Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Er is van alles op Peter aan te merken, maar nu geef ik hem groot gelijk. En hij hield het nog netjes, denk ik. Wat een onbegrijpelijke nonsens verkondigde Nancy nou weer. Er is iets niet in orde mer die vrouw. Tijd voor de psychiater.
0 x
-
tvx1
- x 435
Peter zou zijn schoonmoeder beter gewoonweg er uit gooien. Ze hebben Nancy destijds in huis genomen omdat omwille van de situatie met Eddy gewoonweg het beste was. Ondertussen is de situatie echter serieus veranderd. Ze is getrouwd met Dieter en heeft haar gezin weer op orde. Het zou veel beter zijn moesten zij, Dieter en Britney een eigen stekje gaan zoeken. De huidige situatie duidelijk uiterst ongezond.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Iets anders : Peter heeft het zo druk met de BnB maar t enige wat hij doet is reservaties checken denk ik. Het koken, ingrediënten laten brengen, poetsen, bedden opmaken etc is voor Kaat en Nancy en co. Ik vraag me af wat hij eigenlijk heel de dag doet.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Inderdaad, hij heeft het zoooooooo druk maar zag eruit alsof hij net een dutje had gedaan.
Ik heb hem nooit gemoeten maar als het goed is mag het ook gezegd worden. Nancy op haar plaats zetten was nodig en dat heeft hij in zelfs voor haar heel duidelijk verstaanbare termen gedaan.
Ik heb hem nooit gemoeten maar als het goed is mag het ook gezegd worden. Nancy op haar plaats zetten was nodig en dat heeft hij in zelfs voor haar heel duidelijk verstaanbare termen gedaan.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond dat hij het niet krachtig genoeg gezegd heeft. Hij had moeten dreigen met ontslag en verhuis …
Ivm Peters drukke job : een vriend van mij heeft samen met zijn vrouw een bnb. Ze moeten wel vroeg opstaan maar na de middag hebben ze niet veel meer te doen.
Ivm Peters drukke job : een vriend van mij heeft samen met zijn vrouw een bnb. Ze moeten wel vroeg opstaan maar na de middag hebben ze niet veel meer te doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Ook al had hij gelijk, daar is Peter veel te opportunistisch voor.johan1969 schreef:Hij had moeten dreigen met ontslag en verhuis …
Zie je hem al zelf poetsen of wc's ontstoppen?
Of zijn vrouw, die blijkbaar ook tot niet veel meer in staat is dan aan haar bureau zitten?
Die is zo vastgeroest dat ze iemand moet betalen om met haar te gaan joggen.
Nancy is niet vies van werken en ze werkt hard - dat kan van haar schoonzoon en dochter niet (meer) gezegd worden.
0 x
-
tvx1
- x 435
Peter en Femke hebben geen bnb. Ze hebben een evenemmentenlocatie. Ze verhuren ruimtes om teambuildings en bedrijfsevents in te organiseren en doen de omkadering er rond.johan1969 schreef:Ik vond dat hij het niet krachtig genoeg gezegd heeft. Hij had moeten dreigen met ontslag en verhuis …
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Nooit gedacht, maar hij heeft mij zowaar doen lachen. "Nancy, 't is 15u04, Femke en Arne zijn vertrokken. Belangrijk voor in uw logboek". 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Peter, Peter toch!
Het was zoals we hem kennen: veel geblaat en weinig wol.
Ik blijf me afvragen wat Femke in hem ziet.
Het was zoals we hem kennen: veel geblaat en weinig wol.
Ik blijf me afvragen wat Femke in hem ziet.
0 x
-
Donderkop
- x 435
Die car jackers, zouden dat niet die rare connecties van Renzo kunnen zijn?
Peter heeft die in het gevang laten draaien. Hij heeft hen het door Renzo geleende geld terugbetaald, maar dat was opgezet spel met de politie. Peter heeft dat geld teruggekregen. Die dus gangsters hebben Renzo zijn geleend geld nog altijd niet terug.
Die gaan dat toch terugwillen?
Peter heeft die in het gevang laten draaien. Hij heeft hen het door Renzo geleende geld terugbetaald, maar dat was opgezet spel met de politie. Peter heeft dat geld teruggekregen. Die dus gangsters hebben Renzo zijn geleend geld nog altijd niet terug.
Die gaan dat toch terugwillen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Dat is inderdaad een mogelijke piste.
Het ging toen over meer dan 3000 euro, dus als zij het zijn komen ze vast nog wel een keertje terug.
Het ging toen over meer dan 3000 euro, dus als zij het zijn komen ze vast nog wel een keertje terug.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
satine schreef:Dat is inderdaad een mogelijke piste.
Tenzij dat Peter er zelf ook mee tussen zit.
Vergezocht inderdaad, maar weten wij veel hoe de zaken in de Withoeve er financieel ECHT voor staan? Er wordt daar enorm veel geld uitgegeven (die taxi's die maar af en toe rijden, al dat exclusieve eten dat ingekocht wordt, al dat personeel dat daar rondloopt en niet zo veel doet...)
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Wil je soms zeggen dat Peter dat in scène heeft gezet om de verzekering op te lichten? Als gewezen advocaat zal hij wel die truuk wel weten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij zal vast wel verstand hebben van dat soort dingen, maar ik zie hem er eigenlijk niet echt voor aan om zijn zaak en gezin op het spel te zetten door zoiets in scène te zetten. Hij heeft destijds best een geslepen en vuil spel gespeeld met Luc, maar dat deed hij zélf. Hij was daarbij niet afhankelijk van criminelen die - in de meeste gevallen toch - grillig te werk gaan en niet te vertrouwen zijn. Daarvoor is Peter volgens mij veel te eigengereid en te achterdochtig...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik dacht dat Peter zei dat die ring veilig opgeborgen was en een beetje later zat Femke ermee te spelen 
0 x