Als Joren zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vader komt kijken naar zijn wedstrijd, waarom daagt hij dan toch op?
'Niks forceren' noemt hij dat...
Met dank aan Sam... Hoewel ze geadopteerd is zou je zoals Eddy kunnen zeggen dat de appel niet ver van de peer valt.apestaart schreef:Die Bill is een doordrammer, hij moet en zal zijn zin krijgen.
Inderdaad, er is meer aan de hand dan een jaar niks van zich laten horen.jessie V. schreef:Als ik Bill gisteren goed begrepen heb, vond hij zichzelf over het algemeen toch geen slechte vader. Op een paar uitzonderingen na waar hij spijt van had. Gezien Joren zijn houding tegenover zijn vader, heeft Bill het toch nogal bond gemaakt. Als hij al bij de start van een zwemwedstrijd van de startblokken stapt als hij zijn vader ziet zitten, moet het toch allemaal wel heel diep zitten bij hem
Spijt is niet genoeg, gezien de houding die hij nu aanneemt. Ik vind hem agressief en niet erg begripvol. Niet voor Sam en niet voor Joren.
Het feit dat hij al zei Joren kan bij mij komen wonen wanener zij begon dat joren op zichzelf kan wonen vond ik zeer agressiefsatine schreef:Gekopieerd uit het topic van Sam:Inderdaad, er is meer aan de hand dan een jaar niks van zich laten horen.jessie V. schreef:Als ik Bill gisteren goed begrepen heb, vond hij zichzelf over het algemeen toch geen slechte vader. Op een paar uitzonderingen na waar hij spijt van had. Gezien Joren zijn houding tegenover zijn vader, heeft Bill het toch nogal bond gemaakt. Als hij al bij de start van een zwemwedstrijd van de startblokken stapt als hij zijn vader ziet zitten, moet het toch allemaal wel heel diep zitten bij hem
Spijt is niet genoeg, gezien de houding die hij nu aanneemt. Ik vind hem agressief en niet erg begripvol. Niet voor Sam en niet voor Joren.
Bill heeft een kort lontje en het is thuis blijkbaar jaren ruzie geweest - dat het niet bij die man opkomt zich eens af te vragen waarom Joren opeens bij zijn oma ging wonen?
Waarschijnlijk kwam hem dat op dat moment maar al te goed uit, maar had hij niet in de gaten dat voor Joren de emmer meer dan vol was.
En nu denkt hij dat hij dit met een paar bezoekjes en wat mooie beloften kan goed maken.
satine schreef:Joren was 16 toen hij vorig jaar november bij Sam en Tim kwam wonen.
Hij is dus nog niet meerderjarig.
https://www.hln.be/showbizz/tv/nieuw-in ... ~aedc187e/