En hoewel ze haar woorden regelmatig niet bepaald subtiel wikt en weegt voordat ze ze brengt, weet je daardoor wel wat je aan haar hebt. Marianne is recht door zee als het erop aan komt, dat blijkt nu ook wel weer met dat geld voor Rosa

1 geluk heeft ze: er waren geen andere mensen bij, dus het is Mayra's woord tegen het hare.jessie V. schreef:Als Mayra dat aan de grote klok gaat hangen, kunnen er nog rare dingen gebeuren.

Ik denk niet dat ze dat gaat doen. Mayra is duidelijk niet uit op oorlog. Ze wil duidelijk enkel elke even week van haar dochter genieten.jessie V. schreef:Als Mayra dat aan de grote klok gaat hangen, kunnen er nog rare dingen gebeuren.

Ik denk niet dat Mayra dat aan haar advocaat gaat zeggenjessie V. schreef:Mayra zal het toch op zijn minst tegen haar advocaat vertellen en dat is geen vriend van Marianne.
Als dat je dochter helpen is, dan zit ze toch erg verkeerd.

Marianne haar zet noem ik dom; zoveel geld geven zonder iets van bewijs van ontvangst of garantie...Crackers schreef:Mayra heeft het toch aanvaard.
Op Marianne ben ik niet kwaad, ze kent Mayra blijkbaar beter dan ik, ze wist dat Mayra te koop was. Marianne haar zet noem ik sluw. Mayra haar zet noem ik verderfelijk.