Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Kaat Bomans (Leen Dendievel)
Kaat is zich met Toon bijna bewust in het ongeluk aan het storten als je het mij vraagt. Ik vind het heel mooi wat ze probeert te doen, maar het is tegelijkertijd ook onbegonnen werk, vrees ik.
Toon zei haar afgelopen vrijdag al dat hij alles wat mooi is, kapot maakt, en dat zou zomaar eens een belofte kunnen zijn die hij koste wat kost waar wil maken. Het is bepaald gedrag wat er bij hem al jarenlang in zit.
Kaat heeft het idee dat ze hem wel kan "redden" door gewoon van hem te houden en er voor hem te zijn, maar Toon is al vanaf dag 1 een heel gecompliceerd figuur, en ik vrees dan ook dat Kaat dit veel teveel door een roze bril bekijkt.
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet te redden, hoe hard dat ook geprobeerd wordt en hoe goed bedoeld ook...
Toon zei haar afgelopen vrijdag al dat hij alles wat mooi is, kapot maakt, en dat zou zomaar eens een belofte kunnen zijn die hij koste wat kost waar wil maken. Het is bepaald gedrag wat er bij hem al jarenlang in zit.
Kaat heeft het idee dat ze hem wel kan "redden" door gewoon van hem te houden en er voor hem te zijn, maar Toon is al vanaf dag 1 een heel gecompliceerd figuur, en ik vrees dan ook dat Kaat dit veel teveel door een roze bril bekijkt.
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet te redden, hoe hard dat ook geprobeerd wordt en hoe goed bedoeld ook...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
Mijn idee over de laatste scene van Kaat met Toon .Ze is ontwapenend in de zin van : echt bezorgd,
geeft echt om hem. Bij haar mag hij uithuilen. Kaat behandelde hem als een moeder
Zijn blik op 't eind was het besef, wat 'n moederlijke vriendin, maar ze is verliefd en ik niet.
Hoe graag hij ook zou willen, het is zoals de weerstand die Frank had.
geeft echt om hem. Bij haar mag hij uithuilen. Kaat behandelde hem als een moeder

Zijn blik op 't eind was het besef, wat 'n moederlijke vriendin, maar ze is verliefd en ik niet.
Hoe graag hij ook zou willen, het is zoals de weerstand die Frank had.
0 x
-
- Poster rang 1
mmm ik had precies een meer 'angstaanjagend' gevoel bij die blik op't laatste ... 'k hoop dat ik er naast zit
0 x
-
- x 435
Eerlijk gezegd zou ik die twee ook nog samen zien, en zeker nu Toontje nu toch vertrokken is. Hij zou ook veel beter bij Kaat passen vind ik. Ik ben benieuwd...OhMyGod schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat ze Kobe & Kaat gaan koppelen.Ik vind Toon en Kaat nog wel passen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Zo snel als Toon kon verhuizen, zo snel is Kat precies over haar LDVD.
0 x
-
- x 435
Precies toch niet. Wat een dramaqueen. Ze heeft de übermacho van het dorp niet aan zich kunnen binden en daaruit besluit ze maar dat ze nooit een man zou kunnen veroveren. Precies of er eens geen enkele man in Thuisland die, in een tegenstelling tot Toon, ook maar een klein beetje respect kan hebben voor een vrouw. Ik snap echt niet dat zij Toon op enige manier als waardemeter probeert te gebruiken. Er zijn er veel betere dan hem.Captain Cuckoo schreef:Zo snel als Toon kon verhuizen, zo snel is Kat precies over haar LDVD.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
De waardemeter is niet meteen Toon.
Het gaat erom dat ze zich realiseert dat het voor veel mannen moeilijk zal zijn om zich over haar transformatie heen te zetten. Dat Frank (maar dat is een ander topic) zo snel 180 graden gedraaid is, vind ik trouwens een beetje ongeloofwaardig.
Het gaat erom dat ze zich realiseert dat het voor veel mannen moeilijk zal zijn om zich over haar transformatie heen te zetten. Dat Frank (maar dat is een ander topic) zo snel 180 graden gedraaid is, vind ik trouwens een beetje ongeloofwaardig.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Volledig mee eens. Overigens is dat -behalve in TV-series- gewoon de pijnlijke maar helaas levensechte realiteit.Tiboko schreef:De waardemeter is niet meteen Toon.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Tja, Kaat zal altijd anders zijn, zal een man nooit kinderen kunnen geven.
Er zullen altijd mensen zijn die haar raar gaan bekijken.
Maar er zijn zoveel sessies met psychiaters en therapeuten geweest, dat moet toch uitvoerig besproken zijn?
Natuurlijk is de theorie anders dan wanneer je er rechtstreeks mee geconfronteerd wordt.
Misschien moest ze maar eens naar Gent bellen en een afspraak maken om erover te praten.
Er zullen altijd mensen zijn die haar raar gaan bekijken.
Maar er zijn zoveel sessies met psychiaters en therapeuten geweest, dat moet toch uitvoerig besproken zijn?
Natuurlijk is de theorie anders dan wanneer je er rechtstreeks mee geconfronteerd wordt.
Misschien moest ze maar eens naar Gent bellen en een afspraak maken om erover te praten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Waarom zou Kaat gisteren zo raar gekeken hebben toen ze Kobe kwam helpen ?
0 x
-
- x 435
Omdat ze hem wou duidelijk maken dat ze er een oogje op heeft?nounake schreef:Waarom zou Kaat gisteren zo raar gekeken hebben toen ze Kobe kwam helpen ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat dacht ik ook maar ze bekeek hem eerder zo van : wat hebt gij uitgespookt ? Enfin, zo kwam dat bij mij over ; ze had zo'n strenge en heel serieuse blik ...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Kaat weet dat zij niet de enige kandidate is en (vooral) dat Nancy alles in de gaten houdt en probeert bij te sturennounake schreef:Dat dacht ik ook maar ze bekeek hem eerder zo van : wat hebt gij uitgespookt ? Enfin, zo kwam dat bij mij over ; ze had zo'n strenge en heel serieuse blik ...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als Kaat echt iets voor Kobe voelt, hoop ik niet dat ze net zo voortvarend te werk gaat als bij Toon.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532