Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Griffo
Nog geen rang

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Griffo »

jeuken schreef:
Griffo schreef:
jeuken schreef:
Crackers schreef:Dat Eddy zoiets zou doen had ik nooit verwacht! Hij had ook kunnen wachten tot de flikken naar hem kwamen om die verklaring te geven.

Opsluiten voor schuldig verzuim kunnen ze niet want Waldek leeft nog en zit ergens in een kelder.
Ze kunnen geen van beide eigenlijk opsluiten want er is geen lijk!

Ze kunnen ze enkel opsluiten als ze de moord bekennen.... Doen ze dat niet, is er niks van bewijs.
Kunnen ze wel, er is bewezen dat Frank gelogen heeft over zijn alibi, en kan zo als verdachte worden opgesloten
Ja ze kunnen heel even hem opsluiten, maar niet echt lang.
Geen lijk = geen moord.

Ze kunnen niks bewijzen. Ze weten dat hem er was ja en dan? Ze werkt het gerecht niet. Iemand zomaar aanhouden met zulke vage "bewijzen" dat gaat zomaar niet.

(als ge een goeie advocaat hebt toch)
Zo hebben ze waldek toch heel lang opgesloten. En geloof mij, als je liegt over een alibi, dan zal de onderzoeksrechter wel gauw beslissen wat te doen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Griffo schreef:Geen lijk = geen moord.
Dat klopt niet. Niet elke moordenaar laat een lijk rondslingeren. Maar ook die moordenaars kunnen veroordeeld worden.
Griffo schreef:Ze kunnen niks bewijzen. Ze weten dat hem er was ja en dan? Ze werkt het gerecht niet. Iemand zomaar aanhouden met zulke vage "bewijzen" dat gaat zomaar niet.
Hangt er van af wat de aanklacht is. Tim maakte gewag van nalatigheid en medeplichtigheid. Als Waldek toch zou gedood worden kan dat nog dood door schuld geworden, aangezien Eddy een zwaargewonde persoon bewust achtergelaten en dus niet geholpen heeft.
jeuken schreef:Ze kunnen ze enkel opsluiten als ze de moord bekennen.... Doen ze dat niet, is er niks van bewijs.
Welke moord? Er is niemand dood?? Maar dan nog. Moord is lang niet het enige strafbaar feit waarvoor iemand een gevangenisstraf kan opgelegd krijgen. Dus ze kunnen wel degelijk allebei opgesloten worden. Frank voor opzettelijke slagen en verwondingen en Eddy voor medeplichtigheid en omdat hij nog een lopende gevangenisstraf heeft. Hij was slechts voorwaardelijk een het is dus eigenlijk onbegrijpelijk dat Tim hem zomaar heeft laten lopen.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

tvx1 schreef:Hij was slechts voorwaardelijk een het is dus eigenlijk onbegrijpelijk dat Tim hem zomaar heeft laten lopen.
Ik vond dat ook raar. Eddy is vijf minuten vrij en hij zit al met miserie en hij is al medeplichtig aan een onrustwekkende verdwijning. Ik vind het ook raar dat Tim hem zomaar vrij laat rondlopen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Soapseut schreef:
tvx1 schreef:Hij was slechts voorwaardelijk een het is dus eigenlijk onbegrijpelijk dat Tim hem zomaar heeft laten lopen.
Ik vond dat ook raar. Eddy is vijf minuten vrij en hij zit al met miserie en hij is al medeplichtig aan een onrustwekkende verdwijning. Ik vind het ook raar dat Tim hem zomaar vrij laat rondlopen.
Hij is niet medeplichtig aan die verdwijning hé, enkel aan het feit dat hij Waldek niet geholpen heeft nadat Frank erop geklopt had. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Soapseut schreef:
Hij is niet medeplichtig aan die verdwijning hé, enkel aan het feit dat hij Waldek niet geholpen heeft nadat Frank erop geklopt had. :)
Inderdaad. En dan kunnen ze nog niet eens precies (bewijsbaar) zeggen wat die vechtpartij heeft aangericht bij Waldek zolang hij niet gevonden is. Voor hetzelfde geld had hij alleen een bloedneus en wat blauwe plekken toen Eddy en Frank hem aan het kanaal achterlieten...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Toch wel aandoenlijk om Eddy vanavond bezig te zien, en dat hij zo blij was dat ze zijn verjaardag wilden vieren. Het blijft maar de vraag hoe lang hij dit vol gaat houden, maar toch... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Vond ik ook. Eindelijk eens positieve belangstelling voor Eddy. Al was hij er dan meestal zelf de schuld van als hij negatief in de belangstelling stond :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is vooral het "koppel" Eddy-Junes dat mij zorgen baart! Dat kan nooit goed zijn.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Eddy is ook altijd zo charmant. "Ik moest even de patatten afgieten" Eddy vs Marianne is gewoon een eigen serie waard
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik vind dat Eddy heel erg zijn best doet - hopelijk houdt hij het vol.
En het was inderdaad mooi om hem te zien tussen 'de jongeren'. :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Hahaha, Eddy die meteen bang was dat hij weer papa ging worden. :lol:
En wat had hij zijn best gedaan om er nog 'blitz' uit te zien, Angèle laat hem blijkbaar toch niet koud.
Vóór de jeuk dan. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu voorlopig schijnt Eddy toch geen last te hebben van jeuk. Mss houden die luizen niet van een flinke dosis alcohol! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Het zijn geen luizen maar schurft.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Na de "seks toestanden" met Luc krijgen we nu dit ..... :crazy: :crazy: :crazy:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:Het zijn geen luizen maar schurft.
Maar schurft zijn toch ook wel luizen dacht ik zo...
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie