Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door satine »

Christel schreef:Maar van Simonneke heeft hij ongezien opgevangen dat ze Waldek goed de les las toen die haar achteraf belde. En ook dat ze Waldek duidelijk zei dat hij haar met rust moest laten.
Frank weet dus dat Simonne het meende toen ze zei dat ze voor hem gekozen heeft en niks meer met Waldek wil.
Simonne heeft inderdaad gezegd dat hij haar met rust moet laten omdat ze met Frank was.
Niet dat ik dat erg overtuigend vond klinken, maar het is inderdaad wel gezegd.
En toch heeft ze gezwegen, en zwijgt Frank ook.
Zij over het bezoek, hij over de gsm.

En ja, Waldek is een hypocriet, daar ben ik volledig mee akkoord.
En dat hij bij Simonne had moeten weg blijven, dat ook.
Maar dat hij de enige leugenaar is, dat dan weer niet.
Ze zijn zo verliefd, onze tortelduifjes, maar hoe eerlijk zijn ze, ondanks alle beloftes en afspraken???
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: Maar dat hij de enige leugenaar is, dat dan weer niet.
Ze zijn zo verliefd, onze tortelduifjes, maar hoe eerlijk zijn ze, ondanks alle beloftes en afspraken???
Dat Waldek de enige leugenaar is in het verhaal, vind ik ook niet. Frank en Simonne lijken hun best te doen om elkaar en vooral ook zichzelf te overtuigen dat het allemaal weer koek en ei is tussen hen, en dat doen ze af en toe nog steeds net iets te krampachtig, als je het mij vraagt... ;)

Maar goed, zij hebben dat samen zo afgesproken en houden zich daar ook allebei aan, of het nou allemaal gemeend is of niet hou ik dan maar in het midden. Terwijl Waldek weer probeerde om stokken in de wielen te steken, en toen dat niet lukte, begon te mopperen dat Frank "ineens" weer moeilijk deed tegen hem. Dat is zeuren met boter op zijn hoofd, vind ik, en dat Frank daardoor geïrriteerd raakt kan ik me deze keer wel voorstellen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Krampachtig is het juiste woord.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:
satine schreef: Maar dat hij de enige leugenaar is, dat dan weer niet.
Dat Waldek de enige leugenaar is in het verhaal, vind ik ook niet. Frank en Simonne lijken hun best te doen om elkaar en vooral ook zichzelf te overtuigen dat het allemaal weer koek en ei is tussen hen, en dat doen ze af en toe nog steeds net iets te krampachtig, als je het mij vraagt... ;)

Maar goed, zij hebben dat samen zo afgesproken en houden zich daar ook allebei aan, of het nou allemaal gemeend is of niet hou ik dan maar in het midden. Terwijl Waldek weer probeerde om stokken in de wielen te steken, en toen dat niet lukte, begon te mopperen dat Frank "ineens" weer moeilijk deed tegen hem. Dat is zeuren met boter op zijn hoofd, vind ik, en dat Frank daardoor geïrriteerd raakt kan ik me deze keer wel voorstellen. :)
Toen Frank vorige week aan Simonne vroeg waarom ze van hem houdt, leek haar antwoord over zijn onvoorspelbaarheid toch oprecht. Ik vond dat dat recht uit haar hart kwam en dat daar niet echt iets krampachtig aan was. Anderzijds begrijp ik ook niet waarom ze niet eerlijk is over Waldek zijn bezoekje. Ze heeft er verdorie zelf zo op zitten hameren dat ze geen geheimen zouden hebben voor elkaar en nu houdt zelf iets achter. :crazy: Als ze nu gewoon zegt "Waldek is hier geweest, maar ik heb diene hypocriet wandelen gestuurd.", dan gaat Frank daar toch echt geen drama van maken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:Anderzijds begrijp ik ook niet waarom ze niet eerlijk is over Waldek zijn bezoekje. Ze heeft er verdorie zelf zo op zitten hameren dat ze geen geheimen zouden hebben voor elkaar en nu houdt zelf iets achter. :crazy: Als ze nu gewoon zegt "Waldek is hier geweest, maar ik heb diene hypocriet wandelen gestuurd.", dan gaat Frank daar toch echt geen drama van maken.
Net daarom vind ik het af en toe ook iets te krampachtig. ;)

Ik vond Simonne's uitleg tegenover Frank vorige week ook oprecht overkomen, maar blijkbaar voelt ze zich nog steeds niet echt comfortabel met de situatie (of vertrouwt ze zichzelf nog niet helemaal?), anders had ze Waldek's bezoekje inderdaad heel makkelijk aan Frank kunnen uitleggen. Hetzelfde geldt voor Frank, die ook best tegen Simonne had kunnen zeggen dat hij weet heeft van alles en dat hij het waardeert dat hij gehoord heeft dat ze Waldek heeft afgewimpeld.

Zoals Satine al zei, blijven ze allebei maar liegen en rond de pot draaien, terwijl ze tegelijkertijd als een stel verliefde pubers door het huis wapperen. Ergens klopt dat niet... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Gekopieerd uit het 'Hart onder de riem'-topic:

Crackers schreef:Maar was het Franks idee om in het zwart te werken? Wie is daar eigenlijk mee afgekomen?
Nee, het was niet zijn idee, maar hij zag er ook totaal geen graten in.
Hij vond Waldek en Adil dan ook zagemannen omdat zij bezwaren hadden.
Hij ontvangt de 10% voorschot en denkt er niet aan dat ook de rest beter betaald wordt voor er nieuwe afspraken gemaakt worden.
Gaat ook een graafmachine huren (zonder overleg met Sam, maar zij moet die machine wel moet betalen) zonder zekerheid dat er meer gaat betaald worden dan die 10%
En HIJ ging dat geld eens rap efkes regelen, hij zag zichzelf daar al zitten met een dikke sigaar bij de kasteeleigenaar...

En het is Sam die de job heeft aangenomen, in de hoop zo even een beetje financiële ademruimte te hebben.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is inderdaad weer Frank Bomans op zijn best. :twisted:
Loopt daar rond met een air van : dat zal ik wel eens even regelen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

En zie eens hoe dat allemaal afloopt. Werk zullen ze niet meer krijgen, de Kabouters. Wat ze wel krijgen is een fikse boete en weet ik wat er nog allemaal in de nasleep van het zwartwerk te voorschijn komt. Einde kabouters. Goed gedaan Frank Bomans.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

't is maar te hopen dat het zwartwerk geen negatieve invloed heeft op de relatie Sam-Tim , die zijn ondertussen ook al een paar jaar samen!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Frank mag heel blij zijn dat hij betrapt is voor hij de boel daar ging afbreken - het zou hem heel wat geld gekost kunnen hebben.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

annekeHU schreef:'t is maar te hopen dat het zwartwerk geen negatieve invloed heeft op de relatie Sam-Tim , die zijn ondertussen ook al een paar jaar samen!
dat zal zeker geen goed doen temeer daar Sam gelogen heeft ....
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sam draagt de volle verantwoordelijkheid voor het zwartwerk.

Tegen Frank en Younes die daar de boel weer wilden afbreken, zou Luc terecht zeggen: stommekloot!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:En zie eens hoe dat allemaal afloopt. Werk zullen ze niet meer krijgen, de Kabouters. Wat ze wel krijgen is een fikse boete en weet ik wat er nog allemaal in de nasleep van het zwartwerk te voorschijn komt. Einde kabouters. Goed gedaan Frank Bomans.
Ik twijfel er toch sterk aan of het zo'n vaart gaat lopen. Het zou mij erg verwonderen dat die kasteelheer klacht gaat indienen, aangezien hij zichzelf daarmee ook in de problemen brengt. Het zou mij evenzeer verwonderen als Tim het bedrijf van zijn eigen vrouw zou aangeven en daarmee de genadestoot zou toedienen.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

tvx1 schreef:
jessie V. schreef:En zie eens hoe dat allemaal afloopt. Werk zullen ze niet meer krijgen, de Kabouters. Wat ze wel krijgen is een fikse boete en weet ik wat er nog allemaal in de nasleep van het zwartwerk te voorschijn komt. Einde kabouters. Goed gedaan Frank Bomans.
Ik twijfel er toch sterk aan of het zo'n vaart gaat lopen. Het zou mij erg verwonderen dat die kasteelheer klacht gaat indienen, aangezien hij zichzelf daarmee ook in de problemen brengt. Het zou mij evenzeer verwonderen als Tim het bedrijf van zijn eigen vrouw zou aangeven en daarmee de genadestoot zou toedienen.
Hoedanook betekent deze zoveelste stommiteit voor Frank weer het startschot voor zijn gebruikelijke portie zielig doen en voor Simone en de rest om kwaad op hem te zijn.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Frank met zij pretentie de laatste dagen . 't werd tijd dat hij nog eens tegen de muur liep, en ik vrees dat Tim gaat doen wat hij moet doen ...
0 x
Plaats reactie