Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik erger mij aan Angèle, Nancy en Viv.
Angèle vanwege haar koppigheid om haar idiote plan door te zetten en ze gaat zover dat ze gaat besparen op eten, Nancy vanwege dat zij blijft denken dat Britney een lief heeft en Viv die haar vegetarische dieet aan anderen wil opdringen zoals met die wortel-pompoen brood bij de Taxi's. :mad: :mad: :mad:
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Angèle omdat ze gewoon haar eigen goesting doet, zonder er niet eens bij stil te staan hoe de rest en meer bepaald uiteindelijk Rosa er over zullen denken van haar "geniale" plan . :crazy:

Marianne, omdat ze precies was om toch iedere dag bij Tom orde op zaken te stellen. Het is te hopen dat Tom haar voorlopig voor een tijdje weer heeft weggejaagd :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

De juiste vraag is vandaag : aan wie erger ik mij het minst ? En dat is zelfs niet gemakkelijk !
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Angèle spant de kroon op dit moment. Niet te geloven. Ik ben benieuwd naar de reactie van Rosa.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Angele maar ook Thilly
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

apestaart schreef: di 03 dec 2019, 22:45 en Viv die haar vegetarische dieet aan anderen wil opdringen zoals met die wortel-pompoen brood bij de Taxi's. :mad: :mad: :mad:
Ik heb haar niks weten opdringen - Viv had gebak gemaakt en er was over, dus heeft Sam dat mee naar het werk gebracht.
Waarschijnlijk omdat hij anders toch niet werd opgegeten, want hij was blijkbaar redelijk droog.
Maar Viv is niet komen zeggen dat ze nu allemaal van die cake MOESTEN eten, toch? ;)
Ik denk trouwens dat alleen Simonne ervan geproefd heeft, dus niks opdringen. :nope:
Verder zijn de meeste cakes vegetarisch, ik ken geen enkel cake-recept waar vis of vlees in zit.
Deze was vegan, dus ei en boter worden vervangen door iets anders.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: wo 04 dec 2019, 11:59 Maar Viv is niet komen zeggen dat ze nu allemaal van die cake MOESTEN eten, toch?
In zekere zin wel, het feit dat Viv die cake aan Sam heeft meegegeven verwacht Viv dat er van gegeten wordt maar Simonne & Co hadden evengoed die cake kunnen weggooien en Viv ging dat nooit weten.
Niettemin vind ik dat Viv een echte fanatieker is en het spijt me maar als er iemand is waar ik een grondige hekel aan heb dan zijn het juist zulke fanatiekers die hun wil willen opdringen aan anderen, bij mij zou dat alvast niet pakken. :mad:
0 x
Frederique
Nog geen rang
x 21
x 13

Bericht door Frederique »

Ik erger mij momenteel blauw aan Waldek en Thilly. De ganse plot rond de "driehoeksverhouding" met Jasper voelt zo geforceerd aan. Dit soort verhaallijn kan in mijn ogen alleen werken als je oprecht sympathie kan opbrengen voor de betrokken personages. Maar laat het nu net Waldek en (in mindere mate) Thilly zijn die het bij mij al veel langer verkorven hebben. Zijn we Waldek's brokkenparcours met Rosa/Julia/Simonne/Mayra al vergeten? Om nog maar te zwijgen van Thilly's uitspattingen met o.a. Tom (de ex van haar zus). Hoe ik ook probeer, ik voel gewoon geen enkele verbondenheid meer met die personages.
Jasper mag ook snel verdwijnen. De "bad guy" waar niemand op zat te wachten. Dan liever die gekke Christine die wraak komt nemen op iedereen die haar plannen gedwarsboomd heeft. Voorspelbaar? Ja, maar wel aannemelijk.
Nog mensen die er zo over denken of ligt het echt volledig aan mij? :-)
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Frederique schreef: do 05 dec 2019, 00:48 Dan liever die gekke Christine die wraak komt nemen
Of Julia die uit het zothuis ontsnapt en opnieuw probeert wraak te nemen op Waldek en Simonne.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

apestaart schreef: do 05 dec 2019, 00:35 In zekere zin wel, het feit dat Viv die cake aan Sam heeft meegegeven verwacht Viv dat er van gegeten wordt
Heb jij dat gezien, dat Viv die cake mee gaf aan Sam? Ik niet.
Dat je geen fan bent van Viv is wel duidelijk en ik kan het ook wel begrijpen, want ik ben er ook niet enthousiast over.
Maar om te zeggen dat ze dit heeft opgedrongen, vind ik er een beetje over.
Frederique schreef: do 05 dec 2019, 00:48 Maar laat het nu net Waldek en (in mindere mate) Thilly zijn die het bij mij al veel langer verkorven hebben. Zijn we Waldek's brokkenparcours met Rosa/Julia/Simonne/Mayra al vergeten? Om nog maar te zwijgen van Thilly's uitspattingen met o.a. Tom (de ex van haar zus). Hoe ik ook probeer, ik voel gewoon geen enkele verbondenheid meer met die personages.
Jasper mag ook snel verdwijnen. De "bad guy" waar niemand op zat te wachten. Dan liever die gekke Christine die wraak komt nemen op iedereen die haar plannen gedwarsboomd heeft. Voorspelbaar? Ja, maar wel aannemelijk.
Nog mensen die er zo over denken of ligt het echt volledig aan mij?
Nee, het ligt niet aan jou alleen. Ik voel het ook zo ongeveer.
Waldek is mijn sympathie al een hele tijd kwijt.
Hij is gewoon een sok en dat vind ik al jaren.
Het heilig paterke dat altijd het goede wil doen...
Veel mensen op de FB-pagina van Thuis hebben met hem te doen, maar dan vraag ik mij af of die misschien nog maar pas naar Thuis kijken, want hij heeft zich toch al heel vaak door vrouwen laten inpakken.
Als we inderdaad zien welk parcours hij al afgelegd heeft als het op vrouwen aankomt, dan is er niet echt veel om fier op te zijn.
En 'vrije' Thilly die zich opeens zo in een hoek laat duwen door een stukje boksleraar... :roll:
Om van Jasper nog maar te zwijgen.
Hij is zeker niet de bad guy die Thuis nodig had.
Dan zie ik inderdaad nog liever Christine of Julia terug komen.
Want deze verhaallijn boeit mij langs geen kanten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik kan me daar alleen maar helemaal bij aansluiten :yup:

Waldek is mijn sympathie ook al een hele tijd kwijt om bovengenoemde redenen. Ik vind het ook een sok, en tegelijkertijd vooral een grote egoist. Vooral zijn (inderdaad!) brokkenparcours met Rosa (vreemdgaan met Kris, "jong blaadje" Jelena waar Rosa hem mee uit de sores heeft mogen helpen, daarna was Rosa weer een paar jaar goed genoeg, vervolgens dat hele debacle met Simonne/Julia/Mayra, tussendoor is hij ook weer even uit gaan huilen bij Rosa totdat ze net iets teveel valse hoop kreeg) zorgt ervoor dat ik hem eigenlijk gewoon niet meer kan zien. Iedere melige scène met Thilly, ieder klef briefje wat hij achterlaat voor haar, of ieder gesprek (met vaak veel teveel informatie) wat hij met Kobe voert, zorgt ervoor dat mijn maag lichtjes omdraait. :sick:
Ook met Thilly heeft hij weer een paar gigantische oogkleppen op, maar medelijden hoeft hij van mij echt niet meer te verwachten. Hij vraagt er praktisch om, dus tsja...
Ik hoop alleen maar dat wij er niet te lang meer naar hoeven te kijken.

"Vrije Thilly" begon best leuk in Thuis, totdat bleek dat ze écht alleen maar aan zichzelf denkt. Alle problemen die ze nu heeft, heeft ze bovendien zelf eerst zo'n beetje actief nagejaagd. Dus nee, ook daar heb ik geen medelijden mee. Ik vind het eerder ergerlijk hoe iemand zo verschrikkelijk dom kan zijn.

Om een lang verhaal iets korter te maken; ook voor mij zijn die 2 een bron van ergernis, en het is ook voor mij een verhaallijn die mij langs geen kanten boeit.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Frederique schreef: do 05 dec 2019, 00:48 ligt het echt volledig aan mij?
:nope:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Ik ben maar beginnen kijken vanaf dat Waldek voelde dat zijn relatie met Rosa voorgoed voorbij zou zijn. De periode dat ik echt met hem te doen had, was die tijd met Mayra en Zoë. Voor de rest is hij niet echt in ern bepaalde zin bijzonder voor mij geweest, dus eigenlijk denk ik niet echt over hem na.

Thilly daarentegen is een ander verhaal. Hoezeer ik zijn manier ook afkeur, Stan had echt wel gelijk toen hij zijn tirade tegen haar hield. In het begin kwam Thilly op mij over als een sympathiek personage dat echt wel van de wereld afwist. Ging ze zo nu en dan met een verkeerde naar bed, maar ze kwam niet over als egoïstisch op mij. Sinds dat verkleedfeest (dat me anders wel kon bekoren qua muziek) ben ik wel aan haar gaan twijfelen. Zomaar opeens uit het niets zegt ze al die lieve dingen. Vreemd :denk:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: do 05 dec 2019, 09:52 Heb jij dat gezien, dat Viv die cake mee gaf aan Sam? Ik niet.
Gezien niet nee maar Sam heeft toch gezegd dat zij die cake heeft meegekregen van Viv dus zodoende.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Angèle :boo: :boo: :boo: :boo: of hoe ordinair kun je zijn ? :boo: :boo: :boo:
0 x
Plaats reactie