Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Dat sowieso, en ik zeg ook nergens dat hij geen fout heeft gemaakt en dat hij niet in de gevangenis thuishoort. Zelf vind ik ook wel dat hij terecht gestraft is en dat hij de consequenties maar moet dragen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik Eddy een onmens vind en niet af en toe met hem meeleef... 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Eigenlijk is hij ook geen slecht mens, maar in dit geval is hij wel het slachtoffer van zijn eigen sukkeligheid.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wat was het vonnis? Tot hoe lang (maanden, jaren) werd Eddy veroordeeld, moet hij ook geld betalen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- annekeHU
- Poster rang 4

Eddy werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van 5 jaar. Er werd door Femke en Peter slechts een symbolische euro schadevergoeding gevraagd. Of er ook een boete te betalen valt, weet ik niet.. Wellicht wel gerechtskosten, maar Eddy heeft geen geld, dus...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik was dat al helemaal vergeten. Hij zit er nog wel even.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
In ieder geval is Eddy helemaal terug zijn oude zelf.
Van de gebroken man die in de kerker mocht gezwierd worden 'en gooi de sleutel maar weg, want iedereen moet Eddy Van Notegem vergeten' blijft niks meer over.
Hij zal 'diene flik' wel eens een lesje leren en dan gaat Nancy terug voor hem kiezen, als ze ziet hoe stoer hij wel is.
Want ZIJN Nancy is van hem en van niemand anders.
Persoonlijk bezit.
Een even grote neanderthaler als zijn 'beste moat' dus...
Van de gebroken man die in de kerker mocht gezwierd worden 'en gooi de sleutel maar weg, want iedereen moet Eddy Van Notegem vergeten' blijft niks meer over.
Hij zal 'diene flik' wel eens een lesje leren en dan gaat Nancy terug voor hem kiezen, als ze ziet hoe stoer hij wel is.
Want ZIJN Nancy is van hem en van niemand anders.
Persoonlijk bezit.
Een even grote neanderthaler als zijn 'beste moat' dus...
0 x
-
tvx1
- x 435
Precies daarom vind ik dat Eddy niet meer losgelaten mag worden. Hij vormt een acuut gevaar voor de mensen rond hem. Hij is nu al zijn volgende misstap aan het plannen.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Dat vind ik ook. Ik erger me daar blauw aan, want veel kijkers vinden hem een "kleurrijk volks figuur" en ik voel mij precies de enige die hem gewoon marginaal vindt... Ik voel totaal geen behoefte meer om hem terug te zien, voor mij mag hij gaan. Maar het wordt gerokken, dus ik vrees ervoor.tvx1 schreef:Precies daarom vind ik dat Eddy niet meer losgelaten mag worden. Hij vormt een acuut gevaar voor de mensen rond hem. Hij is nu al zijn volgende misstap aan het plannen.
0 x
-
ikke
- x 435
Zowel Eddy als Nancy zijn (al dan niet) lichtjes marginaal. Dat is geen misdaad.
En dat Eddy dreigende taal spreekt, wil nog niet zeggen dat hij Dieter echt iets ergs zal aandoen. Nancy zal wel over Dieter waken als Slurfke vrijkomt, ALS...
En dat Eddy dreigende taal spreekt, wil nog niet zeggen dat hij Dieter echt iets ergs zal aandoen. Nancy zal wel over Dieter waken als Slurfke vrijkomt, ALS...
0 x
-
tvx1
- x 435
Komaan zeg, al vergeten wat hij verstond onder "Peggy een lesje leren"? Eddy denkt niet na over zijn daden en zeker niet over de gevolgen ervan. Hij gaat gewoon Dieter iets aandoen zonder de gevolgen in te schatten.ikke schreef:Zowel Eddy als Nancy zijn (al dan niet) lichtjes marginaal. Dat is geen misdaad.
0 x
-
ikke
- x 435
tvx1 schreef:Komaan zeg, al vergeten wat hij verstond onder "Peggy een lesje leren"? Eddy denkt niet na over zijn daden en zeker niet over de gevolgen ervan. Hij gaat gewoon Dieter iets aandoen zonder de gevolgen in te schatten.ikke schreef:Zowel Eddy als Nancy zijn (al dan niet) lichtjes marginaal. Dat is geen misdaad.
0 x
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
Hoe lang gaan ze dit toppersonage, vertolkt door een topacteur, nog laten verkommeren in den bak.
Eddy en Frank zijn voor mij de grootste reden om naar deze soap te kijken.
Vraag mij af waar de scenaristen mee bezig zijn. Want als Bob voor de mopjes moet zorgen, gaan ze een hoop kijkers verliezen in de toekomst.
Eddy en Frank zijn voor mij de grootste reden om naar deze soap te kijken.
Vraag mij af waar de scenaristen mee bezig zijn. Want als Bob voor de mopjes moet zorgen, gaan ze een hoop kijkers verliezen in de toekomst.
0 x
-
Soapseut
- x 435
Mijn interesse voor Bob is ook vrij snel bekoeld, maar Eddy komt er bij mij niet meer in. Als ze hem er toch terug definitief zouden inschrijven, spoel ik wel voort. Er is een verschil tussen 'licht marginaal' à la Nancy, en zwaar crimineel. Zijn scènes zijn meestal met Femke, Peter, Nancy... ik spoel wel voort.Lullemathijs schreef:Vraag mij af waar de scenaristen mee bezig zijn. Want als Bob voor de mopjes moet zorgen, gaan ze een hoop kijkers verliezen in de toekomst.
0 x
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
De prachtige dialogen tussen Frank en Eddy zijn legendarisch en hilarisch.
1 van de redenen waarom ik thuisfan ben!
1 van de redenen waarom ik thuisfan ben!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Als ik tussen Eddy en nancy moet kiezen kies ik voor Eddy of anders voor alle 2 ; maar please breng Eddy terug

0 x