Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kan iemand zo verslaafd raken aan de misdaad, dat hij tegen beter weten in toch gaat stelen bij zijn baas?
En dan krijgt hij ook nog het advies van de duivel in de persoon van Angèle.
Het komt nooit meer goed met Eddy.
Eddy was nooit bij de slimste en deze stommiteit was om Junes te kunnen beschuldigen.
Hij is gevaarlijk voor wie hem kwaad krijgt zoals bij Peggy waardoor Lucaske stierf.
Ik vind dit verhaal van Eddy die ineens gaat stelen bij zijn baas en met al het gereedschap weer door het raam verdwijnt toch op zijn zachts gezegd merkwaardig
Eddy denkt niet na. Nooit.
Het siert hem dat hij zijn dochter graag ziet, maar dan ook weer net niet graag genoeg om geen stommiteiten uit te halen.
En dan achteraf te bleiten dat het hem zo spijt.
Ik vind zijn taal zo kleurrijk, daarom vind ik hem nog wel een leuk personage.
Maar verder is hij gewoon een lompe boer eigenlijk.
Is dit de man die het zo goed deed bij de Kabouters ? Die alles voor zijn dochtertje zou doen en daarom
nooit meer naar de gevangenis zou gaan ? Nu deze ongelooflijke stommiteit
Hoe lang zal Angèle blijven zwijgen als ze zich realiseert dat ze mee hangt als het uitkomt ?
jessie V. schreef:Afgezien van alles wat hierboven vermeld is vraag ik mij af hoe hij dat gedaan heeft. Fysiek bedoel ik. Door dat ruitje kruipen met dat gereedschap?
Dat is denk ik iets voor "open brief aan de scenaristen"
Lullemathijs schreef:Wat een belachelijke onnodige verhaallijn.
Nee hoor, weer een maatschappelijk relevante, want de onschuldige Junes krijgt nu ten onrechte de schuld van deze inbraak die hij niet gepleegd heeft. Het is wéér een allochtoon die het gedaan heeft hé. Gelukkig zetten de scenaristen ons met deze bekentenis op het rechte pad. Hopelijk volgen straks ook Tim en Dieter nog.