Spoilers Seizoen 26 (Overzicht)

jono
Nog geen rang
x 3

Bericht door jono »

Forumleden, het nieuwe seizoen is nog maar twee weken van ons verwijderd! Op 31 augustus keert Thuis terug! Ondanks dat we officieel nog bitterweinig weten, konden we op sociale media op basis van posts van de acteurs en actrices het een en ander te weten komen. Hieronder een kort overzichtje:
  • De Seizoensfinale-gebeurtenissen vinden plaats in een loods/verlaten gebouw. Personages die hierbij betrokken zijn, zijn o.a. Robin, Jasper, Viv, Xander, Paulien.
(Bron: Instagram-stories + https://www.instagram.com/p/CCDou-SpvpV/)
  • Aflevering 4868 zou aanvankelijk de Seizoensfinale zijn. Deze aflevering wordt nu uitgezonden op 14 oktober, en het lijkt erop dat ze niet zo fel met de verhaallijnen verschoven hebben. De gebeurtenissen zullen in ieder geval in die week doorgaan.
(Bron: Eerdere berichtgevingen + https://www.instagram.com/p/CCDou-SpvpV/)
  • Reinhilde speelt nog mee in Aflevering 4853 (23 september 2020). Maar als de flash forwards van de rode tentjes pas onthuld worden in wat eerst de Seizoenfinale was, dus mid-oktober, dan kan het nog steeds zijn dat zij sterft.
(Bron: https://www.instagram.com/p/B8_hofMhham/)
  • Op het moment van 23 september zullen er nog pre-Corona opgenomen scènes te zien zijn.
(Bron: https://www.instagram.com/p/B8_hofMhham/)
  • Karin leeft nog in Aflevering 4876 (26 oktober 2020). Ze heeft scènes met Kobe in het advocatenkantoor.
(Bron: https://www.instagram.com/p/CCDokS5JfQV/)
  • Op 4 september wordt Aflevering 4840 uitgezonden, wat dus betekent dat ze de dubbelaflevering als twee verschillende afleveringen rekenen en we de week terug op vijftallen van afleveringnummers eindigen.
(Bron: https://www.instagram.com/p/CBDdl75pRO2/)

BRON: Instagram-pagina's Greet Rouffaer (@greetrouffaer), Peter Van de Velde (@petervandevelde), Frits De Ruyter (@robin_thuis)

Indien jullie nog zaken vinden die de acteurs prijsgaven, post het hieronder en ik vul ze aan. :wave:
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Dus de oorspronkelijke seizoensfinale zal uitgezonden worden verspreid over 2 afleveringen. Namelijk 15 en 16 oktober.

16 april krijgen we dus aflevering 5000 op een vrijdag.

De seizoensfinale zal 11 juni zijn want de Sportzomer is nu verhuisd naar 2021.

En het wordt een seizoen met 4 speciale afleveringen.
1: de seizoensfinale van juni die in oktober uitgezonden wordt.
2: 25 jaar thuis op 23 december.
3: Aflevering 5000
4: seizoensfinale 2021.

En nu zijn de afleveringen die eindigen op 0 of 5 terug op vrijdag zoals ervoor dus aflevering 4834 en 4835 waren de aflevering van 24 april en de vervroegde seizoensfinale.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

De spoiler inhouden van 31 augustus en 1 september staan op de site van één al ;)
0 x
jono
Nog geen rang
x 3

Bericht door jono »

GroteThuisfan!!! schreef: di 18 aug 2020, 14:22 Dus de oorspronkelijke seizoensfinale zal uitgezonden worden verspreid over 2 afleveringen. Namelijk 15 en 16 oktober.

16 april krijgen we dus aflevering 5000 op een vrijdag.

De seizoensfinale zal 11 juni zijn want de Sportzomer is nu verhuisd naar 2021.

En het wordt een seizoen met 4 speciale afleveringen.
1: de seizoensfinale van juni die in oktober uitgezonden wordt.
2: 25 jaar thuis op 23 december.
3: Aflevering 5000
4: seizoensfinale 2021.
Waaruit haal je dat de seizoensfinale verspreid wordt over 2 afleveringen?
En waar zag je dat het seizoen zou eindigen op 11 juni? Volgens mij is daar voorlopig nog veel onduidelijkheid over.
En in de aankondiging van de najaarsprogrammatie werd gezegd dat het jubileum van 25 jaar zou gevierd worden, maar Aflevering 5000 is nog niets over bevestigd naar mijn weten. Aflevering 4000 was ook geen speciale aflevering omdat het zo kort na 20 jaar Thuis volgde.

Altijd handig als je je bronnen wel even vermeldt :bye:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

daffy duck schreef: do 24 sep 2020, 08:39 Voor mij moest dit nu echt niet...
Voor mij ook niet! :nope:
Daar kijk ik echt niet naar uit...
En dat heeft niets met de 'recente gebeurtenissen' te maken.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ewel, ik zag Stan heel graag bezig in "Zie mij graag". Als hij in Thuis even goed acteert, zie ik het wel zitten. Maar 't is de verhaallijn,hé...
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

ikke schreef: do 24 sep 2020, 12:28 Ewel, ik zag Stan heel graag bezig in "Zie mij graag". Als hij in Thuis even goed acteert, zie ik het wel zitten.
Awel ik ook. En ook mooie jeugdherinneringen aan Kevin uit Wittekerke.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Inhouden seizoen 26

Voor alle duidelijkheid de seizoensfinale van 12 juni wordt 16 oktober uitgezonden en hij speelt zich af in een verlaten loods. De loods waar Robin en Xander nu zitten ;)
0 x
Tristian
Nog geen rang
x 1

Bericht door Tristian »

GroteThuisfan!!! schreef: ma 28 sep 2020, 13:17 Voor alle duidelijkheid de seizoensfinale van 12 juni wordt 16 oktober uitgezonden en hij speelt zich af in een verlaten loods. De loods waar Robin en Xander nu zitten
hoe weet je dat zo zeker waar heb je dat gelezen ofzo
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Da's gewoon een kwestie van wiskunde en op de Instagram van de acteurs stond het ook ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

GroteThuisfan!!! schreef: di 29 sep 2020, 23:03 Da's gewoon een kwestie van wiskunde en op de Instagram van de acteurs stond het ook
Dan heb jij toch vreemde wiskunde. Thuis stopte noodgedewongen midden april terwijl het seizoen midden juni moest eindigen. Er werden dus acht weken aan afleveringen opgeschoven naar het najaar. Dat zou beteken dat wat oorspronkelijk als seizoensfinale bedoeld was eind oktober zou uitgezonden worden. Maar als je naar de huidige verhaallijnen kijkt zou je die inderdaad wel wat vroeger verwachten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik dacht dat er rond het begin van de lockdown gezegd was dat er toen geprobeerd werd om met de scènes die er al waren, nog 'bruikbare' afleveringen te maken om het vorige seizoen af te ronden.
Daardoor zou het inderdaad wel kunnen dat een aantal verschuivingen en aanpassingen ervoor zorgen dat de 'seizoensfinale' op een ander moment wordt uitgezonden en niet 8 weken na het herstarten op 31 augustus.
1 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Inhouden seizoen 26

donderdag 15.10.2020 - aflevering 4869
Chantal neemt een advocaat onder de arm en zij is niet de enige. Eddy brengt Adil op een fantastisch idee. Karin blijft niet langer aan de zijlijn staan.
Tom krijgt een belangrijk telefoontje. Kobe is razend kwaad op Jacques.

vrijdag 16.10.2020 -aflevering 4870
Kobe en Paulien maken ruzie. Tania loopt langs bij Ann. Xander is het beu dat iedereen tegen hem liegt en wil nu voor eens en voor altijd de waarheid horen. Jacques doet Rosa een welgekomen voorstel.

Door de lockdown zijn op dit moment alle afleveringen van eind mei/begin juni nu pas op tv.
De vrijdag aflevering is nu op donderdag. De maandag aflevering is nu op vrijdag.
Vanaf 16 oktober is dit terug normaal. Want de seizoensfinale van 12 juni wordt uitgezonden verspreid over de aflevering van 15 en 16 oktober.
19 oktober krijgen we al het vervolg dus geen twee maanden meer wachten. Dit is een kwestie van wiskunde en logisch denken voor de mensen die me niet geloven. Het wordt dus geen dubbel aflevering maar een aflevering verspreid over twee afleveringen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Inhouden seizoen 26

Bericht door Tiboko »

GroteThuisfan!!! schreef: za 03 okt 2020, 12:46 De vrijdag aflevering is nu op donderdag. De maandag aflevering is nu op vrijdag.
Was te merken is, want normaal is er op vrijdag altijd een soort van cliffhanger naar de maandag toe.
GroteThuisfan!!! schreef: za 03 okt 2020, 12:46 Jacques doet Rosa een welgekomen voorstel.
Wellicht stelt de snoodaard voor om even naar het buitenland te vertrekken, om alles van zich af te zetten.

Rosa moest eens weten met wat voor een lugubere figuur ze samen is, ze zou het op een loopje zetten.
0 x
Gesloten