Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Het is een beetje de schuld van Dieter.
Vroeger met Eddy kreeg ze af en toe nog wat tegengas, maar D is het prototype van de sloef. Wat ze ook doet of zegt, hij gaat erin mee en daardoor verliest ze af en toe de pedalen.
Vroeger met Eddy kreeg ze af en toe nog wat tegengas, maar D is het prototype van de sloef. Wat ze ook doet of zegt, hij gaat erin mee en daardoor verliest ze af en toe de pedalen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Jongens toch, wat is Nancy toch een drama queen, zij is er van overtuigd dat Dieter in de gevangenis gaat vliegen en dat ze weer alleen zal zijn.
Femke probeert haar van het tegendeel te overtuigen maar het mag niet baten, Nancy blijft maar dramatiseren.
Femke probeert haar van het tegendeel te overtuigen maar het mag niet baten, Nancy blijft maar dramatiseren.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hier komt het op sommige vlakken soms toch wat beperkt inzicht van Nancy weer om de hoek kijken, vind ik, en dat is pijnlijk, zeker nu Dieter haar zo nodig heeft. In alle eerlijkheid vind ik hierdoor ook weer heel erg naar voren komen dat het misschien toch niet een heel erg gelijkwaardige en goede relatie is tussen die 2. Ik zie de chemie sowieso meestal niet echt (wel qua vriendschap, maar dat was het wel), maar als ik Nancy vanavond zo bezig hoorde, dan heb ik bij haar (weer) het idee dat ze vooral bij Dieter is omdat hij haar een veilige toekomst biedt. Niet omdat ze zoveel van hem houdt.
Ik hoop voor haar maar dat ze haar "filou" niet kwijtraakt vanwege heel andere redenen dan dat hij achter de tralies belandt...
Ik hoop voor haar maar dat ze haar "filou" niet kwijtraakt vanwege heel andere redenen dan dat hij achter de tralies belandt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Nancy Onbegrijpelijk. Wat ze daar allemaal uitkraamde. En weer volledig hysterisch.
Arme Dieter.
Arme Dieter.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Nu Nancy weet dat Dieter ontslag gaat nemen bij de politie en hij te kennen heeft gegeven van alleen gelaten wil worden begint zij opnieuw te panikeren: zij is bang dat Dieter zelfmoord gaat plegen.
Nu het is te hopen dat haar vrees onterecht is.
Nu het is te hopen dat haar vrees onterecht is.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Voor één keertje zou ze wel eens gelijk kunnen hebben. Maar ja - ze grijpt niet in.apestaart schreef: Nu het is te hopen dat haar vrees onterecht is.
Zoals hier al ergens stond zou elk normaal denkend mens (vermits de politie enkel comité stuurt) haar partner gewoon bij de arm nemen en zelf naar een psycholoog/psychiater stappen voor hulp.
0 x
-
Donderkop
- x 435
Het wordt tijd dat Dieter beseft dat hij getrouwd is met iemand die tekenen vertoont van zwakzinnigheid en hysterie. Ik vind Dieter wel ok, maar Nancy echt niet. Die passen niet bij elkaar, vind ik.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik was er al bang voor. Nancy die ook haar "goede nieuws"moest vertellen tegen Marianne. Oei !
Dat "goede nieuws"dat in feite voor Dieter niks veranderd. Behalve dan dat hij niet naar het gevang moet.
Dat "goede nieuws"dat in feite voor Dieter niks veranderd. Behalve dan dat hij niet naar het gevang moet.
0 x
-
tvx1
- x 435
Deed die dat nu express om Marianne te schofferen of is ze nu echt zo onwaarschijnlijk dom?? Dat Dieter niet gestraft wordt is toch echt geen goed nieuws voor Marianne. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Nancy bekijkt alles door "haar" bril.tvx1 schreef:Deed die dat nu express om Marianne te schofferen of is ze nu echt zo onwaarschijnlijk dom?? Dat Dieter niet gestraft wordt is toch echt geen goed nieuws voor Marianne.
Ook voor Dieter is dit geen goed nieuws. Ik zie hem niet meteen weer met een revolver aan zijn broeksband patrouilles gaan lopen. Dat zij dit niet door heeft, zegt veel over haar aanvoelen van hoe haar vent zich voelt.
Alsof dit telefoontje AL zijn problemen in één klap uitwist.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Inderdaad, haar naïeve bril.Tiboko schreef:Nancy bekijkt alles door "haar" bril.
Volgens haar sprong Dieter zelfs een gat in de lucht.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Nancy is gewoon Nancy, ik denk niet dat het haar bedoeling was om Marianne te schofferen. Die is gewoon superblij dat haar "filou" niet naar de gevangenis moet en gewoon zijn job weer kan opnemen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Nancy De Grote (Ann Pira)
Daar heb ik vaak begrip voor, maar in dit geval gaat het me toch ook een beetje te ver allemaal.
Ik begrijp dat Nancy vanbinnen opgelucht is, maar nadat ze Dieter en Marianne allebei zo in de put gezien heeft, zou ze toch ergens moeten beseffen dat ze nu niet alleen ongepast reageert, maar ook dat ze de gevoelens van 2 mensen waar ze zogezegd veel om geeft, compleet negeert en voorbij loopt? Dat zowel Dieter als Marianne zich echt niet in één keer beter voelen, ook al wijst een onderzoek iets uit?
Sandrine is nog steeds dood, en Dieter is nog steeds degene die haar neergeschoten heeft. Hij heeft ook op geen enkel moment de indruk gegeven dat hij zo depressief was omdat hij geschorst was, maar gewoon door wat er gebeurd is. Dat onderzoek verandert daar niks aan...
Ik heb de laatste tijd echt vaak het idee dat Nancy het spoor compleet bijster is.
Ik begrijp dat Nancy vanbinnen opgelucht is, maar nadat ze Dieter en Marianne allebei zo in de put gezien heeft, zou ze toch ergens moeten beseffen dat ze nu niet alleen ongepast reageert, maar ook dat ze de gevoelens van 2 mensen waar ze zogezegd veel om geeft, compleet negeert en voorbij loopt? Dat zowel Dieter als Marianne zich echt niet in één keer beter voelen, ook al wijst een onderzoek iets uit?
Sandrine is nog steeds dood, en Dieter is nog steeds degene die haar neergeschoten heeft. Hij heeft ook op geen enkel moment de indruk gegeven dat hij zo depressief was omdat hij geschorst was, maar gewoon door wat er gebeurd is. Dat onderzoek verandert daar niks aan...
Ik heb de laatste tijd echt vaak het idee dat Nancy het spoor compleet bijster is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494