Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Volgens Nancy is er al een baan voor Dieter. Achter de bar? Weet Dieter dat zelf al?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

En Femke moet dat eerst nog aan Peter vragen of Dieter wel achter de bar mag staan, voor hetzelfde geld kan Peter daar enige bezwaren tegen hebben en dat gaat dat allemaal niet door.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Allee, Nancy heeft weer eens voor een origineel cadeau gezorgd voor Peter en Femke: een jukebox. :D
Peter en Femke zijn daar niet zo erg blij mee, zij vinden dat niet passen in het interieur van De Withoeve en willen dat (on)ding zo rap mogelijk weg hebben, liever gisteren dan vandaag.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Ze heeft die juke-box gevonden op de rommelmarkt en hoe heeft ze dat geval (cfr peter en femke 100 kg) naar de withoeve gekregen ? Van achter op haar brommer gebonden ? :lol: Maar ik vind het toch een leuk en origineel idee. Als het goed aangepakt wordt, dan kunnen ze toch rock&roll avonden houden.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

martha schreef: vr 22 feb 2019, 14:17 Ze heeft die juke-box gevonden op de rommelmarkt en hoe heeft ze dat geval (cfr peter en femke 100 kg) naar de withoeve gekregen ? Van achter op haar brommer gebonden ? :lol: Maar ik vind het toch een leuk en origineel idee. Als het goed aangepakt wordt, dan kunnen ze toch rock&roll avonden houden.
Dat is een detail waar ze niet op zijn ingegaan :)

Lijkt me beter passen in de Frens, dan kunnen ze die R&R avonden daar houden.

Ik vind die nieuwe manier van quoten veel onaangenamer dan vroeger, maar dit terzijde.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Eindelijk eens een verhaallijn waarin Nancy allicht laat zien dat ze veel meer in haar mars heeft dan alleen maar wat te kuisen. :yup:

En zo fantastisch dat Dieter helemaal in haar gelooft, kon ik dat maar ook van Femke zeggen. Het leek alsof ze in de lach wou schieten, had ik de indruk, van uw eigen dochter moet je het maar hebben . :-?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Moest het aan Femke liggen dan wordt Nancy nooit of nimmer taxichauffeur, zij is blijkbaar van het principe "Schoenmaker blijf bij je leest".
Eigenlijk kan ik Femke geen ongelijk geven want zeg eens eerlijk, Nancy taxichauffeur, daar zal er veel volk naar komen kijken. :-?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap niet hoe Nancy taxichauffeur kan worden. Ze werkt zich daar nu al 3 slagen in de rondte. Of is er iemand die haar taken overneemt?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat is dan geloof ik wel de bedoeling. En vooral ook dat Nancy alleen invalt als het heel druk is bij de taxi's, gewoon ter afwisseling. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

apestaart schreef: do 11 apr 2019, 00:36 Eigenlijk kan ik Femke geen ongelijk geven want zeg eens eerlijk, Nancy taxichauffeur, daar zal er veel volk naar komen kijken.
Femke is dan ook al lang vergeten hoeveel mensen naar Renzo vroegen indertijd met zijn onverwoestbare humeur, zijn grapjes, zijn Eddy Wally-muziek.
Waarom zou Nancy dan geen goede chauffeur zijn?
Ik zou liever door haar vervoerd worden dan door lang-gezicht Simone.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: do 11 apr 2019, 08:46 Ik snap niet hoe Nancy taxichauffeur kan worden. Ze werkt zich daar nu al 3 slagen in de rondte. Of is er iemand die haar taken overneemt?
En dat niet alleen... Ik gun het Nancy wel, maar zo'n examen is niet van de poes, en ook niet gratis. Zullen Peter en Femke de kosten van de studie en het examen op zich willen nemen??? Van dat schamel loontje van Nancy en Dieter zal het moeilijk gaan. En naast alle taken die Nancy al vervuld in de Withoeve moet ze dan ook niet tijd zien te vinden op hard te studeren... Ik wens je veel moed en doorzettingsvermogen, Nancy!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

satine schreef: do 11 apr 2019, 10:15 Ik zou liever door haar vervoerd worden dan door lang-gezicht Simone.
In het echte leven heb je niet te kiezen welke chauffeur je wilt, je mag blij zijn dat je snel een taxi hebt.
Natuurlijk heb ik ook liever een joviale taxichauffeur dan iemand die kortaf is maar zoals ik zei kunnen we niet kieskeurig zijn zolang die taxichauffeur zijn werk behoorlijk doet en dus naar mijn gevraagde bestemming brengt en dat in de kortst mogelijke tijd is dat voor mij al in orde.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: do 11 apr 2019, 19:39 In het echte leven heb je niet te kiezen welke chauffeur je wilt,
Dat geloof ik niet!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Heeft Nancy eigenlijk wel een rijbewijs voor auto's? Ik heb haar nog nooit met een vierwieler weten rijden. Enkel met haar gemotoriseerde tweewieler.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef: vr 12 apr 2019, 14:27 Heeft Nancy eigenlijk wel een rijbewijs voor auto's? Ik heb haar nog nooit met een vierwieler weten rijden. Enkel met haar gemotoriseerde tweewieler.
Ik vroeg me dat ook af en heb heel erg moeten graven in mijn geheugen, maar ik meen me toch te herinneren dat we haar wel eens in dat koekblikje van Eddy hebben zien rijden. Dat was ten tijde van die hele boiler-fraude van Luc, geloof ik... :denk:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie