Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ikke
- x 435
Ik vond het echt "bij de haren erbij gesleurd dat Judith ging helpen in Bar Madam. Angèle kon het beter alleen doen. Een onervaren "barmeid" is geen hulp... Als ik ziek ben, gaat niemand van mijn familie mij efkes vervangen, hoor. Compleet belachelijke scène/verhaallijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2575
Inderdaad, en dat allemaal omdat de nieuwe 'Barmadam' haar verwenavondje niet wou missen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Dat is toch tenenkrommend hoe eigenbelang en eigen plezier gaat boven verantwoordelijkheid nemen voor haar eigen zaak, waar ze nog maar pas eigenaar van is.satine schreef: wo 11 mar 2020, 13:28 en dat allemaal omdat de nieuwe 'Barmadam' haar verwenavondje niet wou missen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
Den Tim ...in politiekantoor duidelijk pas terug van de kapper, even later "thuis" nog met een weelderige bos haar.....
Een dokter die gaat bijklussen....het is al lang FC De Kampioenen 2.0...
Een dokter die gaat bijklussen....het is al lang FC De Kampioenen 2.0...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ze is natuurlijk niet de eigenaar, maar de gerant.daffy duck schreef: wo 11 mar 2020, 17:10 Dat is toch tenenkrommend hoe eigenbelang en eigen plezier gaat boven verantwoordelijkheid nemen voor haar eigen zaak, waar ze nog maar pas eigenaar van is.
Uiteraard. Wie kent er een baas die zijn werknemer een paar weken onbetaald verlof geeft om voor iemand anders een huis te gaan verkopen in Spanje? En intussen een interim neemt om de administratie op orde te brengen.
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Wat was het weer tenenkrommend vandaag. Tegenwoordig moet ik de helft doorspoelen , omdat het zo onrealistisch en op zijn comedys wordt gebracht 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Is correct, ik was dat sollicitatiegesprek vergeten! Maar toch zo wie zo onverantwoord vond ik.
Ja, het F.C. kampioenengehalte wordt groter en groter!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Vraagje voor de oplettende kijkers.
Op het einde van de aflevering was Nancy niet blij omdat Rosa betaalde met de bons van Kobe.
Wanneer en waarom heeft Kobe die bons dan van Nancy gekregen?
Op het einde van de aflevering was Nancy niet blij omdat Rosa betaalde met de bons van Kobe.
Wanneer en waarom heeft Kobe die bons dan van Nancy gekregen?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik denk dat ze die bons gaf naar aanleiding van de start van Taxi Nancy. Waarschijnlijk ook als een soort betaling voor bewezen diensten? Of was het als "trouwkado" bedoeld? Dus zoiets als "poets wederom poets", en daarom keek Nany maar sip. Ze had er natuurlijk op gerekend dat haar dat nieuwe klanten zou opleveren?
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik had het me ook afgevraagd. Heb zelfs wat teruggespoeld om te kijken of ik iets gemist had want eerlijk, normaal doe ik niet negatief maar .... gisteren lag ik bijna te slapen (figuurlijk) tijdens Thuis. Het enige waar ik kon bij grimlachen was het liedje van (the leo sleeps tonight) en het einde met de girls die oneindig veel fun hadden
En moest Nancy Sam en Tamara niet afzetten aan hun huis ? Want na het krijgen van die bonnen (waar ik het ook niet snapte) reed ze toch door.
En moest Nancy Sam en Tamara niet afzetten aan hun huis ? Want na het krijgen van die bonnen (waar ik het ook niet snapte) reed ze toch door.
1 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Tussen 8 en 9 is het blijkbaar de tijd dat mensen elkaar gaan bellen. Ik heb van Thuis alleen maar weer beelden gezien. Daardoor heb ik een paar vragen. Misschien kan iemand dat even aan mij uitleggen. Bij voorbaat dank.
Waarmee stelt Jacques Rosa teleur?
Wat werd er gezegd tussen Simonne en Adil?
Wat besprak Marianne, die zo maar weer eens onverwacht ergens binnen valt, met Dieter?
Waarmee stelt Jacques Rosa teleur?
Wat werd er gezegd tussen Simonne en Adil?
Wat besprak Marianne, die zo maar weer eens onverwacht ergens binnen valt, met Dieter?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Jessie jij vraagt, ik draai
Rosa belt (ja ja) naar Jacques met het voorstel om naar Spanje op bezoek te komen en Jacques wimpelt dat af; de reden waarvoor komen we niet te weten doch aan het gezicht van Rosa te zien vermoed ik dat hij zal gezegd hebben dat Reinhilde er ook is.
Simonne gaat solliciteren bij de kabouters en Adil neemt haar aan. Hij krijgt een telefoon (ja ja) Simonne biedt nog aan om de telefoon aan te pakken maar het is duidelijk dat het de geheimzinnige date is. Simonne zoekt er niets achter. Adil zei dat het privé was.
Marianne stormde boowie binnen en eiste dat Dries (niet Dieter) met haar ging gaan eten (of zoiets) en begon direct te roepen hoe schandelijk ze behandelt geweest is tijdens Tom zijn verjaardagsfeest (haar eigen aandeel erij verzweeg ze natuurlijk
) en toen kwam Tania binnen en viel bij Marianne haar euro dat Dries er al van af wist en schold ze Dries dan maar uit dat die haar uitlachte en stormde terug buiten om te zien hoe flirterig Tom en Karin bezig waren. Wordt vervolgd .....
En wat ik altijd zo raar gevonden he: waarom is er zoveel inkijk tussen het advocatenkantoor en Boowie ?. Privacy is daar blijkbaar niet aan de orde.
Rosa belt (ja ja) naar Jacques met het voorstel om naar Spanje op bezoek te komen en Jacques wimpelt dat af; de reden waarvoor komen we niet te weten doch aan het gezicht van Rosa te zien vermoed ik dat hij zal gezegd hebben dat Reinhilde er ook is.
Simonne gaat solliciteren bij de kabouters en Adil neemt haar aan. Hij krijgt een telefoon (ja ja) Simonne biedt nog aan om de telefoon aan te pakken maar het is duidelijk dat het de geheimzinnige date is. Simonne zoekt er niets achter. Adil zei dat het privé was.
Marianne stormde boowie binnen en eiste dat Dries (niet Dieter) met haar ging gaan eten (of zoiets) en begon direct te roepen hoe schandelijk ze behandelt geweest is tijdens Tom zijn verjaardagsfeest (haar eigen aandeel erij verzweeg ze natuurlijk
En wat ik altijd zo raar gevonden he: waarom is er zoveel inkijk tussen het advocatenkantoor en Boowie ?. Privacy is daar blijkbaar niet aan de orde.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Robin moet niks meer van Marianne weten en dat dankzij Karin die die jongen tegen zijn eigen grootmoeder opgezet heeft.
Lowie en Viv die stonden te kussen terwijl Angèle schaapachtig stond toe te kijken en wacht het beste moet nog komen: THILLY IS BACK! Wat zeggen jullie daar van?
Zou Thilly die geheimzinnige date zijn? Als dat zo is dan zal Waldek not amused zijn, dat belooft voor de komende afleveringen.
Lowie en Viv die stonden te kussen terwijl Angèle schaapachtig stond toe te kijken en wacht het beste moet nog komen: THILLY IS BACK! Wat zeggen jullie daar van?
Zou Thilly die geheimzinnige date zijn? Als dat zo is dan zal Waldek not amused zijn, dat belooft voor de komende afleveringen.
0 x