Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Bericht door satine »

Wat zou Dries van plan zijn met zijn 'overwerken'?
Er is daar iets dat niet klopt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar klopt zeker iets niet aan...

Het lijkt wel alsof hij zich daar steeds verder inwerkt en daarbij profiteert van het feit dat Tom en vooral Karin professioneel nogal wat steken laten vallen momenteel. Dries kan op zijn stageadres nogal wat schade aanrichten, aangezien hij toegang heeft tot erg gevoelige informatie.
Hij is zo geslepen dat ik hem ertoe in staat zie om bijvoorbeeld met het halve klantenbestand te gaan lopen o.i.d.

Ik hoop maar dat Tom & Karin snel beseffen wat voor iemand ze in huis gehaald hebben, al vrees ik daar een beetje voor...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef:Daar klopt zeker iets niet aan...

Het lijkt wel alsof hij zich daar steeds verder inwerkt en daarbij profiteert van het feit dat Tom en vooral Karin professioneel nogal wat steken laten vallen momenteel. Dries kan op zijn stageadres nogal wat schade aanrichten, aangezien hij toegang heeft tot erg gevoelige informatie.
Hij is zo geslepen dat ik hem ertoe in staat zie om bijvoorbeeld met het halve klantenbestand te gaan lopen o.i.d.

Ik hoop maar dat Tom & Karin snel beseffen wat voor iemand ze in huis gehaald hebben, al vrees ik daar een beetje voor...
Simpel hé. Hij gaat daar een hoe-heet-ze weer doen. Dat knappe ding dat indertijd Peters notariaat leeg roofde. Niet dat hij met het klantenbestand zal gaan lopen, ik zie hem eerder...

Okay dat is een spoiler, dus niet hier :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nina is er destijds gewoon met heel veel geld vandoor gegaan, meer niet eigenlijk (niet dat dat niet erg genoeg is overigens :mrgreen: ) waardoor Peter financieel in een klap aan de grond zat en onbetrouwbaar overkwam in de ogen van zijn klanten. Dries lijkt me toch met wat meer en wat andere dingen bezig dan (alleen?) met geld... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die Dries, die deugt helemaal, hoor. Hij leest iedere avond in een boek. 50 bladzijden! Wow!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

En een dik boek nog wel, voor de twééde keer al! :mrgreen:
Tiboko schreef:Okay dat is een spoiler, dus niet hier
We hebben wel een spoilerhoekje - na A komt logischerwijze ook B. 8)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ik Karin was zou ik Dries maar niet klakkeloos vertrouwen. Ze denkt dat hij met haar samenzweert over het één of ander , maar ik denk dat dat niet helemaal waar is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

heidiw schreef:Een goede tip jongen... Kijk, studeren en een job combineren, geen budget om maatpakken te kunnen kopen, op confectie aangewezen zijn die niet perfect past... voor velen heel herkenbaar. Maar jongen, er zijn ook goede naaisters die tegen een redelijke prijs werken. Dus als de mouwen van je jasje wat te lang zijn, laat die dan inkorten ipv je mouwen tot onder je oksels op te stropen. En geef in godsnaam die bloemengordijnen terug aan Tom. Nu we daar eindelijk vanaf waren...
:eek: Hij heeft geluisterd :clap:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik ben eigenlijk benieuwd wat die Dries van plan is, het zal alleszins niet veel goeds zijn.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

apestaart schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wat die Dries van plan is, het zal alleszins niet veel goeds zijn.

Karin is met een dossier bezig van mensen die slachtoffer waren van asbest. Dries werkt mee aan dit dossier, in plaats van Tom, die daarover verbaasd was, want het gaat om een heel belangrijke zaak.

De laatste tijd was Dries dus stiekem allerlei dingen aan het kopiëren uit dat dossier, dus lijkt het er sterk op dat of hij voor de tegenpartij werkt en hen dus wil briefen of dat hij om een of andere reden wraak wil nemen op Karin (en/of het kantoor) en dus die zaak volledig in het honderd zal laten lopen.

Maar dat hij iets kwaad in zin heeft, is nu wel duidelijk, me dunkt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef:
apestaart schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wat die Dries van plan is, het zal alleszins niet veel goeds zijn.

Karin is met een dossier bezig van mensen die slachtoffer waren van asbest. Dries werkt mee aan dit dossier, in plaats van Tom, die daarover verbaasd was, want het gaat om een heel belangrijke zaak.

De laatste tijd was Dries dus stiekem allerlei dingen aan het kopiëren uit dat dossier, dus lijkt het er sterk op dat of hij voor de tegenpartij werkt en hen dus wil briefen of dat hij om een of andere reden wraak wil nemen op Karin (en/of het kantoor) en dus die zaak volledig in het honderd zal laten lopen.

Maar dat hij iets kwaad in zin heeft, is nu wel duidelijk, me dunkt.

Allez we leven weer op hoop dat er binnenkort misschien toch weer wat actie zal te zien zijn. :clap: :dance:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik had zo gehoopt dat hij die manzieke Karin zou afwijzen ... :boo: :boo: :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Uit pure rancune steelt Dries info van op kantoor om zijn werkgevers te bedriegen :twisted:
( Of pure goedheid om onbetaald aan verder te werken ) :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als hij haar af zou wijzen stuurt ze misschien onbewust zijn plannetjes in de war.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef:De laatste tijd was Dries dus stiekem allerlei dingen aan het kopiëren uit dat dossier, dus lijkt het er sterk op dat of hij voor de tegenpartij werkt en hen dus wil briefen of dat hij om een of andere reden wraak wil nemen op Karin (en/of het kantoor) en dus die zaak volledig in het honderd zal laten lopen.
Dan zou hij ook Tom schaden en die heeft hem niks misdaan - integendeel, die heeft ervoor gezorgd dat hij niet weg gestuurd werd.
En dan is Dries ook zijn stageplaats en zijn inkomen kwijt. (Gesteld dat hij voor zijn stage betaald wordt, daar ken ik niks van).
En last but not least: dit soort dingen komen vroeg of laat uit - dat staat niet goed op zijn cv.
Dan zou het wel eens kunnen dat hij een job in de advocatuur mag vergeten.

Maar goed, dit is Thuis... we zullen moeten afwachten wat Dries uit zijn mouw schudt. ;)
0 x
Gesloten