je kan er je commentaar op hebben maar hou het wel beleefd hè

goh, dat bidden vond ik wel iets hebben eigenlijk.sensorium schreef:RHooooooo dat bidden was zo irritant e a een tijdje begon mij dat echt op de zenuwen te werken eigelijk (ma da kan ook andere redene hebben ) ma da was zo langdradig
mooi gezegt zo denk ik er ook overdafkapin schreef:al bij al is het normaal dat Mo Aisha niet uithuwelijkt aan een marokkaanse man, ze is al ontmaagd en geen enkele traditionele marokkaanse man wil een vrouw waar een ander al eens zijn pleziertje mee heeft gehad
dus voor mo is er geen enkele andere oplossing als hij de eer van zijn familie wil redden
je mag een mening hebben over de islam, maar ik vind niet dat je die zo grof moet formuleren, want degenen die dat doen zijn dezelfden die er dan niet tegenkunnen als de islam heel de tijd zit te kakken op het westen en op het christendom
live en let live
dat is ook mooi gebracht maar dat neemt niet weg dat Mo eindelijk eens terug wat redelijker mag worden...die is straks niet meer voor rede vatbaarMieke schreef:Wel sjiek da ze da zo laten zien die verschillen in culturen tussen Mo en zijn broer enerzijds en Eric en Martine anderzijds!
Hoe anders ze erover denken enzo, echt sjiek gebracht!!![]()
En tja voor ons zijn de gedachten van Mo way overdreven ma voor hun is dat de normaalste zaak van de wereld.
Als allochtonen naar 'Thuis' kijken en dat zien geven zij hoogst waarsch Mo gelijk en wij geven Eric en co. gelijk; echt wel iets om over na te denken
goh, het voornaamste "probleem" is dat het over een gemengd koppel gaat. mocht Aisha nu ook met een Marokkaan vrijen zou dat probleem zich niet stellen omdat die dan misschien ook dezelfde geloofsovertuiging heeft (al is elke Marokkaan nu ook niet zo gelovig meer).Ladybird schreef:Sja, wij stellen onze gedachtengang toch ook niet in vraag? Hoe kan je dan van redelijkheid of onredelijkheid spreken? Het enige wat eigenlijk tegen Mo spreekt is dat hij nu hier woont en in een systeem is terechtgekomen dat er anders over denkt, maar als dat systeem voor vrije meningsuiting staat...