Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Angelè. Zo onuitstaanbaar, bah :thumbdown:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Voor mij zou Angèle wel 10 meppen mogen krijgen, haar frustraties uitwerken op Eddy en alsof het niet genoeg is gaat zij nog zeggen dat ieder keer hetzelfde is met zijn stomme plannetjes, pardon het is wel degelijk zij die met haar stomme plannetjes begonnen is, zij gaat beetje haar stommiteiten afschuiven op Eddy, is zij niet beschaamd? :mad:
Dus eigenlijk geen 10 meppen maar 20 meppen tegen haar kop. :boo:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

apestaart schreef: wo 25 dec 2019, 02:30 Nancy krijgt van mij zelfs 10 muilperen vanwege haar koppige overtuiging dat Britney aan liefdesverdriet lijdt.
We mogen niet vergeten dat wij als kijkers over informatie beschikken die Nancy niet heeft.
Wij weten de reden waarom Britney zo stil is en waarom ze nergens nog echt met haar gedachten bij is, maar in het Thuisdorp is Britney de enige (buiten Vic en de 'toffe' vriendjes dan) die weet wat er speelt.
En daar niks over vertelt.
Hadden wij die informatie niet, hoeveel mensen zouden dan ook in die richting denken?

En voor zover ik kan zien heet het hier 'dit personage verdient een lap' en is het niet het 'muilperentopic'. :whistle:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: do 26 dec 2019, 10:42 En voor zover ik kan zien heet het hier 'dit personage verdient een lap' en is het niet het 'muilperentopic'
We gaan hier toch niet over een detail zeuren; lappen, motten, muilperen, een draai rond zijn oren zijn allemaal synoniemen en tot zo ver ik weet is het nog altijd niet verboden om die synoniemen te gebruiken. :twisted:
En wat Nancy betreft: zij is de enige die denkt dat Britney aan liefdesverdriet lijdt, Dieter is daar niet zo van overtuigd, hij heeft een vermoeden dat er iets anders is en heeft Nancy verschillende keren geprobeerd op andere gedachten te brengen maar Nancy kennende is het van als zij iets in haar hoofd heeft dan... enz je weet wel.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zeg niet dat iedereen dat denkt, Dieter denkt het inderdaad niet maar Els wel.
Verder heeft Nancy er nog met niemand over gesproken dacht ik.
Maar ik denk wel dat veel kijkers dit mogelijk ook als 1 van de verklaringen zouden zien voor het gedrag van Britney, gesteld dat we niet zouden weten wat er echt speelt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: do 26 dec 2019, 11:12 wat Nancy betreft: zij is de enige die denkt dat Britney aan liefdesverdriet lijdt, Dieter is daar niet zo van overtuigd,

Nancy zou idd wat minder dramaqueen mogen zijn, maar Dieter spreekt haar niet tegen, hé? Hij twijfelt nog. Van mij krijgt hij een lap omdat hij er niet met Britney over praat.

En zeker in deze periode van 't jaar vind ik :twisted: deze smiley heel ongepast. Muilperen zijn ook veel agressiever dan lappen. :whistle:
Laatst gewijzigd door ikke op do 26 dec 2019, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Nancy is en blijft Nancy. Daar helpen lappen al lang niet meer :nope:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Lowie!
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Lowie. Onvolwassen puber , gelijk hij zich tegenwoordig gedraagt.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Ik ga vandaag ook voor Lowie!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Lappen voor Lowie :twisted:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Lowie is inderdaad niet goed bezig dus een paar lappen tegen zijn oren van mij en hopelijk ook van Adil al zal het van deze laatste eerder een aantal vuistslagen zijn.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Bwa, als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan en niet alleen Lowie is schuldig, ook bar madammeke, Frederieke heeft ferme boter op haar hoofd. :twisted: Straks heeft Frank nog gelijk met die rode lampjes
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

martha schreef: za 28 dec 2019, 18:30 Frederieke heeft ferme boter op haar hoofd.
Waarom?
Ik denk niet dat zij een relatie heeft en volgens mij weet ze ook niet dat Lowie niet vrij is.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Van mij krijgt Lowie ook een lap, en een hele flinke! Meneer voelt zich eventjes een beetje verwaarloosd en duikt dan maar na één avondje alcohol op de eerste de beste die zich aanbiedt. Behoorlijk triest om te zien hoe kort hij het "trouw zijn" volgehouden heeft, en dat is nou al de 2e keer dat hij in de fout gaat op dat vlak. Ik hoop dat Olivia er deze keer wél definitief haar conclusies uit trekt.. :bye:
Frederieke krijgt ook wat mij betreft geen lap. Ze moet lekker doen wat ze zelf wil, want zij is Olivia totaal geen verantwoording schuldig. Het is Lowie die daar op hoort te letten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie