Kobe Baert (Reynout Dekimpe)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)
typisch....een profiel van Karin is natuurlijk niet te vinden.
Ik schat haar een jaar of 42 (meestal zijn de personages een 5-tal jaar jonger dan de echte acteur/actrice) en was ze nog vrij jong toen ze al mama werd.
Het kan toch haast niet anders of Kobe & Karin hebben elkaar toch al wat vaker gezien. Ze herkenden elkaar wel vrij meteen. We zullen wel zien hoe het loopt hé.

Het kan toch haast niet anders of Kobe & Karin hebben elkaar toch al wat vaker gezien. Ze herkenden elkaar wel vrij meteen. We zullen wel zien hoe het loopt hé.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1
- x 2
- x 1
Mijn voorgevoel zegt dat Kobe misschien wel eens homo zou kunnen zijn!?
Want buiten Ruben hebben we geen mannelijk holebi personage meer... Dus wie weet? 

Laatst gewijzigd door GroteThuisfan!!! op di 25 apr 2017, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
- Poster rang 5
Euh, Ruben een homo?GroteThuisfan!!! schreef:Mijn voorgevoel zegt dat Kobe misschien wel eens homo zou kunnen zijn!?![]()
Want buiten Ruben hebben we geen mannelijk holebi personage meer... Dus wie weet?

Volgens mij is die al met de helft van de vrouwelijke cast van Thuis naar bed geweest.

Geen idee trouwens waarom een mannelijk personage zonder relatie persé een homo moet zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ruben is bi. Maar voor de rest heb je 100% gelijk. Een persoon zonder relatie is gewoon single.
0 x
-
- x 435
lord F. schreef:Euh, Ruben een homo?GroteThuisfan!!! schreef:Mijn voorgevoel zegt dat Kobe misschien wel eens homo zou kunnen zijn!?![]()
Volgens mij is die al met de helft van de vrouwelijke cast van Thuis naar bed geweest.
Geen idee trouwens waarom een mannelijk personage zonder relatie persé een homo moet zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
En bij mijn laatste zin had ik het dus over Kobe want Ruben heeft zijn handen vol momenteel.ikke schreef:lord F. schreef:Euh, Ruben een homo?GroteThuisfan!!! schreef:Mijn voorgevoel zegt dat Kobe misschien wel eens homo zou kunnen zijn!?![]()

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Het is niet omdat hij een beetje mysterieus doet dat hij daarom op mannen valt hé. Het kan altijd, maar ik kan nog andere redenen bedenken waarom iemand geen relatie heeft/wil. Zijn moeder heeft ook niet meteen het juiste voorbeeld gegeven. Misschien zit dat er wel voor iets tussen of nog iets anders.
Maar nancy is er klaarblijkelijk ook al van overtuigd

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577

0 x
-
- x 435
In ieder geval 's/was het de bedoeling dat wij dat (ook)zouden denken, daar ben ik van overtuigd! Je zag Kobe overdreven vriendelijk Peter "voederen" en die blik van Nancy sprak boekdelen. Ik ben zeker dat ik op dat moment exact hetzelfde dacht als Nancy...hannanaske schreef:Het is niet omdat hij een beetje mysterieus doet dat hij daarom op mannen valt hé. Het kan altijd, maar ik kan nog andere redenen bedenken waarom iemand geen relatie heeft/wil. Zijn moeder heeft ook niet meteen het juiste voorbeeld gegeven. Misschien zit dat er wel voor iets tussen of nog iets anders.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nancy die express fruitsap morst op Olivia's bloes, zodat ze het zou uitdoen, en dan kon ze zien of Kobe begerig naar haar keek ????
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Hoeveel gekker kan Nancy nog worden ?? En Olivia die laat zich zonder zich te verzetten uitkleden ????johan1969 schreef:Nancy die express fruitsap morst op Olivia's bloes, zodat ze het zou uitdoen, en dan kon ze zien of Kobe begerig naar haar keek ????

0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
Hij had groot gelijk dat hij weg liep van mama Karin.
Ze heeft inderdaad tijd genoeg gehad om eens te komen babbelen
Maar aangezien ik denk dat Kobe een kerel is met een gouden hart, zal hij misschien nog wel bijdraaien,
als mama Karin blijft aandringen of voor zijn voeten lopen.
Ze heeft inderdaad tijd genoeg gehad om eens te komen babbelen

Maar aangezien ik denk dat Kobe een kerel is met een gouden hart, zal hij misschien nog wel bijdraaien,
als mama Karin blijft aandringen of voor zijn voeten lopen.
0 x
-
- x 435
Dat was nu eens 't laatste wat hij had moeten doen: weglopen uit zijn keuken. Hij had Karin de deur moeten wijzen of luisteren naar wat ze eigenlijk kwam doen.
0 x