Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Bekijk het van de positieve kant: ze zal des te sneller weer bij haar moeder zijn 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 28
- x 13
Nee, dat flitste vanavond ook door mijn hoofd.Kiki_Dee schreef: wo 08 mei 2019, 20:48 Ben ik eigenlijk de enige die bang is voor Hannah, Paulien is niet echt voor rede vatbaar, alleen met Hanna... Ik ben bang dat ze haar iets aandoet
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Kiki-Dee daar zit ik nou de hele tijd aan te denken. Laat Paulien niet alleen met dat kind.
Laatst gewijzigd door jessie V. op vr 10 mei 2019, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Nu wordt Kaat op staande voet ontslagen en ze krijgt bovendien haar loon niet, als ik Kaat was dan zou ik direct naar de vakbond stappen en wees maar gerust dat ze daar niet mee zullen lachen.
Die Paulien denkt zeker dat ze nog in de 19de eeuw leeft ten tijde van Daems.
Die Paulien denkt zeker dat ze nog in de 19de eeuw leeft ten tijde van Daems.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Daens 
Het is wel apart hoe Paulien tegen de dingen aankijkt. Denkt ze echt dat het café ook zonder personeel open kan blijven?
Mij lijkt het dat ze die tent beter te koop zet en een overnemer zoekt. Dat Kaat haar loon niet zou krijgen, lijkt me sterk. Ze kan zelfs aanspraak maken op een serieuze opzegpremie en dat zonder vakbond.

Het is wel apart hoe Paulien tegen de dingen aankijkt. Denkt ze echt dat het café ook zonder personeel open kan blijven?
Mij lijkt het dat ze die tent beter te koop zet en een overnemer zoekt. Dat Kaat haar loon niet zou krijgen, lijkt me sterk. Ze kan zelfs aanspraak maken op een serieuze opzegpremie en dat zonder vakbond.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Als Paulien voet bij stuk houdt en Kaat weigert tegenmoet te komen dan zal er niks anders op zitten dan de vakbond erbij te betrekken.Tiboko schreef: do 09 mei 2019, 00:16 Ze kan zelfs aanspraak maken op een serieuze opzegpremie en dat zonder vakbond.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Paulien heeft dringend psychologische hulp nodig of ze eindigt bij haar moeder.
Ik begrijp niet dat een vrouw van die leeftijd bij wie ze onverwacht de baarmoeder moeten wegnemen, die hulp niet automatisch aangeboden krijgt via het ziekenhuis.
Maar ja, het gaat over Paulien, die heeft altijd alles beter geweten.
Dus als het haar aangeboden is, zal ze het wel geweigerd hebben.
En het zou ook wel fijn zijn als Tim de ware toedracht van de zaak zou kennen, ipv alleen maar Pauliens versie te horen.
Ik zou mijn dochtertje ook niet bij haar achter laten.
Ik begrijp niet dat een vrouw van die leeftijd bij wie ze onverwacht de baarmoeder moeten wegnemen, die hulp niet automatisch aangeboden krijgt via het ziekenhuis.
Maar ja, het gaat over Paulien, die heeft altijd alles beter geweten.
Dus als het haar aangeboden is, zal ze het wel geweigerd hebben.
En het zou ook wel fijn zijn als Tim de ware toedracht van de zaak zou kennen, ipv alleen maar Pauliens versie te horen.
Ik zou mijn dochtertje ook niet bij haar achter laten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me volledig bij aan.
Echt een onbegrijpelijke situatie dit...
Echt een onbegrijpelijke situatie dit...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Paulien zei op een bepaald moment tegen Tim: "Je bent echt lief" en dat is het hem juist, zij is dat niet tegenover andere mensen integendeel zelfs.
In ieder geval heeft zij Frank en Eddy weggejaagd uit haar café en als het zo voortgaat dan zal er geen enkele klant meer over de vloer komen en mag zij die tent sluiten.

In ieder geval heeft zij Frank en Eddy weggejaagd uit haar café en als het zo voortgaat dan zal er geen enkele klant meer over de vloer komen en mag zij die tent sluiten.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
De scène met het gebroken glas in het afwaswater was een mooie verwijzing naar dezelfde scene met Julia. Mij lijkt het een hint van de makers dat Paulien dezelfde kant als haar moeder gaat opgaan
Zo hebben ze de familie Reimers ook destijds allemaal laten crazy uitdraaien

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
De kogel is door de kerk: Paulien gaat stoppen met De Frens en zal dan ook het café sluiten want ze kan het niet meer aan.
Nu begint ze het te beseffen dat het niet meer gaat en dat zij de laatste tijd haar slechtste kant heeft laten zien beseft zij nu ook.
Het zou beter zijn dat Paulien rust neemt en in therapie gaat al dan niet in de psychiatrie want zo kan het echt niet verder want anders gaat het vroeg of laat slecht aflopen voor haar.
Nu begint ze het te beseffen dat het niet meer gaat en dat zij de laatste tijd haar slechtste kant heeft laten zien beseft zij nu ook.
Het zou beter zijn dat Paulien rust neemt en in therapie gaat al dan niet in de psychiatrie want zo kan het echt niet verder want anders gaat het vroeg of laat slecht aflopen voor haar.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Begint erop te lijken dat het 'room for two' zal worden bij mama Julia! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
-
- x 435
Leuk, hopelijk krijgen we Julia dan ook weer te zien...daffy duck schreef: za 11 mei 2019, 19:59 Begint erop te lijken dat het 'room for two' zal worden bij mama Julia!

0 x