Er was nog zo'n scène afgelopen week, waarbij ik dacht hoe is het in hemelsnaam mogelijk.Christel schreef: ma 14 sep 2020, 10:26 Heel de realiteitszin is weg uit thuis, als je het mij vraagt. Of het nou het gebrek aan "normaal" met elkaar omgaan is, of de schoonheidsbehandelingen van Tamara midden in een eet- en drinkgelegenheid: het gaat echt he-le-maal nergens over.
Bob was al naar het werk en Tamara vroeg aan Dries "kan jij bij Leootje blijven vandaag, want ik moet dringend naar de Withoeve". Helaas - Dries had wéér een gigolo afspraak (terwijl die jongen een heel bekwaam jurist is, maar nee - doet liever gigolowerk
Je houdt het niet voor mogelijk, maar soms denk ik bij zo'n kromme scenario's "why bother, ik kijk wel naar iets deftig op tv". En de 36ste aanranding in pakweg 3 maand (terwijl het Jacques-gedrocht dan nog moet uitgewerkt worden) plus de totaal ongeloofwaardige Jasper plot maken het er niet beter op.
En dan woont Chantal "die 60 keer 's nachts naar het toilet moet" gewoon in de living naast Bob, Tamara's & Leo's slaapkamer". Hilarisch