Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Frank is zelfs meegegaan naar Marokko toen grote Jenny er overleden was. Ik hoor Simonne nog zo zeggen dat "madam van den doktoor" alles aan het regelen was.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

nounake schreef: za 16 nov 2019, 10:23 Trouwens , in al die jaren heeft Frank nooit zelfs enkel maar gesproken over zijn dochter en kleinkinderen ; en nu vergaat de wereld ...
Dat is wat ik soap-amnesie (of Thuis-amnesie) noem. Het 'vergeten' of stilzwijgen van personages die uit de reeks verdwenen zijn. Vergat Nancy ooit niet dat ze Renzo had als kind? Totdat die plots weer kwam opdraven natuurlijk. Het omgekeerde is ook waar, er is een soort van 'massale herkenning' wanneer een oude vriend of familielid opduikt waarover nooit daarvoor werd gesproken, maar die toch iedereen schijnt te kennen. Thilly is zo een voorbeeld.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Hij heeft samen met Robin naar De Kampioenen gekeken waarin er ene de hele tijd "kaja" riep. Zegt junior naast mij: "maar allé, 't was toch Frank (Pol Goossen) zelf die daar de hele tijd "kaja" riep tegen Markske" :laughing-rolling:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef: vr 29 nov 2019, 12:34 "maar allé, 't was toch Frank (Pol Goossen) zelf die daar de hele tijd "kaja" riep tegen Markske"
Dat was in "Frank's" jonge jaren, hé? Nogal wiedes dat Robin hem niet herkende. :laughing-rolling:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik heb ook moeten :laughing-rolling: toen ik die scène zag en Frank zei dan nog doodserieus "bianca indertijd kon daar niet mee lachen" :laughing-rolling: en "er was altijd ene die kaya riep, kaya" :lol:

Zelf was en ben ik geen grote fan van de kampioenen maar die aflevering herinner ik me toch nog. Komt uit de eerste jaargangen en toen keek ik nog.

Allee, Frank Bomans met zijn opmerking heeft er voor gezorgd dat ik het volgende item in Thuis : Paulien, Kobe en Karin, kon verteren want dat was zo :sleeping-yellow:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Frank Bomans vind ik nogal rood in z'n kam zijn de laatste tijd..als je daar dan lijkbleek Simonneke tegen ziet...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Frank, ik heb deze middag aan je gepeinsd toen ik de rest van de pannenkoeken hier in huis opat : niets zo lekker als hazelnootchoco op een warme pannenkoek, oprollen, en dan mmmm ...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Gelukkig kwam Frank daar binnen, want die stapel was echt wel enorm voor Marianne en Robin alleen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef: vr 20 dec 2019, 15:35 Frank, ik heb deze middag aan je gepeinsd toen ik de rest van de pannenkoeken hier in huis opat : niets zo lekker als hazelnootchoco op een warme pannenkoek, oprollen, en dan mmmm ...
Serieus? Nog nooit gegeten, zal ik de eerstvolgende keer dat ik pannenkoeken bak, toch ook eens proberen. ... als ik 't niet vergeet.
Mijn grootmoeder is op 2 februari geboren, ik probeer de traditie om met Maria Lichtmis pannenkoeken te maken, in ere te houden.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Was toch durven hoor van zijn kant, zomaar aanschuiven aan de tafel van Marianne. Ik dacht dat hij eerder een pannenkoek naar z'n hoofd zou krijgen aan haar blik te zien! :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: vr 20 dec 2019, 18:02 Was toch durven hoor van zijn kant, zomaar aanschuiven aan de tafel van Marianne.
Dat vond ik de MAX! Ik was niet verbaasd van de durf van Frank, ook al durfde hij niet naar Marianne kijken. Hij nam gewoon op uitnodiging van Robin een pannenkoek... Marianne's gezicht was gewoonweg hilarisch. Zo'n scènes mogen er wel meer zijn. :yup:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Ten huize Bomans zal er vandaag zeker niemand "zijn er nog kroketten" moeten vragen :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Frank die jan en allemaal naar zijn kersttafel uitnodigt, heeft warempel de zoon van zijn overleden broer vergeten.

En dat net nu die voor het eerst in jaren zonder zijn olijfje kerstmis moet vieren.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Misschien wel uitgenodigd hé, maar het plan was dat Lowie naar Londen ging.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Zal me het potje zijn dat hij kookt voor het Kerstmenu! Dat pikant goedje waarvan hij Simonne liet proeven, daar hou ik m'n hart voor vast! Een beetje teveel in de menu en het smaakpalet is voor uren verstoord! Dat belooft! Hou maar de kroketjes klaar!
0 x
Plaats reactie