Dan hebben de scenaristen met zo veel tijd er toch maar een matig vertrek van gemaakt.
Een pluim voor Monika!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
In en Uit
Ze heeft van seizoen 3 tot seizoen 7 niet meegedaan. In seizoen 3 vertrokken naar Italië met Koen de Bouw (Lou), in seizoen 7 kwam ze terug omdat die relatie afgelopen was. En niet veel later komt ze Herbert Flack dan tegen.tvx1 schreef: vr 23 okt 2020, 12:04 Wel raar dat ze van 23 jaar spreken. Monika was er al bij tijdens de eerste aflevering. En dat is binnen iets meer dan een maand toch al 25 jaar geleden?
Aangezien ze vier jaar niet te zien was toen zou ik eerder denken dat ze 21 jaar heeft meegedraaid.
1 x
-
tvx1
- x 435
In en Uit
Ik dacht dat ze ook nog eens met Manon naar de VS geweest was, dus ze het totaal nog lager liggen...Nickos schreef: vr 23 okt 2020, 13:58 Ze heeft van seizoen 3 tot seizoen 7 niet meegedaan. In seizoen 3 vertrokken naar Italië met Koen de Bouw (Lou), in seizoen 7 kwam ze terug omdat die relatie afgelopen was. En niet veel later komt ze Herbert Flack dan tegen.
Aangezien ze vier jaar niet te zien was toen zou ik eerder denken dat ze 21 jaar heeft meegedraaid.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
In en Uit
Ik meen me te herinneren dat Monica destijds een periode uit Thuis ging wegens zwangerschappen. En ook dat ze een belangrijke rol speelde in een TV serie, ik denk Sedes en Belli als Anna (dank je wikipedia).
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
In en Uit
1 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
In en Uit
Een beetje te hard van stapel gelopen. In het artikel staat er enkel binnenkort. Ik had Olivia ook verwacht omdat ze in de korte inhoud spraken over een oude bekende. Dit zal dus mijns inziens eerder Stan geweest zijn.
0 x