Welke personages waarderen jullie het meest?

Gesloten
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Om niet ieder keer je frustratie te gooien over wie vandaag het meest ergerlijk was, nu even een tegentopic van wie je namelijk op het moment toch wel waardeert. Toegegeven, dit zal wel (veel) schaarsers zijn dan het "aan wie erger ik me het meest"- topic , maar een beetje positiviteit moet hier ook kunnen :mrgreen:

Ik zal de aftrap geven :

Tania. Toegegeven , bij haar intrede kwam ze nogal wat iets te overdreven en tot aan het betweterige over , maar ze is sinds dit seizoen bijzonder aangenaam geëvolueerd tot een goedlachse vrouw met behoorlijk veel humor, maar die ook zegt waar het op staat, zoals bij Thilly tijdje geleden . En niet te vergeten, haar goede invloed op Ann, ook deze is veel aangenamer geworden sinds ze met elkaar optrekken, wat een hemelbreed verschil dan in de tijd met Mayra en natuurlijk toen het stukliep met haar groen blaadje. :thumbup:

Verder vind ik op het moment ook Frank aangenaam om naar te kijken, zo lief van hem dat hij de laatste tijd zich zo uitslooft voor Robin om een goede bompa te zijn. :yup: En hij heeft het zelfs gezellig gehouden nog met Tom ook.

Leo kan ik ook appreciëren , vooral vanwege zijn rake opmerkingen soms naar Marianne toe :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Net zoals Tania vind ik ook Kobe een heel positieve lijn volgen.

Die is door een diep dal gegaan en heeft daar iets uit geleerd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op dit moment denk ik dat ik Tania echt het meeste waardeer. Waar ze ook opduikt en wat ze ook zegt, ze doet dat op een positieve en constructieve manier. Ze heeft inderdaad een goede invloed op Ann, en ook bij Bowie weet ze de boel goed recht te houden, ook tussen haar regelmatig iets minder stabiele mannelijke collega's. Altijd een plezier om haar voorbij te zien komen. :thumbup:

Karin waardeer ik ook wel. Zij heeft - net als Tom - toch heel wat aanpassingen moeten doorvoeren na de plotselinge komst van Robin, maar ze doet dat in mijn ogen echt wel soepeltjes allemaal, zowel op kantoor als thuis. Ook hoe ze met Tom omgaat (vaak een beetje plagerig, maar ze zet hem op z'n tijd toch op zijn plaats) vind ik vaak wel leuk om te zien. Qua chemie vind ik Tom en Karin in elk geval stukken beter bij elkaar passen dan Judith en Tom destijds. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Op dit moment Sam , omdat ze zich zo ontfermt over Joren en eigenlijk ook een beetje over Viv :thumbup: En Joren, omwille van zijn hechte vriendschap met Viv. Eindelijk eens iemand die echt om hem geeft. :yup:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ik deel je mening, Thom. Ik kan Joren en Viv op dit moment echt wel waarderen omdat ze, ondanks hun hemelsbrede verschillen, zo goed overeen lijken te komen. Misschien is het wel juist door die verschillen dat ze zo'n band hebben kunnen opbouwen. Is er niet een wet die iets zegt over tegengestelde polen die elkaar aantrekken? :romance-kisscheek:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Dieter. Hoewel het vechten tegen de bierkaai is bij momenten blijft hij toch altijd proberen om zijn hysterisch poeske met beide voeten op de grond te houden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ik er twee mag kies ik ook voor Dieter. Die man heeft een eindeloos geduld.
En Tania, die met 2 onbegrijpelijke personages de boel daar op de been blijft houden zonder kritiek
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Vandaag zeker Eddy. Hoewel zijn opmerkingen zoals gewoonlijk niet met tact doorspekt waren, sprak hij toch veel waarheden over de onbestaande kennis van Angèle over het runnen van een zaak. En ja, je kan veel leren, maar vanaf een bepaalde leeftijd gaat dat toch allemaal zo vlot niet meer :nope:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Dieter, hij heeft eindelijk gevonden wat er scheelt met Britney en Vic. Het is niet zijn eigen vlees en bloed, maar zorgt er wel goed voor. Britney heeft geluk met zo'n pluspapa
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Toch wel Eddy. Een van de weinig nuchtere mensen in het Thuis-dorp , de laatste tijd :yup:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Thom schreef: do 20 feb 2020, 22:24 Toch wel Eddy. Een van de weinig nuchtere mensen in het Thuis-dorp , de laatste tijd
Wie had dat gedacht, dat Eddy nog de verstandigste zou zijn
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

En te weten dat Eddy vroeger een flierefluiter was en kijk nu nogmaals een bewijs dat sommige mensen kunnen veranderen. :thumbup:
0 x
Gesloten