Beau sejour

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Beau sejour

Bericht door Glenny »

wat een clifhanger: ik denk dat Luc Kato neersloeg, hoe komt het dat zij de deur niet openkreeg terouwens ? en wat bedoelt Vinken met de zin van dat Kato geen geest is ? en van wie is het geld, van Kristel misschien ?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zwart geld van Marcus zijn groentenwinkeltje. Prijzengeld van Leon. Hoe zou Kristel daar aan komen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

geen idee Krakers, maar dat is net wat de makers willen, meer vragen dan antwoorden. Kristel is trouwens zowat het enige personage dat nooit verdacht is geweest !
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik zie ook geen reden waarom zij haar dochter, stiefdochter en aanstaande schoonzoon zou vermoorden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Vreemd dat Kato kon neergeslagen worden. Luc zal dat wel niet gedaan hebben. Te oordelen aan de snelheid waarmee hij Hasseltse wittekes achterover kapte, acht ik die niet meer tot veel in staat.
Dat geld? Misschien kroop er af en toe een spookske tussen Marcus zijn groenten?
Hoedanook: prachtige serie :thumbup:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

'Kato is geen geest'? Wat dan wel? En negeerde iedereen haar dan of hoe zit dat?
En dat bakkie er ook iets mee te maken heeft dacht ik wel ergens..
Spannend zeg.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Captain Cuckoo schreef:Vreemd dat Kato kon neergeslagen worden. Luc zal dat wel niet gedaan hebben. Te oordelen aan de snelheid waarmee hij Hasseltse wittekes achterover kapte, acht ik die niet meer tot veel in staat.:
Je moet hem niet onderschatten. Hij is wel nog in staat om kindjes te maken. :problem: die zag ik nu toch ook niet aankomen. Ik ben zelfs nu nog in shock :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Misschien spelen bakkie en Kato wel onder een hoedje? Geen idee waarom eigenlijk :lol: en kan Bakkie Kato dus ook zien..??
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Bakkie is dan wel "White", maar dat wil daarom nog niet zeggen dat hij het gedaan heeft natuurlijk.

En dat onze Alexander corrupt is verbaast mij niks. (Ik ben de details alweer vergeten.) Nu komt hij sinds zijn neef vermoord is gelukkig wel al minder naar over.
Oma verhuurde dus zomaar eventjes dat hol onder Het Spook? (Droge naam wel, zeker in deze serie. :'))

Waarom liegt Charlie? Dat filmpje heeft hij niet online gezet, evenmin is hij White. Ik denk dat hij kwaad is op Kato en haar op die manier wil straffen, en hij terug naar het gesticht moet.

Dat Kato uiteindelijk toch geen geest zou kunnen zijn begin ik ook van overtuigd te raken. Ze kon wel neergeslagen worden! Luc zal het inderdaad niet geweest zijn (waarom zou hij? + drank drank drank).
Absurd bijna om te bedenken dat iemand als hij Ines zwanger heeft gemaakt! (Jullie hadden gelijk!)

En die kleine deugniet gaat dat geld toch niet stiekem achterover slaan zeker? 't Is misschien nog een kind, maar onnozel is hij helemaal niet!

Gelukkig maar dat inspecteur Schneider zich er niet zo snel vanaf wil maken! Ik vind het nog altijd een toppersonage dat tenminste verder kijkt dan haar neus lang is. Kun je van de rest van dat team niet zeggen.

Gaan we Jef ook nog eens te zien krijgen of was die er een beetje voor de show?

... En laten we Bernard ook nog steeds niet vergeten. Er was héél toevallig een verwijzing naar "Meuris" gisteren. Ik weet toch niet wat ik daarvan moet denken.
Ofwel moet het gewoon een beetje ook een eerbetoon zijn aan de zanger. (Is dat zijn dorp misschien?)

Zo, dat was dan weer mijn wekelijkse samenvatting. :mrgreen:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Lazylady schreef:En laten we Bernard ook nog steeds niet vergeten. Er was héél toevallig een verwijzing naar "Meuris" gisteren. Ik weet toch niet wat ik daarvan moet denken.

Dat vond ik ook wel opvallend ja..
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

karolien85 schreef:
Lazylady schreef:En laten we Bernard ook nog steeds niet vergeten. Er was héél toevallig een verwijzing naar "Meuris" gisteren. Ik weet toch niet wat ik daarvan moet denken.

Dat vond ik ook wel opvallend ja..
Dat vond ik ook wel een beetje verdacht ja. :yup:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Uhu, maar Stijn Meuris heeft toch maar een heel klein rolletje in de serie? :-)
Zal wel gewoon een grapje zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Glenny
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Glenny »

lord F. schreef:Uhu, maar Stijn Meuris heeft toch maar een heel klein rolletje in de serie? :-)
maar de gozer blijft toch wel altijd terugkomen in de serie.... hmm, verdacht :wtf:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Glenny schreef:
lord F. schreef:Uhu, maar Stijn Meuris heeft toch maar een heel klein rolletje in de serie? :-)
maar de gozer blijft toch wel altijd terugkomen in de serie.... hmm, verdacht :wtf:
Daarom dus!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Zou het de laatste episode iets langer duren? Want er valt toch nog een heleboel uit te klaren! Niet enkel wie het gedaan heeft, maar ook hoe het zal aflopen tussen Kristel en haar "twee mannen", wat Ines met haar kindje gaat doen, of Luc zichzelf niets zal aandoen (heb dat al verschillende keren gedacht), voor wie onze brave flik nu gaat kiezen, hoe het zal aflopen tussen Kato en Charlie, van wie dat verborgen geld is,...
0 x
Plaats reactie