Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Adil. Hoewel een cursus sociale vaardigheden misschien beter op zijn plaats zou zijn 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Hart onder de riem
Jacques...die sukkelaar kwam daar nu eens rustig z'n pintje drinken! En wordt dan aangevallen door 2 van die strijdvaardige dames!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Hart onder de riem
Ok, hij heeft een fout gemaakt maar toch heb ik nu met Lowie te doen.
Vooral dat hij bovenop de breuk met Olivia zo'n "leuke" huisgenoten blijkt te hebben, vind ik echt heel jammer voor hem.
Dat moemoe en vava zo vaak op zijn kap zitten en hun eisen stellen en hem vertellen wat te doen, dat wisten we al.
Maar dat Adil op deze manier een mes in zijn rug zou steken, had ik toch niet verwacht.
Vooral dat hij bovenop de breuk met Olivia zo'n "leuke" huisgenoten blijkt te hebben, vind ik echt heel jammer voor hem.
Dat moemoe en vava zo vaak op zijn kap zitten en hun eisen stellen en hem vertellen wat te doen, dat wisten we al.
Maar dat Adil op deze manier een mes in zijn rug zou steken, had ik toch niet verwacht.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Op dat vlak heb ik ook wel met Lowie te doen. Met zo'n vrienden heb je geen vijanden nodig, en alleen al voor het verraad krijgt hij een hart onder de riem van mij.
Maar dat vind ik sowieso een beetje de situatie in dat gemeenschapshuis. De vriendschappen gaan niet verder dan wat oppervlakkig gedoe wanneer ze bij elkaar wonen en alles koek en ei is, maar zodra er ergens een kink in de kabel komt, dan zijn alle banden vrij vlug vergeten. Echt trouwe vrienden zijn dat daar geen van allen van elkaar. Ironisch genoeg is Lowie eigenlijk de enige die zich echt druk om anderen lijkt te maken, ook als het eens slecht met ze gaat.
Maar dat vind ik sowieso een beetje de situatie in dat gemeenschapshuis. De vriendschappen gaan niet verder dan wat oppervlakkig gedoe wanneer ze bij elkaar wonen en alles koek en ei is, maar zodra er ergens een kink in de kabel komt, dan zijn alle banden vrij vlug vergeten. Echt trouwe vrienden zijn dat daar geen van allen van elkaar. Ironisch genoeg is Lowie eigenlijk de enige die zich echt druk om anderen lijkt te maken, ook als het eens slecht met ze gaat.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Niet helemaal waar, toen met het gedoe van Tamara en Bob liet hij ook steken vallen. Tamara die ineens niet meer bestond, het overdreven beschermen en verdedigen van Paulien, die ook erg onuitstaanbaar was geworden na wat zij EN Adil hadden meegemaakt. Dus een hart onder de riem vind ik er toch net over. Ben het wel mee eens dat hij het totaal niet getroffen heeft met zijn vriendenkring, ik zou daar toch niet mee willen optrekken, laat staan samenwonen.
Wie van mij wel een hart onder de riem krijgt is Jacques, om opnieuw zondebok te moeten spelen door een of ander stom plannetje van Angèle.
Wie van mij wel een hart onder de riem krijgt is Jacques, om opnieuw zondebok te moeten spelen door een of ander stom plannetje van Angèle.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Hart onder de riem
Als Angèle nog een beetje fatsoen heeft zou zij toch tenminste aan Rosa mogen zeggen dat Jacques van heel die zaak niks van afwist als zij tenminste de kans zal krijgen van Rosa en zoja dan is de vraag of Rosa dat zal geloven.Thom schreef: zo 05 jan 2020, 15:34 Wie van mij wel een hart onder de riem krijgt is Jacques, om opnieuw zondebok te moeten spelen door een of ander stom plannetje van Angèle.
0 x
- Yvetje
- Poster rang 3

- x 193
- x 236
Hart onder de riem
*Algemeen moderatorbericht*
dit is het 'Hart onder de riem-topic'.
Alle personages hebben hun eigen topic, ook daarin kan je reageren met een citaat uit deze thread.
Gelieve dus niet te ver af te wijken van waar dit topic voor bedoeld is.

dit is het 'Hart onder de riem-topic'.
Alle personages hebben hun eigen topic, ook daarin kan je reageren met een citaat uit deze thread.
Gelieve dus niet te ver af te wijken van waar dit topic voor bedoeld is.
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
Hart onder de riem
Stevensson ! Zo snel dat daar niemand meer over de vloer komt noch open is.....jammer 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Britney. Enkel vrienden hebben die je voor hun eigen gewin gebruiken en je dan nog chanteren of uitlachen... en dan nog een hysterisch mens als moeder er gratis bovenop. Maar wel goed dat dit eens ter sprake komt want dit soort gepest is in veel scholen dagelijkse kost. Met medeweten van de directie die het afdoet als "hun plaats zoeken in de maatschappij". Tot de filmkes in de gazet staan natuurlijk.
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Wat had ik vandaag met haar te doen. Wordt ze niet alleen op school geterroriseerd, wordt ze thuis ook nog eens door haar o zo subtiele moeder het vuur aan de schenen gelegd 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Hart onder de riem
Hier sluit ik me bij aan. Die Nancy is echt niet te doen. Waarom zo uitvallen naar Britney? Ze weet nog helemaal niet wat er gebeurd is.
Gelukkig is Dieter er nog die er nog een beetje de rem op kan zetten.
Gelukkig is Dieter er nog die er nog een beetje de rem op kan zetten.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Hart onder de riem
Voor nancy
Het is hier ook nooit goed
: Judith wordt verweten dat zij een slechte moeder is omdat ze Stan heeft "verwaarloosd" en haar affectie geeft aan Emma en nu wordt Nancy verweten dat ze een slechte moeder is omdat ze teveel affectie voor Britney heeft. Voila, dat moest mij van het hart. En dat Nancy hysterisch doet, awel, dat is nu eenmaal Nancy, ze is altijd al zo geweest. En Britney, die zou beter ook haar mond opendoen. Zij is indertijd wel begonnen met die filmpjes hé. Over bepamperde pubers.
Het is hier ook nooit goed
0 x