Adil Bakkal (Nawfel Bardad-Daidj)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, ik kan ook wel begrijpen dat Adil dit niet zag aankomen. Lowie zit tenslotte in een relatie met Olivia en dan verwacht je niet dat zo iemand daar vierkant zijn voeten aan veegt en gewoon vreemd gaat. En Frederieke is blijkbaar iemand die niet persé op zoek is naar een vaste relatie, maar eerder naar iets "makkelijks" of een one-night-stand. Misschien maar goed dat Adil daar nu al achter komt i.p.v. over een tijdje, als hij echt iets om haar was gaan geven. Hij ziet op deze manier wel meteen dat ze dus eigenlijk fundamenteel niet zo goed bij elkaar passen.
Ik heb echt wel met Adil te doen, want hij krijgt de laatste tijd de ene klap na de andere als het om een partner vinden gaat. Maar misschien moet hij daar eens zijn lesgeld uit trekken en niet zo wanhopig op zoek gaan. Want laten we eerlijk zijn; tussen Lexi en Frederieke zit amper 2 weken, waardoor ik toch een beetje het idee krijg dat hij eender wie leuk zou vinden, als ze maar een beetje interesse in hem toont. Zo makkelijk gaat het normaal gesproken toch allemaal niet...
Ik heb echt wel met Adil te doen, want hij krijgt de laatste tijd de ene klap na de andere als het om een partner vinden gaat. Maar misschien moet hij daar eens zijn lesgeld uit trekken en niet zo wanhopig op zoek gaan. Want laten we eerlijk zijn; tussen Lexi en Frederieke zit amper 2 weken, waardoor ik toch een beetje het idee krijg dat hij eender wie leuk zou vinden, als ze maar een beetje interesse in hem toont. Zo makkelijk gaat het normaal gesproken toch allemaal niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik ken een goede match voor Adil...Viv! Levendig en betrouwbaar!
Precies wat ze beide nodig hebben! Hij niet zo energiek, maar zo iemand kan hij wel gebruiken om weer wat leven in hem te krijgen
. En zij heeft nood aan iemand stabiel in haar leven. En om haar vuilbak overschotjes aan kwijt te kunnen. Perfecte match toch? 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Al moet je hier relativeren hé. Het is niet zo dat hij en Frederieke "iets hadden". Hij heeft ocharme twee keer met haar gepraat. Niet gekust, niet echt geflirt... nada.Christel schreef: zo 29 dec 2019, 13:33 Ik heb echt wel met Adil te doen, want hij krijgt de laatste tijd de ene klap na de andere als het om een partner vinden gaat.
En dan reageert hij alsof de liefde van zijn leven hem bedrogen heeft. Man toch, zoiets (de werkruimte van de Kabouters kort en klein slaan) deed hij zelfs niet toen zijn partner haar ongeboren kind verloor, terwijl je zou denken dat hij toen toch NOG bozer had moeten zijn.
Nee dus, omdat de vrouw waarop hij een oogje heeft (zonder dat ze het weet) voor zijn ogen met een ander (dat het Lowieke was doet niet terzake) zit te kussen deed hem ontploffen. Was ook gebeurd als die ander Jasper was geweest of Tom of zo.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
meer praten! Ik heb het misschien een beetje hard gesteld door te zeggen dat het zijn eigen stomme schuld is, maar Adil blijft altijd maar koppig zwijgen en botst dan met zijn kop tegen de muur.Christel schreef: zo 29 dec 2019, 13:33 Ik heb echt wel met Adil te doen, want hij krijgt de laatste tijd de ene klap na de andere als het om een partner vinden gaat. Maar misschien moet hij daar eens zijn lesgeld uit trekken en
Euh... neen. Een relatie tussen dergelijke uitersten heeft geen enkel slaagkansdaffy duck schreef: zo 29 dec 2019, 14:40 Viv! Levendig en betrouwbaar! Precies wat ze beide nodig hebben!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Waarom krijgt die toch altijd pas haar op zijn tanden als het kalf al verdronken is?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
ik verbaas me erover dat hij dat haar toch nog krijgt. Dat kalf is wel voorgoed verdroken. Al moet hij wel beseffen dat dat meisje uit het café niet zo geschikt voor hem is.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gekopieerd uit het Lappentopic:
Hij mompelt 'Fuck, fuck, fuck' en staat met een getormenteerd gezicht tegen de tafel (of keukentoog) aan geleund.
Niet bepaald de houding van iemand die zich goed in zijn vel voelt en die een geslaagde avond/nacht achter de rug heeft.
Tiboko schreef: za 04 jan 2020, 13:38 Buiten Adil en het olijke duo Tamara-Bob was er niemand die EN op de hoogte was van het slippertje EN het nummer van Olivia heeft EN ook nog de motivatie om haar te bellen over deze misstap.
Vermits Tamara toegaf dat zij het NIET was en Bob Lowie nooit zal verraden, blijft alleen Adil over als degene die haar belde.
In de aflevering van 1 januari zien we Adil thuiskomen. Ik had de indruk dat het nog donker was, dus nacht of vroege ochtend.tvx1 schreef: zo 05 jan 2020, 21:49 Maar wat was zijn motief dan nog? Op het moment van zijn telefoontje was al lang duidelijk voor hem dat die avond tussen Lowie en Frederieke niets betekende en had hij zelfs al een nieuw kans gewaagd bij Frederieke...
Hij mompelt 'Fuck, fuck, fuck' en staat met een getormenteerd gezicht tegen de tafel (of keukentoog) aan geleund.
Niet bepaald de houding van iemand die zich goed in zijn vel voelt en die een geslaagde avond/nacht achter de rug heeft.
2 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het zou me niet verwonderen moest hij het gedaan hebben onder invloed van coke
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat is ook wat Kobe in de aflevering van dinsdag een beetje suggereerde.
Coke doet iets met een mens (zie Jasper) en inderdaad - zoals Adil toen zijn eigen werkplek kort en klein sloeg
Coke doet iets met een mens (zie Jasper) en inderdaad - zoals Adil toen zijn eigen werkplek kort en klein sloeg

0 x
-
- x 435
Neem daarbij dat de meeste thuispersonages hun handen in 't vuur willen steken omdat ze zo overtuigd zijn van Adil's onschuld.... en je weet wat er komen gaat. Althans, ik denk dat ik het weet.satine schreef: zo 05 jan 2020, 22:12 In de aflevering van 1 januari zien we Adil thuiskomen. Ik had de indruk dat het nog donker was, dus nacht of vroege ochtend.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik denk niet dat Adil schuldig is, maar ik vermoed dat Thilly hem ongemerkt misschien wel coke heeft gegeven
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat duimpje naar beneden duidt dan op een niet zo rooskleurige uitkomst voor Adil vermoed ik dan!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
Nu dacht ik tot echt wel dat cocaïne een verdovend middel was. Iets waar jij dus van relaxeert, waarvan jij ben grote dosis in een roes terechtkomt. Als hij onder invloed van een middel de Kabouters kort en klein sloeg zou ik eerder denken aan een overdosis anabole steroïden...Tiboko schreef: wo 08 jan 2020, 00:32 Dat is ook wat Kobe in de aflevering van dinsdag een beetje suggereerde.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nope, coke is sterk opwekkend, geeft je een gevoel van superioriteit, neemt remmingen weg.
Bij overmatig gebruik is agressie niet abnormaal.
https://www.drughulp.be/cocaine-effecten
Bij overmatig gebruik is agressie niet abnormaal.
https://www.drughulp.be/cocaine-effecten
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Je verwart waarschijnlijk met opium, dat is zo'n drug die zulke eigenschappen heeft.tvx1 schreef: wo 08 jan 2020, 17:33 Nu dacht ik tot echt wel dat cocaïne een verdovend middel was. Iets waar jij dus van relaxeert, waarvan jij ben grote dosis in een roes terechtkomt.
0 x