Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Lazylady
x 435

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Lazylady »

Guapa schreef:Frank met zij pretentie de laatste dagen . 't werd tijd dat hij nog eens tegen de muur liep, en ik vrees dat Tim gaat doen wat hij moet doen ...
Ja, ik ergerde mij er ook aan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

En tvxt, jij denkt dat iedereen die hier bij betrokken is zomaar alles op zijn beloop zal laten?
Ik ben benieuwd wat Tim dan tegen Frank gaat zeggen. En hoe de kasteelheer reageert als hij ziet dat daar toch behoorlijke schade aangericht is. En dan zijn er ook nog Adil en Waldek.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:En tvxt, jij denkt dat iedereen die hier bij betrokken is zomaar alles op zijn beloop zal laten?
Ik ben benieuwd wat Tim dan tegen Frank gaat zeggen. En hoe de kasteelheer reageert als hij ziet dat daar toch behoorlijke schade aangericht is. En dan zijn er ook nog Adil en Waldek.
Behoorlijke schade? Ze hebben enkel een hek doorgeknipt. En ik zie niet in waarom Waldek en Adil klacht zouden indienen tegen Frank en Junes hierover.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Frank had blijkbaar een heel koude nacht verwacht , gezien zijn wollen muts :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Frank had blijkbaar een heel koude nacht verwacht , gezien zijn wollen muts :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bij mijn weten heb ik Frank nooit eerder met die vest en die muts gezien. Waarschijnlijk voor deze gelegenheid aangekocht. :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:
nounake schreef:Frank had blijkbaar een heel koude nacht verwacht , gezien zijn wollen muts :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bij mijn weten heb ik Frank nooit eerder met die vest en die muts gezien. Waarschijnlijk voor deze gelegenheid aangekocht. :whistle:
Dat denk ik ook. Een soort werktenue, speciaal voor in de avonduren... :mrgreen:

Waldek en Adil kunnen inderdaad geen klacht indienen, maar ik denk niet dat Adil het heel erg op prijs stelt dat Frank zijn broertje mee op excursie heeft genomen om illegaal een hek te slopen. Het zal de werksfeer (die toch al beneden peil was) dan ook niet veel goed doen.

Frank heeft nog maar eens heel duidelijk in de verf gezet wat de reden is waarom De Kabouters tot over hun nek in de problemen zitten... :nope: :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Frank deed dit wel voor Sam eigenlijk, en nu verzwijgt hij ook alles tegen Tim, dus eigenlijk is hij nog niet zo slecht. En wat ik denk, ik vond dat hij uiterst kalm bleef als die kasteelheer niet wou betalen, ik dacht direct,hij heeft iets van dat geld gekregen en gezegd dat de kasteelheer niet wil betalen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik zie niet goed hoe Sam hiermee geholpen zou zijn.
Het zou alleen de naam van de Kabouters nog slechter maken en Frank wéét dat die al niet veel soeps is.
Het was gewoon een erg ondoordachte actie.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef:Ik zie niet goed hoe Sam hiermee geholpen zou zijn.
Het zou alleen de naam van de Kabouters nog slechter maken en Frank wéét dat die al niet veel soeps is.
Het was gewoon een erg ondoordachte actie.
Hij wou hier die kasteelheer bedreigen volgens mij om toch geld uit het laatje te krijgen, maar zoals ik al in mijn vorige post aangaf,denk ik dat hij wel geld van die kasteelheer heeft gekregen, maar het verzwegen heeft. Zou nog op iets heel anders kunnen uitdraaien
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Allez ....nee dat zou hij niet doen denk ik ! Hij was toch echt woedend als hij van zijn gesprek met de kasteelheer kwam .
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Inderdaad, hij was heel boos toen.
En Frank is verre van mijn beste vriend, maar Sam bestelen, dat zie ik hem toch niet doen. :nope:
Hij zou er bij zijn suske ook nooit moeten mee afkomen, want dan is zijn huwelijk echt wel einde verhaal.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

nounake schreef:Allez ....nee dat zou hij niet doen denk ik ! Hij was toch echt woedend als hij van zijn gesprek met de kasteelheer kwam .
Inderdaad, hij was allesbehalve kalm en kwam met lege handen van bij die kasteelheer. Hij heeft trouwens wel degelijk geld gekregen maar heeft dat zeker niet verzwegen. Hij heeft die 10% voorschot prompt aan Waldek gegeven. En als hij geld zou achterhouden zou hij niet alleen van Sam, maar ook van zichzelf stelen aangezien hij mede-eigenaar is van de Kabouters.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

tvx1 schreef:
nounake schreef:Allez ....nee dat zou hij niet doen denk ik ! Hij was toch echt woedend als hij van zijn gesprek met de kasteelheer kwam .
Inderdaad, hij was allesbehalve kalm en kwam met lege handen van bij die kasteelheer. Hij heeft trouwens wel degelijk geld gekregen maar heeft dat zeker niet verzwegen. Hij heeft die 10% voorschot prompt aan Waldek gegeven. En als hij geld zou achterhouden zou hij niet alleen van Sam, maar ook van zichzelf stelen aangezien hij mede-eigenaar is van de Kabouters.
Echt woedend is veel gezegd, vond dat hij niet overdreven woedend was en er wel heel snel mee vandoor ging. En ja, is ook mede eigenaar, maar nu verdient hij niets, want lonen kunnen zelfs bijna niet meer uitbetaald worden, en zo heeft hij wel geld in het laatje. Het is maar redenering he, maar vond hem heel raar.
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

vdbemdsa schreef:
tvx1 schreef:
Echt woedend is veel gezegd, vond dat hij niet overdreven woedend was en er wel heel snel mee vandoor ging. En ja, is ook mede eigenaar, maar nu verdient hij niets, want lonen kunnen zelfs bijna niet meer uitbetaald worden, en zo heeft hij wel geld in het laatje. Het is maar redenering he, maar vond hem heel raar.
Ik denk nu ook wel niet dat hij het geld achtergehouden heeft. Daarbij is Sam ook met die kasteeleigenaar gaan praten en zij kwam met hetzelfde verhaal thuis als Frank. Die kasteeleigenaar zei gewoon dat de kabouters daar niet geweest waren en hij dus niks moet betalen. Ik denk niet dat Sam hierover zou liegen...
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Frank zou een goede vertegenwoordiger zijn. Het brengt al meer op dan de constante prospecties en gebedel van Sam en Waldek samen. Maar zoals Karin zei had het ook wel iets zieligs.

En hoe gaat hij 3700 euro betalen :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Plaats reactie