Jacques Pieters (Peter Van De Velde)
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik denk niet dat ze dan veel waarde aan Jacques gehecht zouden hebben, als je bekijkt hoe Stan bemoederd wordt.
Ik hoop dat Jacques eerherstel krijgt, maar tenzij Stan een érg grote fout maakt en zijn eigen put graaft, zie ik dat nog niet zo rap gebeuren.
Ik hoop dat Jacques eerherstel krijgt, maar tenzij Stan een érg grote fout maakt en zijn eigen put graaft, zie ik dat nog niet zo rap gebeuren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Niet erg verstandig om nu Bill te bellen i.v. M. zijn zoon. Hij is nog maar juist aan het herstellen en hem nu nog eens overladen met waarschuwingen over het gedrag van Joren lijkt mij moeilijk.
waarom niet de politie contacteren na het wangedrag van die etterbakjes!
waarom niet de politie contacteren na het wangedrag van die etterbakjes!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, maar wat moet hij de politie vertellen? Dat ze hem uitgescholden en gefilmd hebben? Dat is zijn woord tegen dat van hen, en die gaan dat filmpje vast niet vrijwillig met de politie delen.
Daarbij loopt Jacques ook nog eens het risico dat die 2 griezels hem weer beschuldigen van allerlei dingen. Vermits hij Joren bij het zwembad op is gaan zoeken, zouden ze daarmee wel eens poot aan de grond kunnen krijgen, al was het maar door die vorige klacht die nooit officieel rechtgezet is.
Daarbij loopt Jacques ook nog eens het risico dat die 2 griezels hem weer beschuldigen van allerlei dingen. Vermits hij Joren bij het zwembad op is gaan zoeken, zouden ze daarmee wel eens poot aan de grond kunnen krijgen, al was het maar door die vorige klacht die nooit officieel rechtgezet is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Nee, dat lag volgens Tom te gevoelig voor Stanneman.Christel schreef: vr 07 jun 2019, 10:52 al was het maar door die vorige klacht die nooit officieel rechtgezet is.
Dezelfde brave jongen die nu voor de lol mensen gaan klappen verkopen.
Ik hoop echt dat Jacques naar Judith gaat om 1 en ander te bespreken.
Of desnoods naar Ann, als dat minder gevoelig ligt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ze kunnen verder bouwen op het feit dat Tim naar Tom geweest is om hem in te lichten over het doen en laten van dat lievertje. Dus bij de politie is hij ook al niemand meer die een lintje met wat metaal opgespeld zal krijgen voor goed gedrag! Hij heeft daar al een verleden!
En dat filmpje dat ze maakten komt vast en zeker op internet terecht.
nog eens een bewijs dat aantoont hoe gevaarlijk het is om niet onmiddellijk een klacht voor laster en eerroof te laten vastleggen in zo'n delicate zaak.Christel schreef: vr 07 jun 2019, 10:52 Vermits hij Joren bij het zwembad op is gaan zoeken, zouden ze daarmee wel eens poot aan de grond kunnen krijgen,
Strafwetboek : Wat is laster en eerroof precies? Dit wil zeggen dat er met kwaadwillig opzet bepaalde beschuldigingen of achterklap in het openbaar wordt rondverteld.
Dus dat was het wel degelijk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat sowieso...daffy duck schreef: vr 07 jun 2019, 15:04 nog eens een bewijs dat aantoont hoe gevaarlijk het is om niet onmiddellijk een klacht voor laster en eerroof te laten vastleggen in zo'n delicate zaak.
Strafwetboek : Wat is laster en eerroof precies? Dit wil zeggen dat er met kwaadwillig opzet bepaalde beschuldigingen of achterklap in het openbaar wordt rondverteld.
Dus dat was het wel degelijk.

Misschien kan hij dat alsnog doen, zodat daarmee het balletje alsnog aan het rollen gaat? Of anders misschien inderdaad naar Judith stappen. Hoe dan ook hoop ik niet dat Jacques het hier zomaar bij laat zitten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Wat mij opvalt is dat 'Zakske' in elke aflevering z'n boterhammen zit op te eten! Slecht voor de lijn van de acteur! 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat mij dan weer opviel is dat Adil zijn vrije dag wou vullen met "een beetje administratie" en "boekhouding".
Ik dacht dat dit o.m. twee taken waren van Jacques, of wou hij gewoon even een en ander controleren ??
Ik dacht dat dit o.m. twee taken waren van Jacques, of wou hij gewoon even een en ander controleren ??
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Misschien dat Jacques vrijaf heeft en dat Adil tijdelijk zijn taken overneemt.Tiboko schreef: di 24 dec 2019, 00:40 Wat mij dan weer opviel is dat Adil zijn vrije dag wou vullen met "een beetje administratie" en "boekhouding".
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik blijf met gemengde gevoelens achter na de aflevering van vandaag. Langs de ene kant vind ik dat Jacques Adil niet zo zou mogen beschuldigen, maar langs de andere kant weet hij waar hij het over heeft. In zijn eigen ervaring heeft hij al iemand willen vermoorden. Het zit volgens mij nog diep 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486

0 x
-
- x 435
Te zot voor woorden.heidiw schreef: vr 17 jan 2020, 20:40 Oh my godfather! Dit circuleerde nu al enkele dagen op tinternet, maar dat het waar kon zijn???
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
En toch verbaast het mij niet helemaal. We zagen enkele maanden geleden hem al Stan proberen verdrinken. Beetje raar wel, vorig jaar nog beschuldigd van aanranding, nu doet hij het gewoon. 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Misschien zal er toch iets waar zijn van die aanranding van Stan ...
Zou dit onze nieuwe bad guy zijn ipv Jasper?
Zou dit onze nieuwe bad guy zijn ipv Jasper?
0 x
-
- x 435
Dit was meer dan aanranding...Thom schreef: vr 17 jan 2020, 20:46 En toch verbaast het mij niet helemaal. We zagen enkele maanden geleden hem al Stan proberen verdrinken. Beetje raar wel, vorig jaar nog beschuldigd van aanranding, nu doet hij het gewoon.
0 x