inderdaad, maar het is de toon waarop ze het zegt.tvx1 schreef: vr 10 jan 2020, 22:49 Zelfs als ze gehuwd zouden zijn blijft dat dan toch ook gewoon haar stiefvader??
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Viv heeft niet de gewoonte om er veel woorden aan vuil te maken, dus stiefvader, of (die) loser is de enige juiste omschrijving, denk ik.tvx1 schreef: vr 10 jan 2020, 22:49 En indien niet zou ik in de plaats van Viv naar hem verwijzen als "de vriend van mijn mama".
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
naar thuisnormen vond ik de aflevering van gisteren vrijdag goed vooruit gaan; genoeg drama, genoeg spanning. Wat was dat zeg, in de withoeve ?
Ik zit nog altijd met de uitleg in mijn kop die Peter eerder deze week in de namiddagaflevering (ik denk dus van 3 jaar geleden) gaf mbt de relatie tussen hem en zijn moeder.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wat Peter betreft leek het me toch wel vrij hallucinant, ook de manier waarop het in beeld kwam.
Vraag me echt af wat die als kind heeft meegemaakt en als dat effectief zo is, waarom hij zijn moeder dan nog in huis heeft gehaald ??
Wat de zaak Jasper betreft, het kan ineens weer niet heftig genoeg zijn, want de hoeveelste keer heeft Jasper Thilly intussen al gemolesteerd ?? Het begon met de date rape, dan was er nog dat incidentje bij de Kabouters 's avonds na de werkuren, toen ze uit de douche stapte, dan was er nog die vreemde ontmoeting in het park, dan de (bijna moord) op Thilly in Bar Madame en nu - omdat Jasper er nog niet genoeg van had - bij Thilly thuis. En ik vergeet er misschien nog een paar.
En de man die (ondanks hij er voortdurend dronken en high bijloopt de politie voortdurend te slim af is) neemt dan "zomaar" het risico om bij Waldek thuis binnen te vallen (ook alweer de derde keer, hij heeft wellicht een extra huissleutel), alleen - hoe wist hij dat Thilly alleen was en hoe weet hij of Waldek niet even later zal thuiskomen? We zullen het maandag zien, maar ik vind het allemaal euh nogal ongeloofwaardig
Ook grappig hoe Jasper de jongste twee drie afleveringen ineens die felblauwe vampieren ogen kreeg (had hij voordien niet), wellicht een bijwerking van de coke
Vraag me echt af wat die als kind heeft meegemaakt en als dat effectief zo is, waarom hij zijn moeder dan nog in huis heeft gehaald ??
Wat de zaak Jasper betreft, het kan ineens weer niet heftig genoeg zijn, want de hoeveelste keer heeft Jasper Thilly intussen al gemolesteerd ?? Het begon met de date rape, dan was er nog dat incidentje bij de Kabouters 's avonds na de werkuren, toen ze uit de douche stapte, dan was er nog die vreemde ontmoeting in het park, dan de (bijna moord) op Thilly in Bar Madame en nu - omdat Jasper er nog niet genoeg van had - bij Thilly thuis. En ik vergeet er misschien nog een paar.
En de man die (ondanks hij er voortdurend dronken en high bijloopt de politie voortdurend te slim af is) neemt dan "zomaar" het risico om bij Waldek thuis binnen te vallen (ook alweer de derde keer, hij heeft wellicht een extra huissleutel), alleen - hoe wist hij dat Thilly alleen was en hoe weet hij of Waldek niet even later zal thuiskomen? We zullen het maandag zien, maar ik vind het allemaal euh nogal ongeloofwaardig
Ook grappig hoe Jasper de jongste twee drie afleveringen ineens die felblauwe vampieren ogen kreeg (had hij voordien niet), wellicht een bijwerking van de coke
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Hij wordt langzamerhand Jasper de parochiestier of in dat geval: Jasper de thuisstier!Tiboko schreef: za 11 jan 2020, 23:27 omdat Jasper er nog niet genoeg van had - bij Thilly thuis. En ik vergeet er misschien nog een paar.
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
Tinny zegt dat Jasper de moord op een onschuldige vrouw bekent heeft...neen hé : hij zei " door u is er een onschuldige vrouw gestorven...."
Ook straf dat Vyv en Joren ne sleuter hadden van die Pool zijn appartement ??
Ook straf dat Vyv en Joren ne sleuter hadden van die Pool zijn appartement ??
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Ze hadden toch geen sleutel nodig? Alles stond daar gewoon open. En Jasper is toch ook gewoon binnen kunnen wandelen? Sleutels zijn daar niet echt nodig in dat appartement.rudidj schreef: di 14 jan 2020, 15:06 Ook straf dat Vyv en Joren ne sleuter hadden van die Pool zijn appartement ??
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
Wat ik er van vond gisteren ? Het ging goed vooruit 
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat er veel twijfel werd gezaaid. Zelf Tim begint al te twijfelen of Jasper wel schuldig is ivm Thilly.
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Wat mij vooral opvalt de laatste week is dat 'Kortrijk' nogal prominent aanwezig is. We hebben ze nooit gezien in Kortrijk maar toch blijkt dat iets heel belangrijk. Tis precies of Van Quickenborne hen betaalt per keer 'Kortrijk' valt. We hebben vorige week echt moeten lachen toen Tania het over hun uitstap had en dat in dat gesprek waarschijnlijk 10 keer Kortrijk gezegd werd. 
1 x
-
ikke
- x 435
Als ik Vincent zie, ga ik hem om uitleg vragen. 't Kwam op ons ook over alsof Kortrijk Thuis sponserde...En daarover is er geen digitaal referendum geweest!pnele schreef: vr 17 jan 2020, 08:41 Wat mij vooral opvalt de laatste week is dat 'Kortrijk' nogal prominent aanwezig is. We hebben ze nooit gezien in Kortrijk maar toch blijkt dat iets heel belangrijk. Tis precies of Van Quickenborne hen betaalt per keer 'Kortrijk' valt. We hebben vorige week echt moeten lachen toen Tania het over hun uitstap had en dat in dat gesprek waarschijnlijk 10 keer Kortrijk gezegd werd.
1 x
-
ikke
- x 435
En waarom hebben ze niet verklapt waar ze gaan eten zijn??? Bang dat 't duidelijk zou zijn dat het centrum van Kortrijk niet makkelijk te bereiken is???'
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Jacques die in zijn woede hallucinaties heeft over Thilly die (bewusteloos en wel) hem probeert te verleiden?
Het moet niet gekker worden wat mij betreft.
En Peter mag ook gewoon hulp gaan zoeken in plaats van in zijn auto te gaan wonen.
Nooit fan geweest van hem en van zijn vrouwke ook maar tot het moment dat ze het even hoog in haar bol kreeg als hij.
Dus dit mag van mij heel snel een ontknoping kennen, voor Nancy een hartaanval krijgt.
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van haar panische reacties.
En ook dat gedoe met kleine Vic, mijn hart bloedt als ik dat manneke zie en bedenk wat hij (in de reeks) allemaal moet meemaken.
Het moet niet gekker worden wat mij betreft.
En Peter mag ook gewoon hulp gaan zoeken in plaats van in zijn auto te gaan wonen.
Nooit fan geweest van hem en van zijn vrouwke ook maar tot het moment dat ze het even hoog in haar bol kreeg als hij.
Dus dit mag van mij heel snel een ontknoping kennen, voor Nancy een hartaanval krijgt.
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van haar panische reacties.
En ook dat gedoe met kleine Vic, mijn hart bloedt als ik dat manneke zie en bedenk wat hij (in de reeks) allemaal moet meemaken.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
En wat nu met z'n loodzware hoop werk waarin hij geen minuut te verspelen had: de manden, de bestellingen,...en plots zit die daar 'doodleuk' in z'n auto te wonen! En welk plan heeft Femke in haar hoofd door zo plots aan te dringen dat Els kost wat kost moet blijven voor kost en inwoon??satine schreef: za 18 jan 2020, 10:21 En Peter mag ook gewoon hulp gaan zoeken in plaats van in zijn auto te gaan wonen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik denk dat Femke ondertussen vermoedt dat het iets met Els te maken heeft, maar ze weet niet wat.daffy duck schreef: za 18 jan 2020, 10:38 En welk plan heeft Femke in haar hoofd door zo plots aan te dringen dat Els kost wat kost moet blijven voor kost en inwoon??
Misschien hoopt ze op deze manier meer te weten te komen?
Keep your friends close, but your (possible) ennemies closer
1 x