Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik neem je niks kwalijk, Ikke.
Dat bericht van mij sloeg trouwens niet op berichten van jou.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Nadat Ann Tania haar onbeduidend flirtje met Karin zo makkelijk vergaf, gaat Judith nadenken of ze Tom voor dezelfde feiten niet te snel afschreef. Het zal niet lang meer duren voor ze terug met hem samen is.

Dan krijgt Stan zijn zin en komt er eindelijk weer een gelukkig gezinnetje in Thuis.

Voor zolang het duurt :violin:
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Ze gaat er lang genoeg over denken, en als ze uiteindelijk beslist om Tom nog een kans te geven, komt ze hopelijk te laat en heeft Tom ondertussen voor Karin gekozen. Dan kan ze alsnog naar Waldek...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Yole schreef: vr 12 apr 2019, 10:01 Ze gaat er lang genoeg over denken, en als ze uiteindelijk beslist om Tom nog een kans te geven, komt ze hopelijk te laat en heeft Tom ondertussen voor Karin gekozen. Dan kan ze alsnog naar Waldek...
Dat hoop ik stiekem ook. Niet dat Judith naar Waldek gaat, overigens, maar samen met Tom hoeft voor mij ook totaal niet. Zo'n mooi stel vond ik dat eigenlijk niet echt. Ik had bij Judith altijd het idee dat het meer uit gemakzucht was dan wat anders... :oops: ;)

Maar goed, ik vind het sowieso een aparte redenering die Judith erop na houdt. Het gebeuren met Tom & Karin vind ik niet echt te vergelijken met wat er nu met Ann & Tania gebeurd is, en dan nog is het ieders recht om er op zijn/haar eigen manier over te denken. Judith kon destijds duidelijk (en in mijn ogen ook begrijpelijk) niet omgaan met het bedrog van Tom. Dan kun je wel beslissen dat je leven makkelijker wordt als je je over dergelijke dingen niet druk meer wilt maken, maar dat wil nog niet zeggen dat je inborst verandert. Mooi streven dus van Judith, maar ik vraag me af hoe lang dat in zo'n geval goed gaat.

Om nog maar te zwijgen over het advies wat ze van Ann kreeg, want die had het erover dat ze Tania die "misstap" vergeven heeft, maar is tegelijkertijd tegenover Tania akkoord gegaan met een open relatie. Dat wil dus zeggen dat Tania dit niet als een misstap ziet, maar als iets wat vaker kan gebeuren.
En da's toch een groot en héél duidelijk verschil als je 't mij vraagt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vraag me echt af of het wel tot An doorgedrongen is: Tania en haar open relatie.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: vr 12 apr 2019, 15:44 Ik vraag me echt af of het wel tot An doorgedrongen is: Tania en haar open relatie.
Het antwoord is : "nee"
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Ann is net zoals haar moeder zo eenzaam, dat ze met om het even wat akkoord zou gaan.

Wat me wel verbaast, maar dat is een ander topic, is hoe weinig ze nog over Sandrine praat/treurt.

Het lijkt - als je haar over zo bezig ziet - alsof ze nooit een dochter had. Tja - qua bloedband was het niet haar dochter natuurlijk, het was die van Peggy.

Dit gezegd zijnde, Judith en de mannen is nooit écht een succesverhaal geweest en dat was al zo in de tijd van haar piloot/
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: vr 12 apr 2019, 19:24 Judith en de mannen is nooit écht een succesverhaal geweest en dat was al zo in de tijd van haar piloot/
Met andere woorden: Judith heeft geen geluk in de liefde, het lijkt alsof zij altijd op de verkeerde mannen valt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Weer een rare plotwending.

Stan zal het leuk vinden als wij samen op bezoek komen.

Alsof al zijn psychische problemen dan op slag zullen verdwenen zijn. Zo naïef alweer. Gaat ze straks weer samenwonen met Tom om haar zoon happy te maken? De ideale start voor een duurzame relatie.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Nou, Stan leek al min of meer aanvaard te hebben dat Judith en Tom niet meer samen waren. Dus ik denk niet dat dat ook maar enigszins gaat helpen.

Bovendien was die echtscheiding niet eens het probleem meer, maar wel dat hij zich verwaarloosd voelde.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik denk dat de vraag om Stan samen te gaan bezoeken niet meer was dan een smoes om Tom te zien.
Want die vraag had ze even goed via haar foon kunnen stellen.
Ik denk dat ze na de gesprekken met Thilly vindt dat ze Tom moet vergeven.
En dat ze hem nog een kans moet geven.
En ze zit natuurlijk ook veel alleen, Emma zien we niet meer en Thilly heeft ook niet de intentie lang te blijven.

Terwijl - als ik eerlijk moet zijn - ik haar maar bij 1 iemand overtuigend vond als 'verliefd' zijnde en dat was bij Jacques.
Tussen Tom en Judith heb ik nooit iets van klik of aantrekking gezien eigenlijk.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze zal of af moeten wachten of Tom haar nog wil. Want van die weet je het ook niet. Zeker nu Tilly weer op het toneel is verschenen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

jessie V. schreef: za 13 apr 2019, 11:26 Ze zal of af moeten wachten of Tom haar nog wil. Want van die weet je het ook niet.
Het zou nog kunnen gebeuren dat Tom en Karin een koppel worden, in dat geval mag Judith het vergeten tenzij ze alledrie voor een triootje te vinden zijn. :mrgreen:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: za 13 apr 2019, 12:04 in dat geval mag Judith het vergeten tenzij ze alledrie voor een triootje te vinden zijn.
Och ja, daar zal Judith zeker meteen voor te vinden zijn... Ze scheidde van Tom omdat hij een scheve schaats liep met Karin. Ze zal dus heel zeker instemmen met een triootje met Karin erbij... :crazy:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Bericht door apestaart »

Judith dacht van opnieuw een relatie aan te gaan met Tom maar kreeg de deksel op haar neus aangezien hij nu met Karin in zee wil gaan. :thumbdown:
Ja meiske, je bent te laat, je had veel eerder tot de inzicht moeten komen al twijfel ik of dat met een goede reden is. :denk:
0 x
Plaats reactie