Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Voor mij ook. Ik vraag me soms af waarom ik me toch zo gruwelijk erger aan die Tilly. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Ook geen idee waarom precies, maar dat effect heeft Thilly ook een beetje op mij.

Moet wel zeggen dat het iets van de laatste tijd is. Voorheen (toen ze maar af en toe aangewaaid kwam) vond ik haar vaak wel leuk. Ik denk dat haar betweet- en moei-gehalte me de laatste tijd gewoon te hoog ligt. Ze gedraagt zich alsof ze overal vanaf weet, ze steekt haar neus continue in andermans zaken, enz...

Maar goed, ik erger me dus ook (vooral) aan Bob en aan Thilly.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tilly. Mislukte psychologe in spe! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik heb mij altijd geërgerd aan Thilly, voor haar eerste binnenwaai moment in de huiskamer van het doktershuis. Ik weet niet waarom, maar zij deed mij denken aan dergelijke vrouw(en) die ik vroeger gekend heb en die mij het leven ook moeilijk gemaakt hebben.jessie V. schreef: di 08 okt 2019, 12:15 Ik vraag me soms af waarom ik me toch zo gruwelijk erger aan die Tilly.![]()
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik ook ! het is een onmogelijke bemoeial : madame je sais tout , madame "ik ben overal in de wereld geweest , madame ik heb alle jobs overal perfect gedaan etc etc ...om uitslag van te krijgen!jessie V. schreef: di 08 okt 2019, 12:15 Ik vraag me soms af waarom ik me toch zo gruwelijk erger aan die Tilly.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
'jukkebubbels' krijg ik van dat vrouwmens! 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Je brengt het goed onder woorden Nounake. Overal geweest, alle jobs gedaan. Peanuts! Ik heb dat allemaal sterk in twijfel getrokken. Ze heeft volgens mij een rijke fantasie.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
de nagel op de kop. Daarom heb ik altijd al een hekel gehad aan dat personage. Heb ook dergelijke exemplaren IRL gekend (op de werkvloer, in de familie) en altijd zijn dat degene(n) die overal het nodige credit en bewondering krijgen. Kijk maar hoe Eddy behandeld wordt door Thilly en zij komt er overal mee weg terwijl Eddy als de "gefrustreerde zagevent" wordt neergezet. Ik dacht dat Thilly bij het begin van het nieuwe seizoen wat gemilderd was maar ze is terug haar eigen wervelwind en overal kadavers achterlaat.nounake schreef: ma 14 okt 2019, 11:17 het is een onmogelijke bemoeial : madame je sais tout , madame "ik ben overal in de wereld geweest , madame ik heb alle jobs overal perfect gedaan etc etc ...om uitslag van te krijgen!![]()
![]()
![]()
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Thilly, het wordt precies met de dag erger met haar zelfingenomen instelling 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Idem dito.
Ik had het al wat moeilijk met haar 'interventie' bij Stan, maar dat maakte ze dan gedeeltelijk weer goed door hem te gaan opzoeken en eerlijk en spontaan met hem te zijn.
Maar vandaag bleek dat ze dan vanalles achter de rug van Waldek om aan het plannen is en dat vind ik dan weer
En ja, je kan zeggen dat ze zijn gevoelens wil sparen door nu nog niets te zeggen dat ze plannen heeft om weg te gaan, dat ze het pas wil zeggen als het zover is, dat hij wel weet dat hij zoiets van Thilly kan verwachten, maar toch.
Zij die 'eerlijk en rechtuit' zo hoog in het vaandel draagt?
Dit had ik niet op deze manier van haar verwacht.
En wat Waldek in het verleden ook gedaan heeft, op dit moment, in deze relatie, verdient hij dat niet.
Vind ik.
Ik had het al wat moeilijk met haar 'interventie' bij Stan, maar dat maakte ze dan gedeeltelijk weer goed door hem te gaan opzoeken en eerlijk en spontaan met hem te zijn.
Maar vandaag bleek dat ze dan vanalles achter de rug van Waldek om aan het plannen is en dat vind ik dan weer

En ja, je kan zeggen dat ze zijn gevoelens wil sparen door nu nog niets te zeggen dat ze plannen heeft om weg te gaan, dat ze het pas wil zeggen als het zover is, dat hij wel weet dat hij zoiets van Thilly kan verwachten, maar toch.
Zij die 'eerlijk en rechtuit' zo hoog in het vaandel draagt?
Dit had ik niet op deze manier van haar verwacht.
En wat Waldek in het verleden ook gedaan heeft, op dit moment, in deze relatie, verdient hij dat niet.
Vind ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens! En ik heb me dan ook echt aan Thilly zitten ergeren...
Zo ga je toch niet met de mensen om?
Zo ga je toch niet met de mensen om?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Bob, voor zijn opmerking als Tamara geen borstvoeding geeft...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Begin me nu toch ook te ergeren aan Nancy....ze mist Marianne. Maar toch van haar G;.. geven als ze haar moet voeren!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549