Thilly Van Santen (Lauren Muller)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Thilly heeft haar zuster nog niet bezocht dus Judith weet nog niet dat Thilly terug is dus bijgevolg weet Thilly niet wat Stan recentelijk uitgestoken heeft want anders zou zij eens met Stan kunnen praten want dat zal zeker nodig zijn.
Ik vraag mij af of zij weet dat Stan zijn eigen moeder heeft afgetuigd. :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Weet niet hoor dat Thilly de omstandigheden van Bill niet weet, al dan niet door het toedoen van Stan, want ik vind niet dat je hem de schuld kunt geven dat Joren op die sporen valt, en dat Bill daardoor slachtoffer wordt, is allemaal samenloop omstandigheden. Zij is toch in dienst genomen of alleszins gebombardeerd tot hulpje omdat Bill er nu uit ligt en dat de Kabouters anders in moeilijkheden kwamen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Je vergeet dat Thilly dagelijks met Waldek in contact stond, ook al toen ze nog niet terug was. En dat Adil die zaak uitgebreid is komen uitleggen (Bill is niet meer beschikbaar, ik heb een personeelstekort). Vermits Waldek hoofdaandeelhouder is en zelf aan Adil gevraagd heeft om Bill een nieuwe kans te geven, weet hij ongetwijfeld wat er met Bill is gebeurd en waarom. Dus Thilly (die er bij was) is wel degelijk op de hoogte.

Maar we overschatten toch wel haar inbreng. Waar een peloton psychiaters, Tom en twee huisartsen niet in slagen (doordringen tot Stan), zou haar - die vaak voor maanden verdwenen is - ineens wel lukken? Was het allemaal maar zo simpel. Stan is ziek en heeft begeleiding (plus medicijnen) nodig. Zolang die twee niet "verplicht" (in plaats van vrijwillig) gecombineerd worden, blijft hij verder sukkelen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Blijkbaar kan Thilly alles, zelfs in de bouw werken en dat ondanks haar kleine gestalte
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: wo 26 jun 2019, 12:22 en dat ondanks haar kleine gestalte
Nog nooit gehoord/gelezen dat er een voorwaarde is qua lengte om in de bouw te mogen werken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat klopt, maar je moet er wel sterk voor zijn.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: do 27 jun 2019, 09:22 Dat klopt, maar je moet er wel sterk voor zijn.
Schijn bedriegt, hé. Het werd zelfs gezegd in Thuis: "ze ziet er uit als een haring, maar ze heeft verdomd veel macht" Iets in die trant. Enne ik kan dat beamen, ben ook vaak onderschat geweest om dat ik (in mijn jeugd) heel tenger was, maar ik meer kracht had dan mensen dachten.
Terug naar Thilly; dat vrouwmens is goud waard: ze is "van alle markten thuis". :mrgreen:
Laatst gewijzigd door ikke op do 27 jun 2019, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vind het wat ongeloofwaardig dat Thilly nu plots bij de Kabouters gaat werken. Het was logischer geweest als het Kaat was
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Ik dacht dat Thilly steeds de vindingrijke en realistische zus was... maar wat ze nu aan De Kabouters probeerde te verkopen was er ver over.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Ik dacht dat Thilly steeds de vindingrijke en realistische zus was... maar wat ze nu aan De Kabouters probeerde te verkopen was er ver over.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Dat was te denken dat Stan niet welkom is bij De Kabouters vooral Jacques stelde zijn veto en Eddy eigenlijk ook.
Thilly probeert dan maar bij Stevenson, Waldek en Kobe lijken geen bezwaar te hebben maar of Rosa er ook zo over denkt valt nog af te wachten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: wo 04 sep 2019, 02:16 Dat was te denken dat Stan niet welkom is bij De Kabouters vooral Jacques stelde zijn veto en Eddy eigenlijk ook.
Is toch wel een beetje normaal vind ik! Ze waren nog maar de dood van Bill aan het bespreken, waardoor dat schatje van een Stan toch ook mee te maken had. Ik vond het ene beetje verwonderlijk dat Eddy er nog zo licht over ging, hij was toch neergeslagen door hem??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: wo 04 sep 2019, 08:08 Ik vond het ene beetje verwonderlijk dat Eddy er nog zo licht over ging, hij was toch neergeslagen door hem??
Eddy is verstandiger geworden met de jaren. Maar hij was toch ook duidelijk, hé. Stan is niet welkom en als Thilly nog eens zo'n lumineus idee heeft.... :thumbup:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Is Thilly nu zot geworden ? Het is Stans fout dat Bill gestorven is, en dan zou Stan met zijn collega's moeten samenwerken ? Stan heeft er ook voor gezorgd dat Jacques als pedofiel gebrandmerkt werd, zijn relatie met Judith en zijn job gedaan zijn …

Ik hoop dat Adil hem geen '2e kans' geeft
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: wo 04 sep 2019, 12:22 Ik hoop dat Adil hem geen '2e kans' geeft
Wees maar gerust dat zal niet gebeuren temeer dat Jacques en Eddy hun veto gesteld hebben.
0 x
Plaats reactie