Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
NotG
- Nog geen rang
- x 1
Ik ben toch ook weer iets positiever bij dit seizoen.
Ze doen tenminste moeite om eens een frisse wind te laten waaien.
Er zijn nog steeds scenario's of zaken die gebeuren die totaal onlogisch zijn of die beetje kinderachtig/belachelijk zijn, maar dat zal altijd wel beetje blijven.
Er is eigenlijk maar 1 duo waar ik me mateloos aan stoor en dat is Karin/Tom.
Zijn momenteel de antagonisten van Thuis en het lijkt eerder op een Kwak en Boemel verhaaltje.
Ik had gehoopt dat de dood van Steven wat meer diepgang in Karin ging brengen (dat was het ook voor een heel korte periode), maar ze is eigenlijk een zeer eenvoudig hatelijk personage die niet in een serie als Thuis behoort.
Ze doen tenminste moeite om eens een frisse wind te laten waaien.
Er zijn nog steeds scenario's of zaken die gebeuren die totaal onlogisch zijn of die beetje kinderachtig/belachelijk zijn, maar dat zal altijd wel beetje blijven.
Er is eigenlijk maar 1 duo waar ik me mateloos aan stoor en dat is Karin/Tom.
Zijn momenteel de antagonisten van Thuis en het lijkt eerder op een Kwak en Boemel verhaaltje.
Ik had gehoopt dat de dood van Steven wat meer diepgang in Karin ging brengen (dat was het ook voor een heel korte periode), maar ze is eigenlijk een zeer eenvoudig hatelijk personage die niet in een serie als Thuis behoort.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Als je het vergelijkt met onder andere Stan, is Karin een zeer flat character, inderdaad. Hoe ze gewoon stond toe te kijken toe Christine Olivia aanviel. Hoe kun je zoiets gewoon laten passeren? 
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Gaat Kaat nu echt nog voor Olivia vertrekken uit Thuis? En heb ik het goed begrepen dat Thilly voor haar een reis naar Mongolië heeft gepland?
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ha, even gebroken met mijn gewoonte om niet meer te kijken en ik heb er absoluut geen spijt van. Ik heb me krom gelachen bij die scène in de Withoeve, om een reden.
Waldek wilt mee met Thilly. Is dat wel iets voor hem, een dergelijk avonturenleven? En man, Stan die daar zomaar de wijnshop komt binnen stappen! Maar hij zal het wel met goede bedoelingen doen, volgens mij
Waldek wilt mee met Thilly. Is dat wel iets voor hem, een dergelijk avonturenleven? En man, Stan die daar zomaar de wijnshop komt binnen stappen! Maar hij zal het wel met goede bedoelingen doen, volgens mij
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Paulien wordt nog maar eens pijnlijk geconfronteerd met haar problemen qua haar kinderwens toen Bob en Tamara in de wijnshop binnenkwamen met hun zoontje, zij lijkt niet erg blij te zijn.
Het is te hopen dat zij niet opnieuw doorflipt maar ik denk dat Kobe dat niet zal laten gebeuren.
Het is te hopen dat zij niet opnieuw doorflipt maar ik denk dat Kobe dat niet zal laten gebeuren.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Olivia (met kleine Leo op de arm: 'Allez Lowie, wat denkt ge?'
Lowie: 'Dat Londen niks te vroeg komt, dat denk ik'.

0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
satine schreef: do 17 okt 2019, 13:20 Olivia (met kleine Leo op de arm: 'Allez Lowie, wat denkt ge?'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schitterend was dat idd! En dan dat gezicht wat hij erbij trok ook
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 983
- x 584
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Hopelijk gaat hij z'n vriend Bob niet achterna eens dat Olivia de heuglijke gebeurtenis aankondigt in de toekomst.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
ikke
- x 435
Tegen die tijd zijn we minstens weer een jaar verder. En Lowie is nu al verstandiger dan Bobbie...daffy duck schreef: do 17 okt 2019, 18:07 Hopelijk gaat hij z'n vriend Bob niet achterna eens dat Olivia de heuglijke gebeurtenis aankondigt in de toekomst.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Stan en Daan nog iets gaan krijgen. Hoe kalm Stan ineens werd toen Daan bij hem stond! Nu ja, hij had nog schrik van het water, maar hij sprong er wel gelijk in.
Geen Joren X Daan dus maar Stan X Daan? Wat denken jullie?
Geen Joren X Daan dus maar Stan X Daan? Wat denken jullie?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Tamara heeft Bob goed ingepeperd dat hun zoon maar een baby is en geen machine die men kan bijtanken op schema.
Peter heeft een telefoontje gekregen van zijn moeder en zoals te verwachten is zij niet welkom maar zij zal toch komen dus dat gaat vonken geven.
Peter heeft een telefoontje gekregen van zijn moeder en zoals te verwachten is zij niet welkom maar zij zal toch komen dus dat gaat vonken geven.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Inderdaad. En wat voor vonken. Ik ben weleens benieuwd naar die moeder van Peter. Ik heb haar nooit gezien, maar toch een en ander opgevangen over haar reputatie...
0 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Heel grappig dat Frank en Stan in de Withoeve luid over elkaar aan het roddelen zijn, hoewel ze slechts op anderhalve meter van elkaar zitten.
Voor de rest wel een leuke aflevering, met eindelijk eens wat interessante verhaalwendingen rond Peter en Jasper.
Voor de rest wel een leuke aflevering, met eindelijk eens wat interessante verhaalwendingen rond Peter en Jasper.
0 x