Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Juut
Nog geen rang

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Juut »

Waarschijnlijk denkt Frank helemaal niet. Want hoe kun je als vader een pint gaan drinken en dikke vrienden blijven met de man die je dochter wilde vermoorden? Dat vind ik zo krom. Eddy's bedoeling was om Peggy iets aan doen. Eddy zegt weliswaar dat hij haar niet wilde vermoorden maar niemand weet het zeker. Als vader van Peggy is het onverklaarbaar dat hij en Eddy nog altijd maten zijn. Zijn eeuwige stommiteiten die zogenaamd uit zijn goed hart ontstaan zie ik meer als zijn gekrenkte ego willen oppoetsen. Er zijn erger dingen denkbaar als met 62 op pensioen gaan.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Frank heeft echt kenmerken van een neanderthaler. Gaat af op zijn oerdriften. Het is dat hij geen berenvel draagt maar anders. Die bonk testosteron zorgt wel voor ambiance in het Thuisdorp. Ik vind trouwens dat hij wel gelijk had dat hij boos is op Wally want wat Wally geflikt heeft, dat deugt niet maar dat los je niet zo op.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij noemt Eddy nu zijn allerbeste vriend. Hij beseft waarschijnlijk dat Eddy zowat zijn enige vriend nog is.
Hij schijnt ook vergeten te zijn dat hij zijn allerbeste vriend nog niet zo lang geleden naar het leven stond toen hij bij Eddy op bezoek was in de gevangenis.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Hij noemt Eddy nu zijn allerbeste vriend. Hij beseft waarschijnlijk dat Eddy zowat zijn enige vriend nog is.
Denk dat je daarmee de spijker op de kop slaat... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik vraag mij af welk materiaal de twee klussers denken te gebruiken.
Hebben zij ook een magazijn zoals bij de Kabouters? :razz:
En ze zullen toch ook wel een stelling nodig hebben als ze een hele gevel moeten doen.
:denk:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Hij noemt Eddy nu zijn allerbeste vriend. Hij beseft waarschijnlijk dat Eddy zowat zijn enige vriend nog is.
Denk dat je daarmee de spijker op de kop slaat... ;)
Frank zei het letterlijk tegen Simonne gisteren : mijne beste, wat zeg ik , mijne ENIGE" vriend ; toch zielig hé ?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Frank heeft Eddy nodig om Waldek te dwarsbomen, een flinke :whistle: af te trekken. Eddy gaat weer in dezelfde val trappen als destijds met Peter die Eddy heeft opgedraaid om Peggy iets aan te doen met alle noodlottige gevolgen vandien. Daarbij is Waldek met het voorstel om Frank te ontslaan bij de kabouters eerst naar Peter gegaan en die heeft zijn fiat gegeven dus waarom zou Frank dan rekening houden met de gevoelens van Peter ? Dat zijn "suske" daar werkt daar denkt hij eventjes niet aan.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

satine schreef:Ik vraag mij af welk materiaal de twee klussers denken te gebruiken.
Hebben zij ook een magazijn zoals bij de Kabouters? :razz:
En ze zullen toch ook wel een stelling nodig hebben als ze een hele gevel moeten doen.
:denk:
Die dachten echt op 10 minuten alles officiëel in orde te maken om zelfstandig geregistreerd aannemer te worden? Nog een geluk dat Tom hun diensten (hooghartig) afwees.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Captain Cuckoo schreef:Die dachten echt op 10 minuten alles officiëel in orde te maken om zelfstandig geregistreerd aannemer te worden?
Dat vond ik ook vreemd - en Simonne die dan zegt dat ze wel zal helpen met de factuur? :eh:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 952
x 1518

Bericht door heidiw »

martha schreef:waarom zou Frank dan rekening houden met de gevoelens van Peter ? Dat zijn "suske" daar werkt daar denkt hij eventjes niet aan.
Kleine correctie: zijn suske is daar voor de helft eigenaar. Daar heeft Peter ook geen rekening mee gehouden toen hij Waldek de raad gaf Frank te ontslaan. Maar dat suske bij de taxi's voor de helft de touwtjes in handen heeft wordt gemakkelijkheidshalve vergeten door Peter en vooral Femke.
Dus inderdaad: waarom zou Frank die 2 moeten sparen?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

En gevoelens met Peter, waarom? Hij ligt toch nog altijd aan de oorzaak van den Eddy zijn grove stommiteit. En dat nu met Frank heeft toch helemaal niets te maken met de gevoelens van Peter, ik vond niet dat Peter zijn goede raad hiervoor moest geven.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, goed bezig, Frank. :)
Nu ook nog gaan kloppen op de flikken. De opdrachten gaan binnenstromen als z'n klanten horen wat hij de laatste tijd allemaal uitgevreten heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Arciat
Nog geen rang

Bericht door Arciat »

lord F. schreef:Allez, goed bezig, Frank. :)
Nu ook nog gaan kloppen op de flikken. De opdrachten gaan binnenstromen als z'n klanten horen wat hij de laatste tijd allemaal uitgevreten heeft.
Welke opdrachten en welke klanten heeft Frank?
Allez, het is nu duidelijk dat gevecht omwille privé affaires , een koes, overspel, een zaak, een gezin kapot maken.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

lord F. schreef:Allez, goed bezig, Frank. :)
Helemaal Frank ! Hij is zo verontwaardigd en eigenlijk heeft hij gelijk maar ga dat maar eens aan die 2 flikken uitleggen ...Tim , zijn "schoonzoon" zit daar bij en zegt niets . Ik heb echt wel wat compassie met Frank !
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Heeft hij gelijk? :denk:
Waldek heeft Simonne niet aangevallen, hij heeft zichzelf verdedigd tegen haar hysterische aanval.
En het siert Tim dat hij neutraal blijft, 'schoonzoon' of niet.

Ik vind dat Frank hier compleet in de fout is gegaan.
Hij denkt dat hij altijd gelijk heeft - hij is nu toch wel oud genoeg om te beseffen dat dit niet zo is.
0 x
Plaats reactie