Ik vind het wel heel onprofessioneel van Bas dat hij het feit dat Judith geen relatie met hem wil, uitwerkt op Emma. Die kan er ook niks aan doen. Ik zie hem het nog vertellen aan Emma, dat gaat leuk worden …
Ms wordt hij de zoveelste bad guy zoals Xander of Jasper ?
Bas (Seppe Cosyns)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- jono
- Nog geen rang
- x 3
Bas (Seppe Cosyns)
Bad guy zeker niet. Gewoon een gefrustreerd gastje die de verhaallijn met Emma voedt. En het zou me verbasen als we nog eens verhaallijnen of scènes krijgen met Emma sinds het gedoe met Danny, die niet louter opvulling zijn. 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Bas (Seppe Cosyns)
Als ik Judith was, had ik het Emma niet verteld … Wat voor n beeld krijgt ze nu van haar moeder ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bas (Seppe Cosyns)
Tsja, wat gebeurd is, is gebeurd. Daar kan Judith nou toch niks meer aan veranderen. Ik vind het juist wel slim van haar om gewoon zelf aan Emma te vertellen wat er gebeurd is, zeker nu Bas haar afwijzing op Emma uit aan het werken is en het waarschijnlijk een kwestie van tijd zou zijn geweest voordat Emma er via hem achter zou zijn gekomen. Dan waren de poppen waarschijnlijk helemaal aan het dansen geweest. Ik zeg niet dat ze er in Emma's ogen pluspunten mee gescoord heeft nu, maar voor haar eerlijkheid valt in elk geval wel nog respect op te brengen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..