Xander Tibergyn (Pieter Jan De Paepe)

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Johnny schreef: zo 06 sep 2020, 13:44 Ik vraag mij stilaan af wie vroeger voor hem zorgde. Tania?
Dat vraag ik me ook af...
Tania en Xander hebben wel contact gehouden, maar een goed contact lijkt dat totaal niet.

Wat Xander zelf betreft, hebben we er inderdaad weer een fraai exemplaar bij.
Hoe Karin hier een kandidaat in ziet om Tom terug te pakken, is mij een raadsel, want die kerel straalt aan alle kanten uit dat het een ongeleid projectiel is waar je over de hele lijn niks mee aan kunt vangen. En dan heb ik het nog niet eens over die veel te snel getrokken en vergezochte conclusie dat Tom wel de verkrachter moet zijn geweest destijds.
Ik wens ze allebei heel veel succes! :crazy: :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: ma 07 sep 2020, 10:42 Ik wens ze allebei heel veel succes!
Ik niet, hoor! Ik kijk verlangend uit naar het moment dat alletwee bot vangen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: ma 07 sep 2020, 10:42 Ik wens ze allebei heel veel succes!

Denk wel dat dit ironisch bedoeld is. En ja, neem eens een dakloze van de straat en kuis hem een beetje op. Daarna kun je er nog alle kanten mee op, vooral als je er weer voordeel in ziet zoals Karen. Maar ik denk toch niet dat het haar zal lukken en dat Xander al gewaarschuwd is. hij negeert het, maar toch houdt hij het misschien toch in z'n achterhoofd!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: ma 07 sep 2020, 17:19 Denk wel dat dit ironisch bedoeld is. En ja, neem eens een dakloze van de straat en kuis hem een beetje op. Daarna kun je er nog alle kanten mee op, vooral als je er weer voordeel in ziet zoals Karen. Maar ik denk toch niet dat het haar zal lukken en dat Xander al gewaarschuwd is. hij negeert het, maar toch houdt hij het misschien toch in z'n achterhoofd!
Dat was inderdaad héél ironisch bedoeld :mrgreen: ;)

Wat een verschrikkelijk stel, Xander en Karin bij elkaar. Veel triester moet het allemaal niet worden.
Hoe hij gepresenteerd wordt ook, "gevaarlijk" starend door het raam :roll: :doh: :thumbdown:
Als ik zijn reactie op Tom zo eens bekijk, en het feit dat hij hem meteen aanvloog gisteren, doet dat mij vermoeden dat je Xander kunt waarschuwen wat je wilt, maar dat hij uiteindelijk toch zijn eigen zin doet omdat het simpelweg rood wordt voor zijn ogen als hij Tom ziet.
Niet echt voor rede vatbaar die kwiebus... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel straf dat een dakloze zonder job een auto van 15.000 € kan betalen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: do 10 sep 2020, 11:42 Wel straf dat een dakloze zonder job een auto van 15.000 € kan betalen.
En een mooie smartphone heeft...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

OVERACTING op grote schaal !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef: do 10 sep 2020, 11:42 Wel straf dat een dakloze zonder job een auto van 15.000 € kan betalen.
tvx1 schreef: do 10 sep 2020, 15:00 En een mooie smartphone heeft...
Ik heb zijn vriendin (?) horen zeggen dat hij nu een paar weken spoorloos was.
Niet dat hij al maanden of jaren weg was, dus heel lang zal hij nog niet dakloos zijn.
Misschien had hij voorheen wel een goede en dikbetaalde job?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Die Xander wordt langzamerhand een gevaar voor de maatschappij, hij was dus van zinnens Tom dood te slaan, nog een geluk dat zowel Frank als Tim tussenkwamen of anders was het van dat, het wordt hoogtijd dat die gevaarlijke gek wordt opgesloten, precies een tikkende tijdbom die op elk moment kan ontploffen. :mad: :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Was natuurlijk ook niet al te snugger van Tom om Karin aan te vliegen, in aanwezigheid van Xander - die hij eerder behoorlijk had geprovoceerd (noemde hem op kantoor al het domme hulpje van Karin en suggereerde dat ze seks hadden gehad).

Xander is een ongeleid projectiel en ik vraag me af of dit nieuw is, of dat hij ook al voordien zware problemen had, wat zijn (ex-?)lief toch min of meer suggereerde?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: vr 18 sep 2020, 11:43 Was natuurlijk ook niet al te snugger van Tom om Karin aan te vliegen
Maar om daarvoor zo te worden aangepakt, is nog minder comme il faut!
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Heb ik iets gemist?
Ik vraag me af waar Xander heel zijn leven gebleven is en wie hem opgevoed heeft..
En ook, waarom heeft Tania - minstens aan Ann - nooit verteld dat zij een zoon had? Zeker na dat verhaal van die verkrachting van vorig seizoen? Zoiets verzwijg je dan toch niet voor je partner?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

catherine schreef: vr 02 okt 2020, 15:18 Ik vraag me af waar Xander heel zijn leven gebleven is en wie hem opgevoed heeft..
Tania waarschijnlijk hé. Hij is al 30 dus momenteel is ze niet meer verantwoordelijk voor hem. Tot ze een tweetal seizoenen geleden in Thuisdorp verscheen woonde ze ook nog gewoon aan de kust. Dichtbij haar zoon dus.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Of bij haar ouders ?

Want ze zei toch duidelijk tegen Ann dat haar ouders ook heel ongerust over Xander waren.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

catherine schreef: vr 02 okt 2020, 15:18 waarom heeft Tania - minstens aan Ann - nooit verteld dat zij een zoon had?
Ja, onbegrijpelijk! Hij is toch niet altijd zo'n losgeslagen projectiel geweest, of was ze toen al beschaamd over hem?? :smile:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten