Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: za 18 jan 2020, 08:13 dan toch niet met haar toestemming! En een geheel andere dader dan we verwacht hadden! Zakske, wie had dat nu gedacht? Dat had ze totaal niet in de hand!
Om te huilen! :thumbdown: :shock:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Als Eddy dat te weten komt, hij heeft al wat onenigheid gehad met Zakske... Precies of hij voelde al een hele tijd dat jij niet te vertrouwen was/is
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik begrijp die Thilly toch niet hoor :wtf:
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Eigenlijk is ze een heel naar en berekend mens. Ze gaat en staat waar ze wilt en vooral, waneer ze wilt , zonder met anderen rekening mee te houden. Dat ze Waldek voor de zoveelste keer kwetst en Adil en haar collega's in het oneindige haar stront laat opkuisen en hun met extra werk laat opzadelen als ze wegvalt, dat zijn maar details, dat is toch niet haar probleem :shock:

Hopelijk blijft ze nu heel lang weg, want ik ben klaar met haar onvolwassen gedoe. Onbegrijpelijk dat iedereen (met Waldek en Adil op kop) haar gedrag blijven tolereren , bah :boo: :boo:
2 x
Frederique
Nog geen rang
x 21
x 13

Bericht door Frederique »

@Thom Volledig akkoord!
Het lijkt wel alsof de schrijvers absoluut geen idee hebben wat ze met het personage van Thilly moeten aanvangen. De bizarre haat-liefdeverhouding met haar zus, de compleet ongeloofwaardige relatie met Waldek, haar ‘transformatie’ van ultieme globetrotter naar saaie klusjesvrouw bij de Kabouters, ... Geen enkele verhaallijn leek te werken.
Voor mij mag het nu echt wel “over & out” zijn voor Thilly Van Santen. Jammer voor de actrice, maar de schrijvers hebben hier echt te veel steken laten vallen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

In Wikipedia heeft zij verschillende keren op de lijst gestaan van verdwenen personages, nu staat zij er terug op die lijst nog maar eens, hopelijk nu eens en voor altijd want haar komen en gaan kan ik niet meer volgen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

ik vraag me af waar die leuke thilly van in het begin naartoe is.
dat ze geen 'zittend gat' heeft, dat wisten we al lang - maar dit is toch wel heel erg onvolwassen.
eerst een relatie beginnen en een job erbij - maar dat was niet genoeg.
nee, ze moest jasper beter leren kennen - om haar zus te beschermen :roll:
de zus die zelf haar plan wel kan trekken en al lang een punt had gezet achter het hele jasper-gedoe.
ze heeft jasper nooit afgewezen, buiten dat ene knietje in het bos - maar verder was ze altijd poeslief tegen hem.
en dan loopt het fout en gaat ze maar weer weg.
weg van waldek en de kabouters die er altijd voor haar waren en altijd in haar geloofd hebben. (Jacques hier even buiten beschouwing gelaten).

ik vraag mij echt af hoeveel puinhopen ze wereldwijd al achtergelaten heeft en hoeveel mensen er al op hun hart getrapt zijn door haar.
4 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dus Thilly weet dat de nieuwe love-interest van Adil 'Christine' heet.
Zou ze ook weten over welke Christine het hier gaat?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Tijdens sommige gesprekken zet ik het geluid uit. Dat is o.a. het geval bij gesprekken waaraan Tilly deelneemt. Urrrgg
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: di 31 mar 2020, 10:45 Dus Thilly weet dat de nieuwe love-interest van Adil 'Christine' heet.
Zou ze ook weten over welke Christine het hier gaat?
Goeie vraag! Maar als ze ten tijde van de romance en het bijna huwelijk in "Thuis" was, zou ze toch wel moeten weten om welke Christine het gaat? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze was toen in Thuis, want Waldek deelde dat met haar in geuren en kleuren.

Bijna zeker dat ze weet dat het dé Christine is, maar wellicht kan het haar niet zoveel schelen.

Het is niet dat ze een band heeft met de bewoners van het gemeenschapshuis hé, die zitten in een andere silo ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Er zijn natuurlijk wel meer mensen die Christine heten...
Als het etentje door gaat, zullen we het snel weten.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

Het etentje gaat door op 1 april, ze gaan denken dat Adil een joke uithaalt ;)
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
ikke
x 435

Bericht door ikke »

GroteThuisfan!!! schreef: wo 01 apr 2020, 13:29 Het etentje gaat door op 1 april, ze gaan denken dat Adil een joke uithaalt
Hoezo, "ze" nodigden Adil en zijn vlam uit. Christine is akkoord gegaan om Waldek en Thilly te ontmoeten, zij zal zeker willen haar voetjes onder tafel steken. Zou mij erg verbazen als Adil en zij Waldek en Thilly zouden laten zitten met hun lekkere maaltijd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: wo 01 apr 2020, 15:04
GroteThuisfan!!! schreef: wo 01 apr 2020, 13:29 Het etentje gaat door op 1 april, ze gaan denken dat Adil een joke uithaalt
Hoezo, "ze" nodigden Adil en zijn vlam uit. Christine is akkoord gegaan om Waldek en Thilly te ontmoeten, zij zal zeker willen haar voetjes onder tafel steken. Zou mij erg verbazen als Adil en zij Waldek en Thilly zouden laten zitten met hun lekkere maaltijd
Ze zouden kunnen denken dat Adil Christine meebrengt als 1-aprilgrap...
0 x
Plaats reactie