Jacques Pieters (Peter Van De Velde)
-
- x 435
Ik vraag mij nu af of Jacques ook die inbraak bij de Kabouters heeft geënsceneerd... 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De avond dat Thilly verkracht is, was dat dezelfde avond dat Jacques in zijn hemd gezet is door Rosa en Simonne?
Ik vroeg mij dat af omdat hij blijkbaar heel boos was op 'vrouwen' toen hij bij de Kabouters binnenkwam in de flashback.
Ik vroeg mij dat af omdat hij blijkbaar heel boos was op 'vrouwen' toen hij bij de Kabouters binnenkwam in de flashback.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Was geen stichtend voorbeeld blijkbaar...niet het brave 'Zakske' waarvoor hij zich uitgeeft. Dat met z'n zoon in het verleden...er was daar ook nooit erg duidelijkheid over, over hun relatie wil ik zeggen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Nee. De verkrachting was rond eind november gebeurd , en het spelletje van Angelè kwam pas rond de feestdagen uit, met alle gevolgen vandien.satine schreef: za 18 jan 2020, 10:13 De avond dat Thilly verkracht is, was dat dezelfde avond dat Jacques in zijn hemd gezet is door Rosa en Simonne?
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Thanks Thom, nu weet ik het weer.
Maar waarom was Jacques dan zo boos?
Was het dan in de periode van zijn online daten? Toen hij zei dat hij ermee ging stoppen omdat het toch niks werd?
Had hij die avond een blauwtje gelopen?
Het verklaart natuurlijk wel waarom de camera was uitgevallen en waarom hij 'vergeten' was tegen Adil te zeggen dat dit eerder die week nog eens gebeurd was.
Maar waarom was Jacques dan zo boos?
Was het dan in de periode van zijn online daten? Toen hij zei dat hij ermee ging stoppen omdat het toch niks werd?
Had hij die avond een blauwtje gelopen?
Het verklaart natuurlijk wel waarom de camera was uitgevallen en waarom hij 'vergeten' was tegen Adil te zeggen dat dit eerder die week nog eens gebeurd was.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Ik geloof dat rond die periode hij aan het daten was, dus dat zou best kunnen. Want hij liep vervolgens toch een aantal dagen slechtgezind rond, maar dat ben ik nu niet helemaal zeker.
Zou hij trouwens iets te maken hebben met die geplaste brievenbus van Waldek? Verbeter me als dat al uitgeklaard is, want ik heb regelmatig een aantal stukken doorgespoeld de laatste tijd.
Zou hij trouwens iets te maken hebben met die geplaste brievenbus van Waldek? Verbeter me als dat al uitgeklaard is, want ik heb regelmatig een aantal stukken doorgespoeld de laatste tijd.
0 x
-
- x 435
Maar dan verklaart het nog niet waarom hij bewusteloze Thilly op zijn GSM heeft staan. Onlogisch, want dan heeft ie die verkrachting gepland, samen met Jasper. Anders is het niet te verklaren dat hij bij De Kabouters was op 't moment dat Thilly daar bewusteloos lag.satine schreef: za 18 jan 2020, 11:12 Het verklaart natuurlijk wel waarom de camera was uitgevallen en waarom hij 'vergeten' was tegen Adil te zeggen dat dit eerder die week nog eens gebeurd was.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Wel gevaarlijk dat hij die beelden niet gewoon volledig gewist heeft... De ontdekking van die beelden zal nog iets voor de seizoensfinale worden zeker
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Niet alleen de beelden/verkrachting, maar ook dat Jacques bijna Stan in het zwembad verdronk.
Wat de beelden trouwens betreft, zal hij wel slim genoeg zijn, om ze uit de laptop, door te wissen. En in het uiterst perverse geval ze op een USB of cloud zetten, waar niemand ze zal vinden.
Wat de beelden trouwens betreft, zal hij wel slim genoeg zijn, om ze uit de laptop, door te wissen. En in het uiterst perverse geval ze op een USB of cloud zetten, waar niemand ze zal vinden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
@Ikke. Niet op zijn gsm maar op zijn laptop die hij op het werk gebruikt en waarschijnlijk ook eigendom is van de Kabouters. De bewakingscamera, die "toevallig" defect was, zal de beelden rechtstreeks naar die laptop doorsturen. Gezien iedereen gelooft dat de camera kapot was, zal niemand eraan denken dat ook eens te checken. Enfin, nu toch nog niet...
0 x
-
- x 435
Man, man, man toch... Zo ongeloofwaardig. Dus Aldi kijkt nooit nog naar de laptop van De Kabouter? Dat is dan toch wel overdreven veel vertrouwen hebben in zijn medewerkers...heidiw schreef: za 18 jan 2020, 13:10 @Ikke. Niet op zijn gsm maar op zijn laptop die hij op het werk gebruikt en waarschijnlijk ook eigendom is van de Kabouters. De bewakingscamera, die "toevallig" defect was, zal de beelden rechtstreeks naar die laptop doorsturen. Gezien iedereen gelooft dat de camera kapot was, zal niemand eraan denken dat ook eens te checken. Enfin, nu toch nog niet...

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
En op die laptop doen ze ook nog de boekhouding en facturen en dergelijke.
Als het waar is dat Adil daar nooit op zou kijken (wat sowieso ongeloofwaardig is) *, dan alvast nog één of twee keer per jaar Waldek, die hoofdaandeelhouder is van het bedrijf.
Dat Jacques daarop voor hem compromitterende filmpjes bewaart is al even dwaas als Luc zaliger die zwart geld in de poten van een stoel of tafel stak, die daarna bij een brand het leven liet. Hoe dom schilderen de scenaristen hun personages wel niet af zeg
* omdat op die beelden ook te zien is hoe hij de inboedel van het bedrijf kort en klein sloeg. Het minste dat je zou verwachten is dat Adil die beelden niet door zijn collega's gezien zou willen hebben.
Als het waar is dat Adil daar nooit op zou kijken (wat sowieso ongeloofwaardig is) *, dan alvast nog één of twee keer per jaar Waldek, die hoofdaandeelhouder is van het bedrijf.
Dat Jacques daarop voor hem compromitterende filmpjes bewaart is al even dwaas als Luc zaliger die zwart geld in de poten van een stoel of tafel stak, die daarna bij een brand het leven liet. Hoe dom schilderen de scenaristen hun personages wel niet af zeg

* omdat op die beelden ook te zien is hoe hij de inboedel van het bedrijf kort en klein sloeg. Het minste dat je zou verwachten is dat Adil die beelden niet door zijn collega's gezien zou willen hebben.
Laatst gewijzigd door Tiboko op za 18 jan 2020, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Jacques zei: 'ik ben mijn laptop vergeten' en blijkbaar is het normaal dat hij die in het weekend mee naar huis neemt.
Dus van wie die laptop eigenlijk is, vind ik niet echt duidelijk.
Dus van wie die laptop eigenlijk is, vind ik niet echt duidelijk.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ook niet zo'n slimme zet om dat machien te vergeten met zulke bezwarende beelden op ! Wel wat naïef en ongeloofwaardig!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
Euhh, het leek mij toch duidelijk dat er niks te zien was op de laptop (adil vroeg om de camera op te zetten). Hij kreeg daardoor een flashback, dat is wat we zagen. Dus er staat niks op die laptop.
0 x