Op 24/08/2020 stond er een artikel in Het Nieuwsblad i.v.m. opnames van "Thuis" in Aalst. Het artikel bevatte ook een foto met daarop Eddy, Frank en Nancy. Voor mij is het duidelijk: Frank Bomans leeft!
"Frank ligt eenzaam en fataal toegetakeld in de Dreef na een confrontatie met Xander. We blikken terug op enkele momenten uit het leven van Frank: deze 9 zullen we nooit meer vergeten."
Dit stemt mij niet echt gerust. Ze kunnen natuurlijk alles uit de kast aan het trekken zijn om ons op het verkeerde been te zetten, maar de verwoording is verre van optimistisch..
MeneerToertjes schreef: ma 19 okt 2020, 10:19
"Frank ligt eenzaam en fataal toegetakeld
Welke een schriftgeleerde vind zo'n titel uit?
Overduidelijk een op sensatiebeluste schrijver. Wie de geruchten wat gevolgd heeft omtrent de aanslag en het mogelijk verdwijnen van Frank, weet dat het verdwijnen van "Baby" uit Thuis een heel slechte zaak zou zijn ... Ik geloof dus niet dat Frank niet zal opgelapt worden. Die heeft ondertussen al een abonnement op de kliniek.
Er wordt nochtans wel veel moeite gedaan om ons te doen geloven dat Frank het niet overleeft.
Zaterdag in Zegelsem (waar de Ronde gepasseerd is gisteren)
Het is best mogelijk dat het Tania zal zijn die in die rode tent zal liggen want Xander was bezig met zijn eigen moeder af te ranselen, het is dus best mogelijk dat hij zijn eigen moeder heeft doodgeslagen.
Als dat zo is dan wordt het hoog tijd dat dat stuk crapuul opgepakt wordt liever gisteren dan vandaag.
apestaart schreef: ma 19 okt 2020, 22:56
Het is best mogelijk dat het Tania zal zijn die in die rode tent zal liggen want Xander was bezig met zijn eigen moeder af te ranselen, het is dus best mogelijk dat hij zijn eigen moeder heeft doodgeslagen.
Als dat zo is dan wordt het hoog tijd dat dat stuk crapuul opgepakt wordt liever gisteren dan vandaag.
Ik had toch de indruk dat Ann nog tussenbeide ging komen...
tvx1 schreef: ma 19 okt 2020, 23:48
Ik had toch de indruk dat Ann nog tussenbeide ging komen...
Ik denk eerder dat Ann de politie verwittigd heeft want Tim kreeg van de commissaris een telefoontje dat er in De Dreef iets gaande is dus hoe weet die commissaris dat er iets aan het gebeuren was dus kan het niet anders dan dat Ann naar de politie heeft gebeld.
apestaart schreef: ma 19 okt 2020, 23:54
dat er in De Dreef iets gaande is
dat is het minste wat je ervan kunt zeggen!! Iemand ligt dood te bloeden, iemand wordt doodgeslagen! Geen dagelijkse gebeurtenis en misschien schiet Tim nu wakker??(hoopvol)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ik vermoed ook dat Xander in het tentje ligt. In de preview van vandaag horen we Tim Ann aanraden om een advocaat te nemen... Het kan ook Tania zijn, maar ik denk eerder Xander