Je moet niet een koppel zijn om tot elkaars bubbel te behoren.Tiboko schreef: vr 23 okt 2020, 15:34 Kan je niet vergelijken. Lowie en Viv zijn in het echt een koppel, Christine en Adil niet. Daphne Paelinck is samen met ene Randall en heeft met hem vorig jaar een kindje gekregen.
Thuis & corona
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Thuis & corona
Echt? Dan heb ik dat acht maand verkeerd begrepen
Nee. Uiteraard niet. Maar je schreef dat ze wellicht ook privé in een bubbel zitten, net zoals Viv en Lowie. Terwijl dat ook gewoon professioneel kan. Zoals er op elk bedrijf ook professionele bubbels zijn.
Nee. Uiteraard niet. Maar je schreef dat ze wellicht ook privé in een bubbel zitten, net zoals Viv en Lowie. Terwijl dat ook gewoon professioneel kan. Zoals er op elk bedrijf ook professionele bubbels zijn.
0 x
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Daarmee bedoelde ik dus buiten de set van thuis. Ze kunnen ook gewoon goeie vrienden zijn. Of één of andere een familie band. Koppel is lang niet de enige optie.Tiboko schreef: za 24 okt 2020, 14:01 Echt? Dan heb ik dat acht maand verkeerd begrepen
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
-
tvx1
- x 435
Thuis & corona
Ik begin meer en meer te vrezen dat we nogmaals een onderbreking van Thuis tegemoet gaan. De corona-situatie evolueert helemaal niet goed...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
Heb daar vandaag ook aan gedacht. Zou natuurlijk jammer zijn. Het is voor velen al moeilijk en dan nog hun geliefkoosde soap moeten missen. Zou zo kaka zijn!tvx1 schreef: vr 30 okt 2020, 16:50 Ik begin meer en meer te vrezen dat we nogmaals een onderbreking van Thuis tegemoet gaan
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Thuis & corona
Tja, de grote meerderheid die zich wel netjes aan de maatregelen houdt die gaat weer eens boeten voor de minderheid die constant hun g*t er aan veegt; ik ben nog altijd de beelden van feestende studenten in gent en in leuven niet vergeten. En vandaag staan al de vertegenwoordigers van het mens-dom weer aan te schuiven aan de winkels want oei oei, ze hebben plots een winterjas nodig of oei oei, we moeten vlug kerst-kadootjes kopen of oei oei, speelgoed voor de kindjes (want ah neen, die hebben van alles tekort).

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
dat is zo en als er zal moeten gekozen worden, als we met teveel zijn voor beademing,...ja, dan gaan die met de meeste levenskansen voor en raad eens...ja, dat zijn de fuifbeesten! Wie heeft ooit gezegd dat alles zo oneerlijk kan zijn...ewel die heeft nog gelijk gekregen ook!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Thuis & corona
Gisteren Tim en Sam die hun wagen aan het inladen waren aan de supermarkt. En in de achtergrond zag je andere gewone klanten lopen met een mondmasker aan.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Thuis & corona
Dat is niet zo ongewoon, buiten de supermarkt is men niet verplicht om een mondmasker te dragen tenminste als men niet in het stadscentrum bevindt al hangt het wel af van gemeente tot gemeente.martha schreef: wo 04 nov 2020, 12:20 Gisteren Tim en Sam die hun wagen aan het inladen waren aan de supermarkt. En in de achtergrond zag je andere gewone klanten lopen met een mondmasker aan.
Er zijn gemeenten waar men een mondmasker moet dragen op het gans het grondgebied of in de bebouwde kom en er zijn gemeenten waar de mondmaskerplicht beperkt is tot het stadscentrum zoals dat in Oostende momenteel het geval is.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Thuis & corona
Ik denk dat Martha bedoelde dat ze in Thuis heel bewust doen alsof corona niet bestaat, wanneer ze dan mensen met "mondmaskers" filmen, is dat op zijn minst een beetje clumsy.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Thuis & corona
Dat was wat ik bedoelde Tiboko
Net zoals er hier al eens vermeld stond dat men de ontsmettingsflesjes zag staan ergens in het decor (toen heb ik daar niet op gelet)
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Thuis & corona
Je moet het een beetje geloofwaardig zien: dat was een muilband die mannen hun vrouwen laten aandoen als ze teveel kwebbelen!martha schreef: wo 04 nov 2020, 12:20 En in de achtergrond zag je andere gewone klanten lopen met een mondmasker aan.
0 x
-
ikke
- x 435
Thuis & corona
Ik vind het heel raar dat men in THUIS wil duidelijk maken dat een brandverzekering noodzakelijk is. Maar er wordt nog steeds geen woord gerept over Corona, je ziet nooit een personage met een mondmasker. De meeste wonen toch in het centrum van 't Thuisdorp en in de meeste dorp-stadscentra moet tegenwoordig toch een mulleslunse gedragen worden?
En in het gemeenschapshuis wordt ook niet echt afstand gehouden,hé?
En in het gemeenschapshuis wordt ook niet echt afstand gehouden,hé?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Thuis & corona
De makers van Thuis hebben er bewust voor gekozen om corona niet in de verhaallijn te verwerken, omdat alles op voorhand opgenomen wordt.
Stel dat het virus sneller onder controle was geweest, dan hadden ze heel veel scènes moeten opnieuw opnemen.
Ik vind het niet zo raar.
Verder weten we niet welke acteur/actrices eventueel in een bubbel zitten, alleen van Lowie en Viv wisten we dat zeker.
En van Tania en Sander.
Stel dat het virus sneller onder controle was geweest, dan hadden ze heel veel scènes moeten opnieuw opnemen.
Ik vind het niet zo raar.
Verder weten we niet welke acteur/actrices eventueel in een bubbel zitten, alleen van Lowie en Viv wisten we dat zeker.
En van Tania en Sander.
0 x