), wel over het grote verschil Waldek/Thilly/zon en Nancy/Dieter/sneeuw op een paar meter van mekaar. Ook bij Tom was er zon toen hij naar de brunch vertrok. 't Zal een heel plaatselijke bui geweest zijn
), wel over het grote verschil Waldek/Thilly/zon en Nancy/Dieter/sneeuw op een paar meter van mekaar. Ook bij Tom was er zon toen hij naar de brunch vertrok. 't Zal een heel plaatselijke bui geweest zijn 

Ja dat zag ik dus ook. Een klein beetje moeite doen kan toch wel zeker.heidiw schreef: wo 24 apr 2019, 18:36 Voor mij draait het niet rond wel of niet sneeuw met pasen hoor, ik ben oud genoeg om het ook nog meegemaakt te hebben (helaas ), wel over het grote verschil Waldek/Thilly/zon en Nancy/Dieter/sneeuw op een paar meter van mekaar. Ook bij Tom was er zon toen hij naar de brunch vertrok. 't Zal een heel plaatselijke bui geweest zijn

Nee, maar misschien zullen de nabestaanden moeten opdraaien voor boetes??? 'k Heb nu toch wel met Rosa en Kobe te doen,hoor. Hun kaartenhuisje lijkt helemaal in mekaar te zullen storten. Ja, nu loop ik even op de feiten vooruit...Trouwe kijker schreef: za 27 apr 2019, 16:09 Wat gaan ze doen als hij iets stouts heeft gedaan? Hem 'levenslang' opsluiten?

Wie zegt dat hij een toerist is? Diene vriend kan toch ook gewoon een Thai zijn.OnsBrittanieke schreef: zo 28 apr 2019, 20:52 Dus die vriend van haar kan daar nu eigenlijk niet zijn.