Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Inderdaad... Hij heeft met tijden toch echt wel zijn best gedaan, vind ik ook.
Toen Sam zwanger was bijvoorbeeld, regelde Frank eigenlijk alles bij de kabouters (toen kon hij ook nog zelf offertes maken, wat hij blijkbaar pasgeleden ineens verleerd was met die offerte voor Tom ).
Je gaat mij niet horen zeggen dat hij werknemer van het jaar had moeten worden, en ik vond hem gisteren (vooral na zijn laatste stunt bij dat kasteel) wel nogal veel drama verkopen. Maar om van Frank nu het zwarte schaap te maken terwijl Waldek opgehemeld wordt, dat gaat er bij mij toch ook niet in. Ik kan me voorstellen dat hij zich hierdoor gekwetst voelde...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw schreef:@ Jessie, daar bedoelt hij mee dat hij bij de flikken niet geklikt heeft over het zwartwerk dat zij geregeld had, nooit klacht ingediend heeft na de bijna dodelijke pesterijen van Toon destijds en dat hij haar samen met de andere kabouters van de financiële ondergang heeft gered toen madam Dorade onder een (door Toon?) slecht geplaatste wand terecht kwam en Sam wilde pluimen. En ook niet vergeten dat ze als verloren dochter van zijn vrouw altijd welkom was in zijn huis. Dat hij vreselijk irritant kan zijn bij momenten is waar, maar hier heeft hij gelijk.
Hij heeft inderdaad goeie dingen gedaan, maar die heeft hij ook wel grotendeels teniet gedaan door zijn gedrag - en niet alleen de laatste tijd.
Frank is altijd DE beste geweest.
Maar Waldek hoeft inderdaad niet tot heilige gebombardeerd te worden.
Als we al zijn "goede" dingen eens tegenover zijn wangedrag tijdens de afgelopen jaren plaatsen, dan weet ik nog niet welke kant de overhand heeft. Of eigenlijk ik weet het wel En ik hemel Waldek niet op, want dat is net zo'n sukkel. Zij het iets minder
Ik vind het ook wel jammer dat hij blijft herhalen dat iedereen akkoord was maar dat hij alleen gestraft wordt.
Waldek en Adil waren helemaal niet akkoord.
Die hebben gezwegen om de lieve vrede te bewaren en omdat het anders 'broekschijters' waren.
En omdat ze dachten dat dit de Kabouters uit het slop ging halen.
johan1969 schreef:Ik vind het wel schoon dat Frank, Junes er niet bij lapt, maar hoe lang zal hij dat nog verzwijgen ?
Frank zal het niet zomaar zeggen, maar ik denk dat het wel "ontdekt" zal worden en dat Frank dan niet anders zal kunnen dan bevestigen dat hij niet alleen was.
Hoe oud is Frank eigenlijk? Ergens halverwege de vijftig, of al over de 60? Ik vind zijn geboortedag niet in het verjaardag topic en het juiste jaar... waar moet ik dat gaan zoeken?
Laatst gewijzigd door annekeHU op di 06 jun 2017, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Wikipedia is geen betrouwbare bron. Iedereen kan dat dat schrijven. Zo had er daar onlangs iemand in het artikel van Peter Vlerick de geboortedatum van Geert Hunaerts ingevuld.
Op de site van Eén staat geen informatie over de leeftijd van Frank.
Daarom heb ik hier de enige info die ik vond gepost, met de duidelijke vermelding dat het van Wikipedia komt.
We weten allemaal wel dat die info niet altijd even betrouwbaar is, denk ik.