Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!)

Gesloten
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!

Bericht door vdbemdsa »

hannanaske schreef:Was die Cois ook geen ex van Julia? Of ben ik zo verkeerd?
Maar het lijkt erop dat die dood van hem nogal verdacht is. Ons Julia is toch niet weggelopen van Waldek om zich op meerdere mannen tegelijkertijd te gaan wreken? :violence-guntoting:
Moderator bericht:
Geen spoilers bij de speculaties!
Dit staat trouwens duidelijk in de topic-titel vermeld. :yup:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik heb Cois ook niet gekend in Thuis dus ik kan dan ook niet zeggen dat ik het jammer vind ofzo. Misschien zetten ze ons op het verkeerde been, wat voor belang hebben ze er anders bij dat hij na al die jaren plots dood moet zijn?. :yup:

Het is achteraf wel een paar keer aan bod gekomen dat Cois Julia op een wrede manier had laten zitten ofzo, maar ik weet dus niet echt op welke manier dat is gebeurd ofzo. :oops:

En Paulien heeft dus toch nog een vader rondlopen? Geen idee waarom, maar ik ging er blijkbaar vanuit dat haar papa gestorven was.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Volgens mij is er een nieuw Thuis-boek op komst dat geheel gewijd is aan de dood van Cois. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zou zomaar kunnen. :mrgreen:

Het is in elk geval wel frappant dat zijn dood zo duidelijk besproken wordt door Angèle & Co.
En dan nog Julia die eigenlijk naar huis mag en ook steeds vaker in beeld komt...
Het zou mij ook niks verbazen als er een staartje zit aan haar verdwijning en de dood onder verdachte omstandigheden van Cois. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

En wie weet was Waldek medeplichtig en zat Cois in stukjes (nu ja stukken want het was een pateeke he ons Coiske) in die zakken in die camionette waarmee hij naar Polen is gereden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Crackers schreef:En wie weet was Waldek medeplichtig en zat Cois in stukjes (nu ja stukken want het was een pateeke he ons Coiske) in die zakken in die camionette waarmee hij naar Polen is gereden.
Iiiiiiuw!! Stel je voor zeg. En overal een stukje Cois droppen.
Ik hoop dat zijn dood een vergissing blijkt te zijn. EN dat hij ooit ineens voor de deur staat.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Even een bizarre hersenkronkel:

Ik schrok deze week dat Lowie al meedoet van in 2012. Stel dat die toen een jaar of 18 was, is die nu ongeveer 23. Olivia is dan ook ongeveer 23. DUS... ongeveer dezelfde leeftijd als Kobe

Olivia is geadopteerd (heeft ze meerdere keren aangehaald). Stel nu dat Karin een tweeling op de wereld heeft gezet en dat Kobe en Olivia broer en zus zijn. (dat Karins moeder bv maar één van de twee kinderen wilde opvoeden). :denk: :denk: :denk:
0 x
Afbeelding
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Tom heeft al eerder bij Bianca en bij Peggy de deugdelijkheid van zijn "materiaal" bewezen. Wat als rond de tijd van de seizoensfinale zou blijken dat Karin een beetje zwanger is? :whistle:

Mayra moet weg uit de loft. Kennen wij niet iemand die net een appartement gaat huren en toevallig de vader van haar kind is? Dan zullen zij -al is het enkel om praktische redenen- dan toch een gezin vormen?
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

kittykattenfan schreef:Even een bizarre hersenkronkel:

Ik schrok deze week dat Lowie al meedoet van in 2012. Stel dat die toen een jaar of 18 was, is die nu ongeveer 23. Olivia is dan ook ongeveer 23. DUS... ongeveer dezelfde leeftijd als Kobe

Olivia is geadopteerd (heeft ze meerdere keren aangehaald). Stel nu dat Karin een tweeling op de wereld heeft gezet en dat Kobe en Olivia broer en zus zijn. (dat Karins moeder bv maar één van de twee kinderen wilde opvoeden). :denk: :denk: :denk:
Oooooh snap, i like that!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Eddy kan misschien nog vrijkomen onder bepaalde voorwaarden. Hij moet zich laten opnemen in de psychiatrie zodat hij weer in het reine kan komen met wat hij allemaal heeft aangericht.

En wie o wie ontmoet hij daar in de instelling? :denk:

Over een jaartje Julia & Eddy....

Afbeelding
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mijn bedenking wat uitgebreider. Genzen of niet, Julia loopt duidelijk nog met concrete wraakplannen rond. Gaat ze enkel fysieke wraak willen nemen op wie haar gekwetst heeft, of is het haar te doen om wie haar pijn gedaan heeft minstens ook zoveel pijn te doen? Door bijvoorbeeld Waldek in zijn diepste geluk te treffen als zij opvangt dat hij Mayra zwanger gemaakt heeft?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als Eddy binnenkort vrijkomt zou hij dan misschien vermoord worden tijdens de seizoensfinale?

Ik hoop vooral van niet. En dat de scenaristen slimmer zijn dan dat om er na Jenny, Geert, Yvetje, Peggy, Toon, Cois, Jana, Ruben en zo vele anderen nog een boegbeeld uit de serie te schrijven.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:Mijn bedenking wat uitgebreider. Genzen of niet, Julia loopt duidelijk nog met concrete wraakplannen rond. Gaat ze enkel fysieke wraak willen nemen op wie haar gekwetst heeft, of is het haar te doen om wie haar pijn gedaan heeft minstens ook zoveel pijn te doen? Door bijvoorbeeld Waldek in zijn diepste geluk te treffen als zij opvangt dat hij Mayra zwanger gemaakt heeft?
:eek:
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Ik denk dat het tegen de seizoensfinale ook nog gaat knallen tussen Waldek en Frank
0 x
Jipiejajee
Nog geen rang

Bericht door Jipiejajee »

Wat is dat toch met die 'koekendoos' van Julia, meermaals in beeld geweest en ook al paar keer benoemd... Vergiftigd Julia iedereen met die koekjes??
0 x
Gesloten