Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door ikke »

martha schreef:Ik dacht dat Peter zei dat die ring veilig opgeborgen was en een beetje later zat Femke ermee te spelen :angel:
Bij Peter is die ring toch veilig? :angel:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
martha schreef:Ik dacht dat Peter zei dat die ring veilig opgeborgen was en een beetje later zat Femke ermee te spelen :angel:
Dat vond ik toch ook maar raar. Zo'n dure ring, blijkbaar, en Femke zat ermee te spelen alsof ze hem gewoon ergens op tafel hebben gelegd totdat Rosa hem tussen de soep en de aardappels op komt halen... :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Aan Rosa's hand zat hij ook veilig - niet dus :nope:
Ik vond de manier waarop Femke met die ring zat te spelen en zich afvroeg hoeveel die nu waard was, er dik over.
Maar ja - Peter en zijn fantastisch zakenvrouwtje mogen alles - ik hoop toch nog steeds dat ze vroeg of laat onderuit gaan. :oops:
Vooral als ik denk hoe ze in deze 'succesvolle' situatie' beland zijn.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
ikke schreef:
Dat vond ik toch ook maar raar. Zo'n dure ring, blijkbaar, en Femke zat ermee te spelen alsof ze hem gewoon ergens op tafel hebben gelegd totdat Rosa hem tussen de soep en de aardappels op komt halen... :razz:
Dure ring? Ik heb mijn twijfels... :angel:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Inderdaad, het kan evengoed een ring zijn die Steven op een één of andere rommelmarkt gekocht heeft die met moeite € 5 gekost heeft.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, ze hebben er iig wel op gedoeld dat Steven geen rommel gekocht heeft.
Marianne heeft al eens eerder opgemerkt dat Steven wist wat hij weggaf, en dat zij daar verstand van heeft (en dat geloof ik ook wel). Vermits Steven nogal wat geld heeft, geloof ik echt niet dat hij die trouwring op de rommelmarkt is gaan kopen voor 5 euro. :nope:

Maar goed, laat ik het dan zo zeggen: voor Rosa is hij veel waard en ze wilde hem graag terug hebben, dus dan is het raar dat mensen er 's avonds op de bank een beetje mee zitten te spelen alsof het allemaal niks uitmaakt. Dat is niet "veilig opbergen", wat ze wel beloofd hadden... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: Maar goed, laat ik het dan zo zeggen: voor Rosa is hij veel waard en ze wilde hem graag terug hebben, dus dan is het raar dat mensen er 's avonds op de bank een beetje mee zitten te spelen alsof het allemaal niks uitmaakt. Dat is niet "veilig opbergen", wat ze wel beloofd hadden... ;)
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Dat is niet spelen wat Femke deed, maar genieten van het gevoel om een klein fortuin eventjes vast te kunnen houden. :lol:
Neem het maar van mij aan. :mrgreen:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

ikke schreef:
Christel schreef: Maar goed, laat ik het dan zo zeggen: voor Rosa is hij veel waard en ze wilde hem graag terug hebben, dus dan is het raar dat mensen er 's avonds op de bank een beetje mee zitten te spelen alsof het allemaal niks uitmaakt. Dat is niet "veilig opbergen", wat ze wel beloofd hadden... ;)
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Dat is niet spelen wat Femke deed, maar genieten van het gevoel om een klein fortuin eventjes vast te kunnen houden. :lol:
De trouwring verloren en de bruid nog niets vermoedend dat hij uitgekomen is.
Met een minimum aan respect blijft die ring in de kast. Dat is iets dat geen 100 B & B Femke kunnen geven.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef:
ikke schreef:
De trouwring verloren en de bruid nog niets vermoedend dat hij uitgekomen is.
Met een minimum aan respect blijft die ring in de kast. Dat is iets dat geen 100 B & B Femke kunnen geven.
We hoorden Marianne toch via de telefoon aan Rosa zeggen dat de ring terecht is?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Bericht door satine »

Peter wou geen aangifte doen om de goede naam van de zaak niet in het gedrang te brengen.
En omdat er zoveel mensen in de Withoeve komen.
Dan zou de politie honderden mensen moeten bevragen...
Hoe lang heeft die ring in de privé gelegen? Een week, tien dagen?
En in die periode zijn er honderden mensen in zijn zaak geweest?
En die konden allemaal zomaar in de privé? :denk:

Gelukkig had hij de ring 'veilig' opgeborgen. :razz:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Peter wou geen aangifte doen om de goede naam van de zaak niet in het gedrang te brengen.
En omdat er zoveel mensen in de Withoeve komen.
Dan zou de politie honderden mensen moeten bevragen...
Hoe lang heeft die ring in de privé gelegen? Een week, tien dagen?
En in die periode zijn er honderden mensen in zijn zaak geweest?
En die konden allemaal zomaar in de privé? :denk:

Gelukkig had hij de ring 'veilig' opgeborgen. :razz:
JA, heel veilig, zo bleek. :wtf:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1491

Bericht door heidiw »

Raar, dat zó'n zakenman geen kluis heeft... Raar, dat de privé niet afgesloten wordt als er niemand in huis is... Raar, dat hij geen aangifte wou doen...heel raar allemaal.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Hij zou misschien eens kunnen kijken tussen de kussens op het bankstel. Wie weet ligt die ring daar ergens tussen ? :mrgreen: Maar ergens heb ik het gevoel dat het verhaal van de carjacking en nu de vermeende diefstal van die ring nog lang niet afgelopen is.
0 x
tisaltijdiets
Nog geen rang

Bericht door tisaltijdiets »

Zei hij nu echt: "Ik groet u, Nancy."??? Wat een arrogante kwal.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Begint stilaan verdacht te worden.

Eerst die overval op Frank, waarbij behoorlijk wat geld verdween.

Nu die roofmoord in de Withoeve, waarbij eveneens een hoop geld (die miljoenen voor die duif) plots weg is.

Telkens was er slechts een heel beperkt kringetje mensen dat op de hoogte was.

De vraag is hier: wéét Peter meer ?
0 x
Plaats reactie